eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama
  • Radio - kolejny cel Google

    Radio - kolejny cel Google

    00:05 10.11.2006

    Rozszerzając swoją działalność w mediach offline, internetowy gigant zamierza dotrzeć do radia. Do końca roku Google rozpocznie testową transmisję reklam poprzez ten kanał - zapowiedział rzecznik koncernu, Michael Mayzel. Reklamodawcy będą mogli zgłosić swoją reklamę do transmisji w wybranym radiu poprzez internetowy system AdWords. Google ... WIĘCEJ

    Tematy: radio, Google, reklama, reklama radiowa
  • Reklama prasowa przez Google

    Reklama prasowa przez Google

    00:49 08.11.2006

    Google zamierza w tym tygodniu wprowadzić usługę umożliwiającą zakup miejsca reklamowego w ponad pięćdziesięciu dziennikach. Ruch ten wpisuje się w ostatnie wysiłki koncernu, zmierzające do pośredniczenia w sprzedaży reklam również w mediach offline. Przez trzy miesiące testowe usługa Google dostępna będzie dla ponad stu reklamodawców, którzy będą ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, Google, reklama w prasie, prasa
  • Skuteczna kampania reklamowa

    Skuteczna kampania reklamowa

    11:09 11.10.2006

    ... decyzje zakupowe i pod wpływem jakich czynników. Wszystkie te działania sprawiają, że reklama wychodzi poza przysłowiowe pudełko telewizora, docierając do konsumenta na ... komunikacji wypadają na tym tle o wiele słabiej. Reklama w dziennikach, podobnie jak w magazynach, dociera do ok. 30 proc. Reklama w internecie, podobnie jak outdoor czy transport ... WIĘCEJ

    Tematy: kampanie reklamowe, reklamy telewizyjne, marketing i reklama, nośniki reklamy
  • Kampania wizerunkowa WP

    Kampania wizerunkowa WP

    13:48 05.09.2006

    4 września ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa portalu Wirtualna Polska. Wszystkie wykorzystane w kampanii hasła i layouty reklamowe nawiązują do sytuacji, w której odbiorca przekazu aktualnie się znajduje. Przewodnim hasłem kampanii WP jest "Internet z widokiem na...". Kampania skierowana jest do osób w wieku 15-24 lata, pochodzących z ... WIĘCEJ

    Tematy: Wirtualna Polska, wp, wp.pl, portal internetowy
  • Pachnące reklamy

    Pachnące reklamy

    00:04 12.08.2006

    Instytut Psychologii UJ przeprowadził przy współpracy domu mediowego PRO Media House badania na temat roli zapachu w reklamie papierowej. Badani wypowiadali się na temat ulotek dwóch produktów: "racjonalnego" (kuchenka mikrofalowa) i "emocjonalnego" (zegarek damski). W badaniu wykorzystano 6 rodzajów ulotek papierowych - 3 prezentujące produkt " ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama papierowa, ulotki, ulotki reklamowe
  • Rynek mediów i reklamy VII 2006

    Rynek mediów i reklamy VII 2006

    00:03 27.07.2006

    25 lipca br. w Polskiej Radzie Biznesu odbyło się ogłoszenie wyników XI fali badania BriefIndex. Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex - wzrósł o 0,75 punkta i obecnie wynosi 75,00 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Utrzymujący się od kilku ... WIĘCEJ

    Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex
  • Skuteczny merchandising usług bankowych

    Skuteczny merchandising usług bankowych

    13:19 18.07.2006

    Ponad 45 proc. osób odwiedzających placówki bankowe korzysta z materiałów reklamowych. Blisko połowa z nich pod wpływem tych materiałów decyduje się na zakup reklamowanego produktu, a ponad 2/3 chce zgłębić wiedzę o produkcie u obsługi banku. W świetle "Badania efektywności przekazów i korzystania z merchandisingu w polskich bankach", ... WIĘCEJ

    Tematy: materiały reklamowe, reklama, usługi bankowe, ulotki
  • Optymistyczna przyszłość reklamy

    Optymistyczna przyszłość reklamy

    00:01 14.07.2006

    Globalne wydatki na reklamę mają wzrosnąć o 8,6 proc. w bieżącym roku i o kolejne 8,6 proc. w roku 2007 - wynika z najnowszych badań firmy analitycznej Schonfeld & Associates. Opublikowany niedawno przez dom mediowy Universal McCann raport zapowiadał zaledwie 5,6 proc. wzrost, podobne zestawienie TNS Media Intelligence przewidywało wzrost wydatków ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, wydatki na reklamę, media
  • Wypić reklamowane piwo

    Wypić reklamowane piwo

    13:22 13.07.2006

    ... też młodocianych aktorów angażować do gry w spotach. Reklama nie powinna operować żargonem młodzieżowym. Zabroniona jest reklama piwa na okładkach prasowych, w prasie młodzieżowej, na ... , kinie i teatrze reklama piwa może się ukazać od godziny 20.00 do 6.00. Wyjątkiem są imprezy sportowe, ale reklama obejmuje tylko czas trwania tychże imprez. Reklama ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama alkoholu, alkohol, rynek reklamy
  • Telewizja z reklamami pop-up?

    Telewizja z reklamami pop-up?

    00:01 27.06.2006

    Jak podaje serwis The Inquirer, dostawcy telewizji kablowej i satelitarnej rozważają wprowadzenie wyskakujących reklam typu pop-up, aby uzyskać dodatkowe wpływy ze sprzedaży reklam. Zdaniem specjalistów z branży, technologia ta została sprawdzona i odniosła duży sukces w internecie. W badaniach nie wzięto jednak pod uwagę opinii internautów na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, telewizja kablowa, telewizja satelitarna, telewizja

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 31 32 33 ... 38

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: