eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › marki własne
  • Zakupy: 1/3 Polaków docenia marki własne

    Zakupy: 1/3 Polaków docenia marki własne

    ... i Jakości SGH. „Pojęcie marki własnej ewoluuje z czasem. Marka własna coraz rzadziej jest kojarzona z gorszą jakością i nieciekawym opakowaniem. Co więcej, od pewnego czasu dostępne są marki własne premium, wokół których sieci handlowe prowadzą intensywne działania marketingowe. Tak wysoki odsetek osób ceniących marki własne to duży sukces ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci handlowe, marki własne, preferencje konsumentów, handel detaliczny
  • Czego potrzebują marki własne?

    Czego potrzebują marki własne?

    ... się tryb i tempo życia konsumentów niezbędne jest, by również marki własne wkroczyły w nową rzeczywistość i pracowały nad lepszym dotarciem do potencjalnych klientów, którym przedstawią niewątpliwie posiadane walory, jak choćby jakość identyczna z produktami markowymi. Marki własne, ze względu na swoją specyfikę mogą poszukać alternatywnej drogi ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
  • Jak postrzegamy marki własne?

    Jak postrzegamy marki własne?

    ... oraz stosunek Polaków do marek własnych, sposób komunikacji do konsumenta oraz poziom otwartości konsumentów na marki własne w różnych sektorach to aspekty, na które autorzy raportu „Jak postrzegamy marki własne? – perspektywy rozwoju rynku private label w Polsce” zwrócili szczególną uwagę. Ponadto w raporcie poddano również analizie strategie ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
  • Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem

    Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem

    ... marki własnej. Na uwagę zasługuje również fakt, że jedynie 1% badanych zapytanych „Które z wymienionych marek określił(a)byś jako marki własne wybranych sieci handlowych?” wybrało prawidłową odpowiedź „wszystkie wymienione marki ... produktu jest stosunkowo łatwe, marki własne odnotowują największy wzrost udziału. Sięganie po marki własne ułatwia ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
  • Handel detaliczny: konieczne nowe strategie rynkowe

    Handel detaliczny: konieczne nowe strategie rynkowe

    ... do 45% w całości oferty produktowej w ciągu najbliższych kilku lat. "Będzie to oczywiście niekorzystne dla producentów markowych", - ostrzega Krzysztof Badowski. "Kiedy marki własne zyskają na znaczeniu w przewidywanej skali, sprzedaż markowych produktów na głównych rynkach takich jak Francja, Anglia, Niemcy, Belgia i Holandia może zmniejszyć ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż detaliczna, handel detaliczny, handel detaliczny w Polsce, e-commerce
  • Spożywcze marki własne w 2011 roku

    Spożywcze marki własne w 2011 roku

    ... własnych miały 12,8 proc. udział w koszyku spożywczym (wg badania Nielsen przeprowadzonego w okresie luty 2010-marzec 2011). W przeciwieństwie do produktów konkretnych producentów, marki własne odnotowały 18 proc. wzrost sprzedaży. Dlatego Inspekcja Handlowa na zlecenie UOKiK regularnie kontroluje jakość oraz oznakowanie tych towarów – w 2011 roku ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
  • Marki własne detalistów w Polsce 2011-2013

    Marki własne detalistów w Polsce 2011-2013

    ... pt. "Marki własne detalistów w Polsce 2011. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2011-2013", wartość rynku marek własnych w ... markowych, wpisały się w potrzebę bardziej racjonalnych wydatków. Poza tym nastąpił wyraźny wzrost akceptacji marki własnej. Tym samym okres osłabienia gospodarczego przyczynił się do poprawy wizerunku towarów private ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
  • Marki własne detalistów w Polsce 2010

    Marki własne detalistów w Polsce 2010

    ... marki decydują się kolejne sieci handlowe, np. Piotr i Paweł czy Żabka. „W tej chwili coraz więcej sieci handlowych jest w stanie zaoferować swoim klientom produkty marek własnych co najmniej dwóch poziomów cenowych i jakościowych. Marki własne ... sklepów dyskontowych, w których marki własne odpowiadają za największy spośród wszystkich kanałów udział w ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki
  • Polacy polubili marki własne

    Polacy polubili marki własne

    ... decyduje nie tylko niższa cena, ale też niezła jakość. Dając towarom własne imię, sklepy dbają o zawartość opakowania. W Carrefour np. proces przygotowywania nowego produktu trwa ... spróbować m.in. domowych pyz drożdżowych, serów smażonych i sałatek. - Nowa kolekcja marki Piotr i Paweł składa się ze specjalnie dobranych produktów, których opakowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, private label, najpopularniejsze marki, sklepy dyskontowe
  • Marki własne produktów sprzedają się lepiej

    Marki własne produktów sprzedają się lepiej

    ... marki własne były siłą napędową także rynku mrożonej żywności. Z danych firmy MEMRB wynika, w 2009 r. ich udział w segmencie mrożonek warzywnych i owocowych zwiększył się o niemal 2 proc., do 23 proc. Na marki własne ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, rynek żywności, produkty spożywcze, sprzedaż żywności

 

1 2

następna



REKLAMA

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

MENU
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.