eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama
  • Branded content - reklama bez reklamy?

    Branded content - reklama bez reklamy?

    00:33 16.07.2017

    ... odbiorcę w pewną historię, przyciągamy jego uwagę i wywołujemy w nim emocje, które sprawiają, że dany spot intryguje i uwodzi zdecydowanie bardziej niż tradycyjna reklama. – wyjaśnia Magdalena Czmuda. Historia zamiast logo Konsumenci znacznie lepiej niż na standardowe reklamy, reagują na opowiadane historie. Branded content ma ... WIĘCEJ

    Tematy: branded content, reklama, narzędzia marketingowe, jak podwyższyć sprzedaż
  • Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.

    Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.

    11:45 20.06.2017

    ... i kategorie Lwia część budżetu (96%), który branża farmaceutyczna przeznaczyła na reklamę w I kwartale br., posłużyła promocji farmaceutyków i parafarmaceutyków. 3% nakładów stanowiła reklama usług zdrowotnych (41% wzrostu rdr) a za 1% odpowiadała promocja sprzętu medycznego. Po raz kolejny już branża farmaceutyczna najchętniej promowała środki ... WIĘCEJ

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę

    Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę

    00:45 30.05.2017

    Przed nami najnowsza z analiz domu mediowego Codemedia. Tym razem pod lupę wzięto I kwartał br. oraz wydatki na reklamę, jakie w tym okresie poczynił Sektor Podróże i Turystyka. Okazuje się, że reklamodawcy z tego sektora podeszli do kwestii promocyjnych z dość dużą powściągliwością. Budżety reklamowe cięła zarówno gastronomia, jak i biura podróży ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża turystyczna
  • Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok

    Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok

    10:32 04.04.2017

    Ubiegłoroczne wydatki reklamowe branży e-commerce okazały się o niemal 17 mln zł niższe niż rok wcześniej. Za taki obrót spraw odpowiedzialni są m.in. dwaj najwięksi reklamodawcy czyli Allegro i Zalando, którzy okroili swoje budżety na promocję o odpowiednio 45% i 39%. Nie wszyscy jednak oszczędzali - zajmująca trzecią pozycję rankingu spółka ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, e-commerce
  • Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji

    Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji

    11:03 21.03.2017

    Dom mediowy Codemedia przeanalizował ubiegłoroczne wydatki na reklamę w branży handlowej i dowiódł, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Łączny budżet reklamowy wszystkich przeanalizowanych podmiotów przewyższył 1 miliard złotych, co względem poprzedniego roku oznacza wzrost na poziomie 25%. Zdecydowanym liderem okazał się Lidl, który nie tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, handel detaliczny
  • Suplementy diety nie leczą - przypomina UOKiK

    Suplementy diety nie leczą - przypomina UOKiK

    10:55 22.02.2017

    O tym, że suplementy diety to nie lekarstwa, przypomina się Polakom już od lat. Co jednak z tego, gdy reklamy tych produktów usilnie starają się nam wmówić że mamy do czynienia z preparatami, które leczą i są remedium na najróżniejsze dolegliwości. Zastrzeżenia w tej kwestii zgłasza UOKiK, który wszczął kolejne postępowania w sprawie nieuczciwych ... WIĘCEJ

    Tematy: suplementy diety, reklama, nieuczciwa reklama, ochrona konsumentów
  • Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?

    Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?

    13:27 13.02.2017

    Najbardziej aktywnymi reklamodawcami telewizyjnymi 2016 roku okazały się firmy trudniące się produkcją leków i suplementów diety - wynika z najnowszej analizy domu mediowego Codemedia. Na miejscu lidera znalazł się Aflofarm, a tuż za nim uplasowała się Polpharma. W czołowej "10" zestawienia znalazł się również reprezentacja firm z branży FMCG oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange

    W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange

    12:24 23.01.2017

    Według domu mediowego Codemedia, największymi reklamodawcami telewizyjnymi minionego roku okazali się Lidl, T-mobile i Orange. Z kolei najwyższym wzrostem nakładów na reklamę mógł pochwalić się Carrefour, który wydał aż o 553% więcej niż rok wcześniej. Grono marek, które zdołały w minionym roku przekroczyć próg 20 000 GPR w grupie 4+ powiększyło ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.

    Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.

    13:16 02.01.2017

    ... w analogicznym okresie minionego roku. W analizowanym okresie największą część budżetu pochłonęła reklama środków przeciwko przeziębieniom (18% udziału), tylko od stycznia do marca ... na reklamę w tym medium. Ta kategoria jest bardzo silnie reprezentowana - co 5 reklama w bloku reklamowym należy do farmacji, a w styczniu co 3, co stanowi 20% udział ... WIĘCEJ

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Co przyniesie zakaz reklamy leków OTC i suplementów?

    Co przyniesie zakaz reklamy leków OTC i suplementów?

    10:29 28.12.2016

    W połowie czerwca br. Konstanty Radziwiłł powołał specjalny zespół, którego zadaniem było uregulowanie kwestii związanych z reklamą leków, suplementów diety i innych środków spożywczych oraz wyrobów medycznych. Jednym z najbardziej kontrowersyjnych postulatów tego zespołu był zakaz reklamy leków OTC i suplementów diety. Instytut Badań nad ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, zakaz reklamy, firmy farmaceutyczne, swoboda prowadzenia działalności gospodarczej

poprzednia  

1 ... 10 11 12 ... 20 ... 30 ... 38

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: