2 mln w Generacji Gadu-Gadu
2005-11-06 00:03
Przeczytaj także: Milion w generacji GG
Tematyka grup jest różnoraka. Od najbardziej tradycyjnych: muzyki, sportu czy gier komputerowych, po bardziej elitarne: feng shiu, fotografia czy genealogia. W portalu generacji można też znaleźć prace, dołączyć do sympatyków drużyn sportowych (GG Kibice) lub też zasięgnąć opinii psychologa, nauczyciela lub prawnika.- „Myślimy o dalszej integracji Generacji Gadu-Gadu z komunikatorem. Jedną z funkcjonalności, którą wprowadzimy już niedługo, będą powiadomienia w formie komunikatów GG o zmianach w grupach, które zakładają użytkownicy, na przykład jeśli ktoś się dopisze do grupy lub założy nowy wątek na forum dyskusyjnym” – mówi Piotr Pokrzywa, wiceprezes Gadu-Gadu Sp. z o.o. – „W dalszej kolejności zamierzamy wdrożyć nowe funkcjonalności, o których nie chcemy teraz mówić, ale zapewne będą miłą niespodzianką dla użytkowników.”
Generacja Gadu-Gadu to poza nazwą portalu, najliczniejsza społeczność internetowa, która powstawała wraz z rozwojem polskiego internetu. Tworzy ją od pięciu już lat grupa 5 milionów użytkowników najpopularniejszego polskiego komunikatora Gadu-Gadu.
Ta wciąż rosnąca grupa to fenomen w polskim internecie. Komunikator GG stanowi dla niej podstawowy sposób komunikacji w sieci. W Generacji GG znajdziemy zarówno studentów, jak i menedżerów każdego szczebla, osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym, mieszkańców małych miasteczek i dużych aglomeracji.
oprac. : eGospodarka.pl