eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama wideo
  • Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021

    Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021

    00:35 10.11.2021

    ... tortu reklamowego online nie uległ zmianie. Nadal dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display oraz wideo), osiągając 45% udziałów. Poczynając od pierwszego ... Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK Digitree Group, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski

    Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski

    12:14 08.12.2020

    ... reklama cyfrowa będzie stanowić 58% światowych wydatków na reklamę. Reklama na urządzeniach typu Smart TV rekompensuje wzrost subskrybcji kanałów VOD Już od kilku lat obserwujemy stałą tendencję zmian oglądalności TV, ale w 2020 roku nastąpiła prawdziwa rewolucja. Internetowe platformy wideo ... sklepie niż tradycyjna reklama zewnętrzna, a marki ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Reklama display mniej skuteczna. Jej widoczność znowu spada

    Reklama display mniej skuteczna. Jej widoczność znowu spada

    10:54 14.10.2020

    ... reklama wideo. Po wzroście w pierwszej połowie roku, w III kwartale wskaźniki widoczności reklam wideo spadły w ... wideo w Polsce jest znacznie wyższa w porównaniu z reklamami display’owymi, ale warto pamiętać, że „diabeł tkwi w szczegółach”. Różnice w jakości i efektywności reklamy mogą być bardzo duże w zależności od tego gdzie dana reklama wideo ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii

    Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii

    11:07 14.07.2020

    ... Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej sekundę. Dla reklam wideo ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Reklama internetowa z niższą widocznością. I to pomimo większego ruchu w sieci

    Reklama internetowa z niższą widocznością. I to pomimo większego ruchu w sieci

    11:29 24.04.2020

    ... internetowej reklamy wideo, której widoczność wzrosła z 74% do 78%. Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej sekundę. Dla reklam wideo, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Reklama internetowa: wideo dostrzegane częściej niż display

    Reklama internetowa: wideo dostrzegane częściej niż display

    12:23 07.02.2020

    ... Jednocześnie odnotowano, że średni czas kontaktu z reklamą display (tzw. Viewable Viewtime) nieco się podniósł. Bardzo dobry wynik zanotowała natomiast reklama internetowa wideo, której widoczność wzrosła 69 do 74%. Jako najbardziej popularne przyczyny braku widoczności reklamy internetowej raport wskazuje: nieoptymalną pozycję wyświetlania reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Reklama online w Polsce: viewability w III kw. 2019

    Reklama online w Polsce: viewability w III kw. 2019

    11:10 29.10.2019

    ... poziomie 68 procent. Trzeci kwartał w Polsce wygląda znacznie lepiej w kategorii wideo, gdzie widoczność wzrosła o 9 punktów procentowych, z 60 procent w drugim kwartale 2019 r. do 69 ... Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 procent jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej 1 sekundę (dla reklam wideo ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Reklama online w Polsce: viewability nieco niższe, ale nie jest źle

    Reklama online w Polsce: viewability nieco niższe, ale nie jest źle

    12:20 23.08.2019

    ... oraz dokonuje analizy Viewtime (czasu widocznosci reklam) w podziale na reklamę desktop display, mobile display i wideo. Nowością najnowszej edycji opracowania są również rankingi przyczyn decydujących o tym, że reklama online pozostaje niewidoczna dla odbiorców. Jak wynika z raportu “Meetrics Benchmark Report Q2/2019” wskaźnik Viewability reklam ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability

    Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability

    10:08 28.01.2019

    ... , wobec 18,7 sekundy w III kwartale 2018 r. Nieznacznie spadło w Polsce natomiast Viewability reklam wideo – do 49 proc. w IV kwartale (wobec 50 proc. w III kwartale); jednocześnie jednak średni czas kontaktu z reklamą wideo wzrósł bardzo wyraźnie, do 18,1 sekund (wobec 15,4 sekund w III kwartale). Najlepsze ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Widoczność reklamy online nieznacznie w górę

    Widoczność reklamy online nieznacznie w górę

    11:46 09.11.2018

    ... wideo wzrósł z 14 do 15,4 sekund, a średnia europejska wzrosła w tym czasie z 14,6 do 16,9 sekundy. Informacje o badaniu Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: