eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama
  • Co przyniesie zakaz reklamy leków OTC i suplementów?

    Co przyniesie zakaz reklamy leków OTC i suplementów?

    10:29 28.12.2016

    W połowie czerwca br. Konstanty Radziwiłł powołał specjalny zespół, którego zadaniem było uregulowanie kwestii związanych z reklamą leków, suplementów diety i innych środków spożywczych oraz wyrobów medycznych. Jednym z najbardziej kontrowersyjnych postulatów tego zespołu był zakaz reklamy leków OTC i suplementów diety. Instytut Badań nad ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, zakaz reklamy, firmy farmaceutyczne, swoboda prowadzenia działalności gospodarczej
  • Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.

    Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.

    11:48 15.11.2016

    Dom mediowy Codemedia przeanalizował wydatki na reklamę, które w I połowie br. ponieśli przedsiębiorcy reprezentujący branżę e-commerce. Z analizy wynika, że najczęściej reklamowaną grupą dóbr były - co nie jest właściwie żadnym zaskoczeniem - odzież i obuwie. Budżety reklamowe okazały jednak sporo mniejsze niż przed rokiem. Reklamodawcy wydali o ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, e-commerce
  • Opłata reklamowa - stawki i kary

    Opłata reklamowa - stawki i kary

    09:33 14.11.2016

    ... usytuowania takich obiektów, wraz z ich dopuszczalnymi gabarytami czy rodzajami materiałów budowlanych, z jakich mogą zostać wykonane). Podobnie będzie w sytuacji, gdy reklama została posadowiona bez wymaganego pozwolenia budowlanego czy zgłoszenia. Wysokość takiej kary to iloczyn pola powierzchni reklamowej oraz 40-krotność maksymalnej stawki ... WIĘCEJ

    Tematy: opłata reklamowa, tablica reklamowa, reklama, szyld
  • Opłata reklamowa - kto i za co musi ją uiścić?

    Opłata reklamowa - kto i za co musi ją uiścić?

    00:15 12.11.2016

    ... lub służący ekspozycji reklamy wraz z jego elementami konstrukcyjnymi i zamocowaniami, o płaskiej powierzchni służącej ekspozycji reklamy (w szczególności baner reklamowy, reklama naklejana na okna budynków i reklamy umieszczane na rusztowaniu, ogrodzeniu lub wyposażeniu placu budowy, z wyłączeniem drobnych przedmiotów codziennego użytku ... WIĘCEJ

    Tematy: opłata reklamowa, tablica reklamowa, reklama, szyld
  • Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.

    Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.

    11:28 19.10.2016

    Dom mediowy Codemedia przeanalizował wydatki na reklamę, które w I połowie br. ponieśli przedsiębiorcy reprezentujący branżę modową. Z analizy wynika, że najwięcej w marketing, podobnie zresztą jak w analogicznym okresie ubiegłego roku, zainwestowali producenci odzieży. Tuż za nimi uplasowała się kategoria "zegarki i biżuteria" i to własnie ona ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża odzieżowa
  • Ustawa krajobrazowa godzi w prawa przedsiębiorców. Będą zmiany?

    Ustawa krajobrazowa godzi w prawa przedsiębiorców. Będą zmiany?

    12:41 19.09.2016

    ... przepisów dotyczących opłat reklamowych, w taki sposób, by opłata obejmowała wyłącznie czas, w którym na tablicy reklamowej lub urządzeniu reklamowym zamieszczona jest reklama. Na dzień dzisiejszy za opłatę reklamową uznaje się bowiem opłatę za określony rodzaj budowli, a nie opłatę za reklamę zewnętrzną. Poza ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama zewnętrzna, branża reklamowa, ustawa krajobrazowa, dochody z reklamy
  • Krajobraz bo bitwie, czyli co zmieniła ustawa krajobrazowa?

    Krajobraz bo bitwie, czyli co zmieniła ustawa krajobrazowa?

    10:50 16.09.2016

    11 września 2015 roku w życie weszła ustawa o zmianie niektórych ustaw w związku ze wzmocnieniem narzędzi ochrony krajobrazu zwana ustawą krajobrazową. Czekały na nią liczne gminy, miasta, właściciele i zarządy nieruchomości oraz cała branża reklamy zewnętrznej. Ustawa miała uporządkować przestrzeń publiczną, jasno określając m.in. zasady ... WIĘCEJ

    Tematy: ustawa krajobrazowa, gminy, dochody z reklamy, ustawa o ochronie krajobrazu
  • Branża reklamowa vs. ustawa krajobrazowa, czyli trudna sztuka kompromisu

    Branża reklamowa vs. ustawa krajobrazowa, czyli trudna sztuka kompromisu

    09:07 31.08.2016

    ... kosztów dostosowania urządzeń w krótkim okresie. Stąd też długość czasu przejściowego powinna być ustalona racjonalnie i uwzględniać również te czynniki. Zagraniczne inspiracje Reklama wielkoformatowa pojawia się wielu zakątkach świata. Jest sytuowana zarówno na budynkach mieszkalnych, jak i najbardziej znanych zabytkach. Nie stanowi to problemu ... WIĘCEJ

    Tematy: ustawa krajobrazowa, dochody z reklamy, reklama, tablice reklamowe
  • Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium

    Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium

    00:15 05.08.2016

    Największymi reklamodawcami telewizyjnymi w pierwszym półroczu 2016 roku byli Orange, Lidl oraz Play, najwyższe wzrosty zanotowały Biedronka oraz T-Mobile – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Z rankingu wypadł Kaufland. Niekwestionowanym liderem minionego półrocza został Lidl (29 079), wyprzedzając zeszłorocznego zwycięzcę – Orange, który ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Ambush marketing: chroniony znak towarowy w reklamie

    Ambush marketing: chroniony znak towarowy w reklamie

    00:40 27.07.2016

    Ambush marketing związany jest z najważniejszymi międzynarodowymi wydarzeniami, które przyciągają uwagę wielomilionowej publiczności na całym świecie. Zjawisko to oznacza zasadzkę, pułapkę, podstęp marketingowy. Ambush marketing pojawia się w momencie, gdy podmioty, które nie zawarły umów licencyjnych na posługiwanie się zastrzeżonym znakiem ... WIĘCEJ

    Tematy: ambush marketing, reklama, chroniony znak towarowy, znak towarowy

poprzednia  

1 ... 11 12 13 ... 20 ... 30 ... 38

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: