eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › rynek reklamowy
  • Rynek reklamowy nieco rozczarował

    Rynek reklamowy nieco rozczarował

    ... Europy w Piłce Nożnej, które w II kwartale ub.r. spowodowały mocny wzrost wydatków. W całym I półroczu 2017 r. wzrost wydatków reklamowych wyniósł 1,3%. Prognozujemy, iż rynek mocno przyspieszy w drugim półroczu. Jednocześnie zawężamy naszą prognozę na cały rok 2017 do przedziału 2,0% - 2,5%. – mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Skuteczność reklamy

    Skuteczność reklamy

    Skuteczność jest najważniejszym kryterium oceny reklamy, więc pytanie „Co działa?” jest naprawdę kluczowe. Kiedy jest bardziej czy może mniej śmieszna? Z celebrytą czy zwyczajną osobą? Piękna czy naturalna? Abstrakcyjna czy codzienna? W zależności od kategorii różne cechy w różnym natężeniu mają znacznie, ale jest coś, co łączy wszystkie skuteczne ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama w telewizji, reklamy telewizyjne
  • Rynek reklamy: spada udział telewizji

    Rynek reklamy: spada udział telewizji

    Udział telewizji w globalnym rynku reklamowym osiągnie w przyszłym roku 38,2 proc. - wynika z najnowszej prognozy sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Wartość reklamy telewizyjnej wyniesie 182,4 miliarda dolarów. Telewizja traci udziały w rynku reklamowym zarówno w Ameryce Północnej jak i Europie Zachodniej. Spadek znaczenia telewizji na tych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama telewizyjna, reklama, rynek reklamy, rynek reklamowy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.