eGospodarka.pl
bezpłatny program PIT 2019

eGospodarka.plTematy › media społecznościowe
  • Media elektroniczne - trendy 2011

    Media elektroniczne - trendy 2011

    00:16 15.01.2011

    W 2011 roku wielowątkowość Internetu zmusi marki do doglądania kilku internetowych "ogródków" - podaje najnowszy raport badawczy Futures Group sieci Millward Brown, wskazujący 11 trendów elektronicznych na bieżący rok. W 2011 roku marki będą zmuszone do utrzymywania swojej obecności w globalnej sieci zarówno w publicznych, otwartych przestrzeniach ... WIĘCEJ

    Tematy: media, Internet, reklama, media społecznościowe
  • Jest praca w mediach społecznościowych

    Jest praca w mediach społecznościowych

    09:55 02.12.2010

    ... media społecznościowe w Polsce to wciąż rozwijająca się dziedzina. Dziś marketingowcy wydają najwięcej środków na reklamę poprzez strony WWW, zakup mediów i bannery. Na social media ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, sytuacja na rynku pracy, tendencje na rynku pracy, media społecznościowe
  • Marketing społecznościowy 2010

    Marketing społecznościowy 2010

    12:43 30.11.2010

    ... trudności z obliczeniem wskaźników efektywności za jedną z głównych barier we wdrożeniu działań kierowanych do społeczności online. Dane z opublikowanego właśnie raportu Social Media Brand Index 2010 wskazują, że pod względem pomiaru skuteczności marketingu społecznościowego jesteśmy daleko w tyle np. za marketerami w USA, gdzie 61 ... WIĘCEJ

    Tematy: badania firm, badania przedsiębiorców, strategie biznesowe, serwisy społecznościowe
  • Czy biznes wykorzystuje social media?

    Czy biznes wykorzystuje social media?

    00:09 21.11.2010

    ... przyznaje, iż wykorzystuje media społecznościowe w swoich działaniach biznesowych. Jednak, tylko co czwarta z nich ma świadomość, w jakich miejscach w sieci ich klienci prowadzą dyskusje i zamieszczają opinie na ich temat. Jeszcze mniejszy procent stosuje narzędzia analityczne udostępniane przez media społecznościowe. Praktycznie żadna z firm ... WIĘCEJ

    Tematy: badania firm, badania przedsiębiorców, strategie biznesowe, serwisy społecznościowe
  • Media społecznościowe a zachowania konsumentów

    Media społecznościowe a zachowania konsumentów

    12:59 19.11.2010

    ... przeprowadzono wywiady z setkami konsumentów na całym świecie, pokazało, że media społecznościowe mają ogromny wpływ na postawy i zachowania społeczne. A oto najważniejsze trendy: Ludzie mają w mediach społecznościowych wiele różnych osobowości Badanie pokazało, że media społecznościowe dają ludziom możliwość bycia kimś, kim nie są w „prawdziwym ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, badania opinii społecznej, badania konsumentów, zachowania konsumentów
  • Internauci a stare i nowe media

    Internauci a stare i nowe media

    11:14 12.10.2010

    ... zbadanie obszaru używania nowych mediów ze szczególnym naciskiem na portale społecznościowe, porównanie mediów nowych z mediami starymi oraz próba przewidzenia przyszłości nowych mediów ... i nie musisz na nic czekać. Oznacza to, że aby uatrakcyjnić tradycyjne media należałoby zwiększyć ich interaktywność. Umieszczanie profili programów radiowych czy ... WIĘCEJ

    Tematy: badania internautów, media, nowe media, media tradycyjne
  • Najpopularniejsze media na świecie

    Najpopularniejsze media na świecie

    12:17 04.10.2010

    ... inteligentne reklamy z pewnością znajdą zastosowanie są media społecznościowe. Ich użytkownicy z większości państw, w których wykonano badanie, twierdzą, że zamieszczane w nich rekomendacje i rankingi mają większy wpływ na ich decyzje zakupowe niż jakakolwiek inna forma reklamy internetowej. Popularność social media rośnie bardzo szybko - już teraz ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, Internet, reklama
  • Web 2.0 w firmach: zalety i wady

    Web 2.0 w firmach: zalety i wady

    12:03 29.09.2010

    ... 1000 decydentów z firm w 17 krajach. Wykazało ono, że połowa (50%) przedsiębiorstw niepokoi się o bezpieczeństwo takich aplikacji Web 2.0, jak media społecznościowe, mikroblogi, platformy umożliwiające współpracę, poczta elektroniczna dostępna przez przeglądarkę i narzędzia do współdzielenia informacji. Z kolei 60% ankietowanych wyraziło obawę ... WIĘCEJ

    Tematy: web 2.0, serwisy web 2.0, nowe technologie, media społecznościowe
  • Media społecznościowe nową formą komunikacji

    Media społecznościowe nową formą komunikacji

    10:45 15.09.2010

    ... w tej nielicznej grupie firm, które zdecydowały się na wprowadzenie takich wytycznych? Po pierwsze, media społecznościowe to nowy sposób komunikacji, którego nie wolno bagatelizować. Można omijać szerokim łukiem poszczególne narzędzia społecznościowe, ale nie da się nie zauważyć, jak społeczności rosną w siłę. Potwierdza to coraz ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, serwisy społecznościowe, społeczności internetowe, media społecznościowe
  • Sieci społecznościowe w służbie biznesu

    Sieci społecznościowe w służbie biznesu

    11:56 08.07.2010

    ... może jednak fakt, że zaledwie 22% respondentów znalazło nową pracę przez sieci społecznościowe, mimo istnienia serwisów wyposażonych w funkcje poszukiwania pracy czy specjalizujących się w kontaktach biznesowych, jak np. LinkedIn. Media społecznościowe w służbie biznesu w Polsce Analiza Regus dowodzi, że w Polsce jedna czwarta (25%) przedsiębiorstw ... WIĘCEJ

    Tematy: badania firm, badania przedsiębiorców, działania marketingowe, narzędzia marketingowe

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 25 26 27

następna



bezpłatny program PIT 2019

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: