eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media IV 2015

Najczęściej cytowane media IV 2015

2015-05-27 16:50

Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania IV 2015


Radio


Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM. Dalej uplasowało się Radio ZET, a za nim – TOK FM.

Portale internetowe


Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano tvn24.pl, na drugim – wp.pl, z kolei na trzecim znalazło się money.pl.

Media ekonomiczne


Dziennik Gazeta Prawna była w kwietniu najczęściej cytowanym medium ekonomicznym. Na drugim miejscu znalazł się Puls Biznesu, na trzecim - portal money.pl.

Media regionalne


Radio Gdańsk był w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym (ze względu na wywiad z Magdaleną Ogórek). Za nim uplasowały się Dziennik Polski i Radio Szczecin.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

RMF FM w kwietniu nie dało szans konkurencji, uzyskując gigantyczną przewagę nad drugim Radiem ZET


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

Wśród portali internetowych zwyciężył tvn24.pl przed wp.pl i money.pl


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media ekonomiczne

Na pierwszym miejscu w zestawieniu ponownie znalazł się Dziennik Gazeta Prawna


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

Wśród mediów regionalnych najczęściej powoływano się na Radio Gdańsk


Informacje o badaniu


Badanie przeprowadzono na podstawie 5 098 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 30 kwietnia 2015 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 5 163 razy (3 193 w prasie, 1 149 w telewizji i 821 w radio).

Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.


poprzednia  

1 2

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: