Wp.pl ma 10 lat
2005-09-22 00:03
Przeczytaj także: Kampania wizerunkowa WP
Wirtualna Polska spojrzała na siebie z przymrużeniem oka. Witryna zupełnie odbiega od dotychczasowych serwisów. Barwny, niewykorzystany dotąd nigdzie indziej layout, bogate materiały graficzne, specjalne urodzinowe życzenia od znanych i lubianych, aktualności, ciekawostki, czy galerie fotografii to zaledwie znikoma jej część.„Zależało nam na tym, by Wirtualną Polskę dało się poznać niejako od kuchni – mówi Katarzyna Halicka z Wirtualnej Polski – Znana dotąd jako portal, spółka, przedsiębiorstwo, tym razem odsłania swoje drugie oblicze. Pokazujemy, iż WP tworzą młodzi – także duchem – ludzie, że nasza historia, prócz tej złożonej z czystych faktów i dat, jest pełna emocji i wspomnień, że w spółce pracują nietuzinkowe osoby, których osobowość odzwierciedla się w niejednym serwisie WP.pl.”
Na stronach serwisu ruszył specjalny konkurs, w którym Internauci wygrać mogą całą gamę niezwykle atrakcyjnych nagród. Nie trzeba przy tym doskonale znać historii portalu; wszystkie odpowiedzi można znaleźć właśnie w WP.
![mobi.wp.pl: Wirtualna Polska w komórce [© stoupa - Fotolia.com] mobi.wp.pl: Wirtualna Polska w komórce](https://s3.egospodarka.pl/grafika/mobi-wp-pl/mobi-wp-pl-Wirtualna-Polska-w-komorce-MBuPgy.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
KLM wprowadza taryfę "basic" bez bagażu podręcznego - podróż tylko z małą torbą pod fotel
-
Pokolenie Z w pracy: jak różnią się priorytety i oczekiwania młodych pracowników w Polsce
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?
-
DeepSeek zagrożeniem dla prywatności? Europa blokuje chińską aplikację AI, Polska czeka, eksperci ostrzegają