eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › rynek reklamy online
  • Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018

    Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018

    10:56 05.03.2019

    Rynek reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - po trzech pierwszych kwartałach minionego ... kluczowe mechanizmy decydujące o obecnym obrazie rynku reklamy online. Dynamicznie nadal rozwija się reklama w urządzeniach mobilnych, a także komunikacja marketingowa prowadzona w social mediach oraz wideo online. Na dynamikę rynku istotny wpływ ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016

    Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016

    11:43 28.10.2016

    ... rynek komunikacji cyfrowej osiągnął wartość 1,7 mld zł. Najbardziej prężnymi reklamodawcami są branża motoryzacyjna oraz handel, które odpowiadają za odpowiednio 13% i 12% tortu reklamowego. Zobacz, co jeszcze wynika z najnowszego, cyklicznego badania IAB AdEx. Dobrą sytuację na rynku reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce 2015

    Rynek reklamy online w Polsce 2015

    09:59 09.05.2016

    Rynek reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - z najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego ... zł. Doskonałą kondycję sektora potwierdza prezes IAB Polska, Włodzimierz Schmidt. „To już kolejny raz, gdy rynek reklamy interaktywnej udowadnia swój rosnący potencjał oraz ogrom możliwości. Użytkownicy coraz więcej czasu spędzają w sieci przed ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015

    Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015

    12:07 11.01.2016

    ... roku wydatki przeznaczone na ten cel wzrosły o ponad 1/5 (20,4%), dzięki czemu rynek komunikacji cyfrowej zdołał osiągnąć wartość 2,19 mld złotych. Wszystko wskazuje na ... wzrost znaczenia reklamy graficznej, która zwiększyła swą wartość o 27% a udział o prawie 4 punkty procentowe. Duży wpływ na tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce 2014

    Rynek reklamy online w Polsce 2014

    11:29 08.04.2015

    ... charakteryzuje się właśnie reklama w urządzeniach mobilnych, social mediach oraz wideo online - czytamy w najnowszym raporcie z badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC. Drugie półrocze minionego roku przyniosło wzrost dynamiki wartości reklamy cyfrowej, która w porównaniu z dwoma pierwszymi kwartałami przyspieszyła do około 9% (odpowiednio ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce 2013

    Rynek reklamy online w Polsce 2013

    00:50 13.04.2014

    Rynek reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - z najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC ... wzrostu inwestycji w wideo online, social media i rich-media. Wszystkie te formaty notują wysokie dwucyfrowe indeksy. Duży wpływ na tempo rozwojowe miał także SEM, który wciąż rośnie szybciej niż cały rynek – komentuje wyniki Paweł Kolenda ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce 2012

    Rynek reklamy online w Polsce 2012

    11:57 20.05.2013

    ... reklamy cyfrowej – nazywana często „koniem pociągowym” rynku reklamowego – tym razem, pomimo kolejnego dwucyfrowego wzrostu (10%), nie pociągnęła za sobą całości sektora komunikacji marketingowej. Aby rynek reklamy osiągnął wartość z roku wcześniejszego, musiałaby wzrosnąć o ponad 40% (szacunki na podstawie Starlink). Rynek reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012

    Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012

    13:30 31.12.2012

    ... reklamy wideo. Pomimo ciągłych spadków na wydatki reklamowe w prawie wszystkich mediach, rynek online nadal rośnie, osiągając po trzech kwartałach 2012 już 18,9% całego tortu reklamowego w Polsce (za Starlink). Według AdEx reklama online ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy - prognozy

    Rynek reklamy - prognozy

    00:10 02.12.2012

    ... oraz internetowa o 77 procent. Wszystko to kosztem reklamy w mediach tradycyjnych, a zwłaszcza rynku reklamy prasowej. Podobna sytuacja przewidywana jest w Polsce, gdzie wydatki na promocję w mediach drukowanych zmalały o 8 procent tylko w 2011 roku. Według prognoz rynek reklamy internetowej w Polsce urośnie w ciągu najbliższych 4 lat o blisko ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012

    Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012

    09:03 30.11.2012

    ... w sieci są: telekomunikacja, higiena i pielęgnacja oraz finanse, ubezpieczenia i maklerstwo – wynika z raportu gemiusAdMonitor za III kwartał 2012 roku. Reklama online nieustannie ewoluuje. Postępujący rozwój internetu oraz rosnąca siła nowych technologii znajduje odzwierciedlenie w sposobie promocji i komunikacji w sieci. Raport AdMonitor za III ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor

poprzednia  

1 2 3 4 ... 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: