eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › supermarkety
  • Sklepy na lekkim minusie w 2023 roku. Hipermarkety z największym spadkiem ruchu

    Sklepy na lekkim minusie w 2023 roku. Hipermarkety z największym spadkiem ruchu

    00:55 28.01.2024

    ... formaty rdr. straciły klientów, a najwięcej hipermarkety – 3,4%. Za nimi w zestawieniu są supermarkety ze spadkiem rdr. o 1,7%. Sieci convenience i dyskonty rdr. utraciły ... niedziel niehandlowych. Analiza obejmuje zachowania konsumentów odwiedzających dyskonty spożywcze, supermarkety, hipermarkety i sieci typu convenience. Wielkość próby wyniosła ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy, sklep, hipermarkety, supermarkety
  • Sprzedaż detaliczna: ile zarobiły największe sieci handlowe?

    Sprzedaż detaliczna: ile zarobiły największe sieci handlowe?

    00:13 09.03.2023

    ... 50 weszli sprzedawcy artykułów gospodarstwa domowego, domy towarowe, sklepy z odzieżą/obuwiem oraz sklepy-hurtownie typu cash & carry/ warehouse club, wypierając z rankingu niektóre supermarkety, drogerie i apteki, sklepy dyskontowe, całodobowe i zlokalizowane na stacjach benzynowych. Pokazuje to kierunek, w którym rozwija się ta branża – podkreśla ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, zagraniczne sieci handlowe, rynek detaliczny
  • POLOmarket uruchamia sklep internetowy

    POLOmarket uruchamia sklep internetowy

    13:51 17.05.2021

    W czasie pandemii klienci coraz chętniej korzystają z oferty sklepów online. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom POLOmarket uruchamia sklep internetowy. Klienci będą mogli zrobić zakupy na swoich komputerach, a w kilkudziesięciu sklepach będzie możliwy dowóz zamówionych zakupów do domu. Rok temu POLOmarket udostępnił swoim klientom usługę ... WIĘCEJ

    Tematy: POLOmarket, sklep internetowy, e-commerce, e-grocery
  • Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food

    Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food

    00:44 05.02.2021

    Polacy cenią marki własne w kategorii artykułów przemysłowych i chętnie je kupują - wynika z badań przeprowadzonych przez agencję Inquiry. Najbardziej cenione marki własne tej kategorii to Lidl i Biedronka. W sklepach Lidl artykuły przemysłowe pod marką własną kupuje 56% ankietowanych, a w Biedronce - 52%. Kolejne miejsca w rankingu ... WIĘCEJ

    Tematy: non-food, marki własne, supermarkety, dyskonty
  • Największe sieci handlowe obawiają się o przyszłość

    Największe sieci handlowe obawiają się o przyszłość

    12:24 25.03.2019

    Największe sieci sprzedaży detalicznej ciągle notują wzrosty - z 22. już edycji raportu „Global Powers of Retailing 2019” autorstwa Deloitte wynika, że w ostatnim roku obrotowym przychody 250 największych detalistów powiększyły się o niemal 6 proc. Na szczycie zestawienia ponownie króluje Walmart (+3 proc.). W Polsce triumfy nieustannie święci ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, rynek detaliczny, sieci handlowe
  • Największe sieci handlowe na świecie 2018

    Największe sieci handlowe na świecie 2018

    00:40 17.02.2018

    Wal-Mart, Costco, Kroger, Schwarz Unternehmens Treuhand oraz Walgreens Boots Alliance to liderzy tegorocznego, opracowanego przez Deloitte, zestawienia największych detalistów na świecie. Autorzy raportu podkreślają, że miarą sukcesu w handlu jest w dzisiejszych czasach sprawne połączenie tradycyjnej sprzedaży z możliwościami, które daje ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, zagraniczne sieci handlowe, rynek detaliczny
  • Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe

    Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe

    11:44 24.04.2017

    ... szybkozbywalne udaje się do dyskontów. Sklepy dyskontowe wyraźnie górują nad konkurencją. Małe sklepy spożywcze wybiera niespełna co piąty konsument, a hipermarkety i supermarkety odpowiednio 16 i 8 proc. badanych. Badanie wskazuje, że wybór placówki handlowej podyktowany jest przede wszystkim atrakcyjną ceną produktów (50 proc. wskazań ... WIĘCEJ

    Tematy: FMCG, zachowania konsumentów, zakupy, produkty szybkozbywalne
  • E-commerce motorem wzrostu największych sieci detalicznych

    E-commerce motorem wzrostu największych sieci detalicznych

    10:41 10.02.2017

    ... sprzedaży detalicznej. W ubiegłym roku obrotowym 31 firm z TOP 250 nie prowadziło działalności e-commerce. Z analizy Deloitte wynika, że były to głównie supermarkety oraz dyskonty spożywcze. Działalność w obszarze e-commerce stanowi 8,7 proc. łącznych przychodów wszystkich firm, które znalazły się w zestawieniu. Rok wcześniej było to ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, zagraniczne sieci handlowe, rynek detaliczny
  • Handel detaliczny w Polsce mocno zróżnicowany

    Handel detaliczny w Polsce mocno zróżnicowany

    10:44 13.01.2017

    ... spożywczych i spożywczo-przemysłowych. Jeśli się im przyjrzeć, to okaże się, że stosunkowo niski udział (zaledwie 6%) odnotowują nowoczesne placówki, a więc hipermarkety, supermarkety i dyskonty. Dostrzegalne jest również znaczne zróżnicowanie liczby sklepów w ujęciu regionalnym. Prym pod względem ilości wiedzie Mazowsze, ale to w województwie ... WIĘCEJ

    Tematy: handel detaliczny, sklepy spożywcze, hipermarkety, supermarkety
  • Roszada na rynku. E-sklepy i dyskonty wypierają hipermarkety?

    Roszada na rynku. E-sklepy i dyskonty wypierają hipermarkety?

    09:49 27.04.2016

    ... . Wyniki badania wskazują trzy tendencje, które będą mieć istotny wpływ na kształtowanie się rynku handlu w Europie. Kryzys modelu big-box. Hiper i supermarkety, oferujące zarówno dobra konsumpcyjne jak i produkty niespożywcze (non-food), umożliwiają nabywanie towarów w niskich cenach głównie ze względu na skalę zakupów. Zmiana ... WIĘCEJ

    Tematy: handel detaliczny, e-commerce, hipermarkety, supermarkety

 

1 2 ... 10 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: