eGospodarka.pl
wiadomość od św. Mikołaja

eGospodarka.plTematy › sieci handlowe
  • Sieci handlowe muszą zmienić modele biznesowe

    Sieci handlowe muszą zmienić modele biznesowe

    10:28 11.12.2018

    ... wartości na rynku dóbr konsumpcyjnych. Sieci handlowe czekają istotne inwestycje w rozwój systemów sprzedaży online z jednoczesnym utrzymaniem obecnej infrastruktury sklepowej oraz atrakcyjną ofertą cenową dla konsumentów. Ponadto może to doprowadzić do sytuacji, w której dostawcy i sieci handlowe będą musiały znaleźć inne modele współpracy ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci handlowe, sektor dóbr konsumpcyjnych, rewolucja cyfrowa, model biznesowy
  • Miliardowe inwestycje w nieruchomości handlowe

    Miliardowe inwestycje w nieruchomości handlowe

    13:22 19.10.2018

    ... dwukrotnie więcej niż w 2009 roku. Wzrostowa tendencja widoczna jest również w naszym kraju - względem I kwartału wydatki polskich handlowców podskoczyły o 51%. Sieci handlowe nie tylko inwestują w zupełnie nowe lokalizacje, ale również modernizują dotychczasowe. Czy jednak potrafią w pełni wykorzystać potencjał tkwiący w każdym metrze kwadratowym ... WIĘCEJ

    Tematy: inwestycje w nieruchomości, nieruchomości handlowe, sieci handlowe
  • Sieci handlowe vs sklepy osiedlowe. Kto i czym wygrywa?

    Sieci handlowe vs sklepy osiedlowe. Kto i czym wygrywa?

    10:48 18.09.2018

    ... mamy sieci handlowe i sklepy osiedlowe. Kto wygrywa? To zależy. Okazuje się bowiem, że obie kategorie detalistów ... bardzo konkurencyjny – przecięty shopper zna 16 różnych marek sieci handlowych, a w przeciągu ostatnich 30 dni skorzystał z aż 5 różnych sieci. Nic dziwnego, że sieci walczą o konsumenta nie tylko dopieszczając go różnymi promocjami, ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci handlowe, sklepy osiedlowe, zachowania konsumentów
  • Biedronka i Lidl zyskują lojalność klientów

    Biedronka i Lidl zyskują lojalność klientów

    11:05 24.05.2018

    ... 41 proc.). Sieć Rossmann jest również najczęściej polecaną drogerią wśród klientów regularnych i okazjonalnych. Renata Twardowska dodaje: „Na rynku sieci drogeryjno-kosmetycznych sklepy sieci Rossmann wyróżniają się przystępnymi cenami, dogodną lokalizacją oraz częstymi promocjami. Atutem Drogerii Natura jest szeroka oferta produktów w atrakcyjnych ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, zachowania konsumentów, sieci handlowe, programy lojalnościowe
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018

    11:09 20.02.2018

    ... jest dla kupujących niewątpliwie dogodny. Z drugiej, postępujące i nieodwracalne procesy globalizacyjne sprawiają, że największe sieci handlowe zyskują wyraźną przewagę nad operatorami działającymi na mniejszą skalę. W Rankingu Sieci Detalicznych Kondej Marketing już od ośmiu lat dokonywana jest wszechstronna ocena większości grup handlowych ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Największe sieci handlowe na świecie 2018

    Największe sieci handlowe na świecie 2018

    00:40 17.02.2018

    ... marża zysku netto w branży wyniosła 3,2 proc. Aż 22,5 proc. przychodów detaliści czerpali z działalności poza krajem rodzimym. Średnia liczba krajów, w których sieci prowadzą swoją działalność, wyniosła w omawianym okresie 10. Branża spożywcza nadrabia stracony czas Raport omawia zagadnienia związane z umiejętnością angażowania klienta, która ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, zagraniczne sieci handlowe, rynek detaliczny
  • Top Marka w mediach 2017 – sieci handlowe

    Top Marka w mediach 2017 – sieci handlowe

    13:22 13.11.2017

    ... prawie 70 mln przekaz o Carrefourze. Biedronka była także najczęściej wymienianą marką w internecie – blisko 28 tys. materiałów. Lidl okazał się popularniejszy w sieci niż Tesco, a Auchan aktywniejszy od Carrefoura, o którym jako jedynym publikowano głównie w witrynach ogólnopolskich – 62 proc. przekazu - o profilu specjalistycznym. Pozostałe marki ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci handlowe, sieci handlowe w mediach, monitoring mediów, Biedronka
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017

    12:34 23.08.2017

    ... receptur. Placówki handlowe tej marki dostosowane są pod względem wizualnym do specyfiki produktów, tworząc atrakcyjną koncepcyjna całość. Podstawowym problemem jest przynależność własnościowa tej sieci do upadającej spółki Alma Market. W efekcie, pomimo niewątpliwych walorów rynkowych, dalsze istnienie i ewentualny rozwój sieci zależą od ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Programy lojalnościowe faktycznie działają

    Programy lojalnościowe faktycznie działają

    00:49 14.05.2017

    ... decydują się na trzy programy lojalnościowe różnych sieci detalicznych. Największą popularnością cieszą się „Moja Biedronka” sieci Biedronka, w którym uczestniczy 65 proc. nabywców, „Clubcard” sieci Tesco (53 proc.), „Payback” (42 proc.) oraz nadmieniona we wstępie „Skarbonka” sieci Auchan (18 proc.). Struktura posiadaczy kart lojalnościowych ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta
  • Sieci handlowe mają się dobrze, a pracownicy strajkują

    Sieci handlowe mają się dobrze, a pracownicy strajkują

    11:37 05.05.2017

    ... przez BIG InfoMonitor oraz BIK wynika, że spośród 681 największych, działających w naszym kraju sieci handlowych problemy z terminowym regulowaniem należności ma jedynie 29 podmiotów. Otwarte pozostaje zatem pytanie, czy sieci handlowe faktycznie terminowo płacą swoim odbiorcom, czy też kontrahenci w obawie o relacje biznesowe po prostu ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci handlowe, praca w handlu, warunki pracy, zadłużenie firm

 

1 2 ... 10 ... 15

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.