eGospodarka.pl
bezpłatny program PIT 2019

eGospodarka.plTematy › rynek reklamowy
  • Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna

    Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna

    09:36 12.12.2019

    ... , a na czasopisma o 8,1%. Wpływ wojny handlowej pomiędzy USA i Chinami na globalny rynek reklamowy Nadchodzący rok będzie obfitował w wydarzenia światowej rangi, które odbywają ... , którzy są bardziej ostrożni w budżetowaniu, co kosztowało globalny rynek reklamowy 1,1 punktu proc. „Skutek napięć geopolitycznych, pojawiających się w nadchodzącym ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%

    Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%

    11:37 09.12.2019

    Jak wynika z najnowszych doniesień Starcom, rynek reklamy wrzucił wyższy bieg. W III kwartale br. dynamika jego wartości sięgnęła 6,3 proc. To spora poprawa względem początku roku, kiedy to ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?

    Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?

    10:00 09.10.2019

    ... świecie. Z prognoz opublikowanych właśnie przez firmę Zenith wynika, że polski rynek reklamowy wyhamuje w tym roku z 3,9% na 3,1%, a więc zdecydowanie poniżej prognoz dynamiki PKB ... Globalne wydatki na reklamę rosną dzięki USA, Europa i Azja wyhamowały Reklamowy rynek USA stanowi obecnie niemal połowę światowych łącznych wydatków na kampanie online ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Rynek reklamy z korektą wzrostu

    Rynek reklamy z korektą wzrostu

    09:31 12.06.2019

    ... ale została w dużej mierze „skonsumowana” przez rynek reklamowy w ubiegłym roku. Z jednej strony w kolejnych miesiącach na rynek korzystnie wpłyną Święta Wielkanocne, z drugiej jednak strony w czerwcu tego roku zabraknie dodatkowego bodźca, w postaci dużego wydarzenia sportowego. Prognozujemy, że rynek reklamy w Polsce zakończy 2019 rok z dynamiką ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.

    Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.

    10:23 14.03.2019

    ... rozgrywki w ramach Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Wydatki na reklamę najsilniej rosły w przypadku trzech głównych mediów: telewizji, internetu i radia Reklamodawcami napędzającymi rynek okazały się branże handlowa oraz spożywcza SEKTORY REKLAMOWE Jak wynika z analizy Starcom, swoje wydatki na reklamę powiększyło piętnaście sektorów, a tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą

    Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą

    13:00 07.12.2018

    ... się całemu analizowanemu okresowi, to okaże się, że rynek zanotował największy wzrost, z jakim mieliśmy do czynienia od 2008 roku. SEKTORY REKLAMOWE Z danych zawartych w raporcie wynika, że wydatki na reklamę zintensyfikowano w aż piętnastu sektorach. Budżet reklamowy zmniejszyła jedynie branża telekomunikacyjna (o 3,4%, czyli o 17,1 mln ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Reklama internetowa rośnie najszybciej

    Reklama internetowa rośnie najszybciej

    10:24 06.03.2018

    ... pierwszych dziewięciu miesięcy (wzrost o zaledwie 1 proc.) to wynik wręcz rewelacyjny pokazujący jak ważny jest to okres dla większości reklamodawców. W efekcie rynek reklamowy w całym roku 2017 r. wzrósł o 2.3 proc., a jego łączna wartość wyniosła 8.8 mld złotych. W całym roku dziesięć sektorów zwiększyło swoje wydatki reklamowe, a sześć ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Rynek reklamowy nieco rozczarował

    Rynek reklamowy nieco rozczarował

    11:38 30.08.2017

    ... Europy w Piłce Nożnej, które w II kwartale ub.r. spowodowały mocny wzrost wydatków. W całym I półroczu 2017 r. wzrost wydatków reklamowych wyniósł 1,3%. Prognozujemy, iż rynek mocno przyspieszy w drugim półroczu. Jednocześnie zawężamy naszą prognozę na cały rok 2017 do przedziału 2,0% - 2,5%. – mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Skuteczność reklamy

    Skuteczność reklamy

    08:10 21.11.2012

    Skuteczność jest najważniejszym kryterium oceny reklamy, więc pytanie „Co działa?” jest naprawdę kluczowe. Kiedy jest bardziej czy może mniej śmieszna? Z celebrytą czy zwyczajną osobą? Piękna czy naturalna? Abstrakcyjna czy codzienna? W zależności od kategorii różne cechy w różnym natężeniu mają znacznie, ale jest coś, co łączy wszystkie skuteczne ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama w telewizji, reklamy telewizyjne
  • Rynek reklamy: spada udział telewizji

    Rynek reklamy: spada udział telewizji

    01:31 07.10.2007

    Udział telewizji w globalnym rynku reklamowym osiągnie w przyszłym roku 38,2 proc. - wynika z najnowszej prognozy sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Wartość reklamy telewizyjnej wyniesie 182,4 miliarda dolarów. Telewizja traci udziały w rynku reklamowym zarówno w Ameryce Północnej jak i Europie Zachodniej. Spadek znaczenia telewizji na tych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama telewizyjna, reklama, rynek reklamy, rynek reklamowy


bezpłatny program PIT 2019

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: