SmartFood na Samsung Smart TV
2013-10-17 00:35
SmartFood na Samsung Smart TV © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Aplikacje jutra
SmartFood to jedna z trzech tego typu aplikacji na świecie, a zarazem pierwsza polska realizacja t-commerce (zakupy przez telewizor). Użytkownicy mają do wyboru ponad 2600 restauracji, współpracujących z serwisem pizzaportal.pl, w prawie 400 miastach. Łatwa nawigacja i przystępny design pozwalają szybko znaleźć ulubioną restaurację i zamówić potrawę kuchni europejskiej czy azjatyckiej, już za pomocą 4 kliknięć.Zwycięzca konkursu - agencja interaktywna Joy Intermedia, zajmuje się tworzeniem serwisów internetowych, aplikacji mobilnych, webowych i telewizyjnych, a także kreacją i strategicznym planowaniem komunikacji wizualnej. Jest również certyfikowanym deweloperem aplikacji na platformę Samsung Smart TV, rekomendowanym przez Samsung Electronics Polska. W konkursie wygrała 50 000 zł oraz kampanię promocyjną zwycięskiej aplikacji na platformie Samsung Smart TV.
fot. mat. prasowe
SmartFood na Samsung Smart TV
Dziś telewizor nie służy już tylko do oglądania wiadomości czy filmów. Wyposażony w kamerę, obraz 3D, dostęp do Internetu oraz platformę aplikacyjną jest formą rozrywki oraz sposobem spędzania wolnego czasu. Użytkownicy mają możliwość uprawiania fitnessu, oglądania ulubionych seriali w dowolnym momencie, zagrania z przyjaciółmi w rzutki, szachy. A teraz, także zamówienia jedzenia.
Aplikację SmartFood można bezpłatnie pobrać z platformy Samsung Smart TV.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
1/3 Polaków doświadczyła redukcji etatów z powodu AI. Czy sztuczna inteligencja już odbiera nam pracę?
-
Luksusowe marki: czy klasyka i prestiż potrzebują nowych technologii?
-
Smart TV śledzi człowieka
-
Dlaczego cyfrowa transformacja prowadzi do wielochmurowości?
-
Sieć 5G hamuje, ale nie w Polsce. Dogonimy liderów?
-
Nowe technologie: firmy inwestują w sztuczną inteligencję, ale...
-
Czy zdrowotne aplikacje mobilne dbają o nasze dane?
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce: voiceboty lepsze niż reklama?
-
Firmy ubezpieczeniowe przed wyzwaniami. 4 kwestie są palące
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)