eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing
  • Zainwestuj w event marketing

    Zainwestuj w event marketing

    10:26 10.12.2009

    Nie ulega wątpliwości, iż dzisiejszego konsumenta należy zaskoczyć. Natarczywe i bezustanne namawianie go do czegoś czy wciskanie do ręki ulotki czy nawet "nachodzenie" za pośrednictwem skrzynki mailowej doprowadziło do buntu konsumenta, który zaczął mówić NIE. Dlaczego warto inwestować w eventy? Chociażby dlatego, że już od dziecka nauczeni ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, event marketing, strategia marketingowa, wizerunek firmy
  • Marketing zintegrowany w Polsce

    Marketing zintegrowany w Polsce

    01:02 22.10.2009

    Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i MillwardBrown SMG/KRC opracowały pierwszy polski standard pomiaru kanałów Marketingu Zintegrowanego. Po raz pierwszy został on zastosowany przy realizacji Polskiego Badania Marketingu Zintegrowanego. Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego – nowa inicjatywa SMB i MillwardBrown SMG/KRC stanowi przykład ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing bezpośredni, marketing, Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego, marketing zintegrowany
  • Badania marketingowe a wybór marki

    Badania marketingowe a wybór marki

    10:22 16.10.2009

    ... dla wielu odbiorców najszybsza metoda wytłumaczenia, czym ten napój jest). Co do metafor, wspominany już Gerald Zaltman w swojej najnowszej pracy „Marketing Metaphoria” dokonał rzeczy z pozoru niemożliwej - przeprowadził klasyfikację wszystkich metafor w 7 obszarach. Dzięki temu można dziś prowadzić precyzyjniejsze badania jakościowe i w ich ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, badania marketingowe, działania marketingowe
  • Komunikacja marketingowa: crossmedia

    Komunikacja marketingowa: crossmedia

    00:43 29.09.2009

    ... Knight”, wchodząc na ekrany kin, pobił wszelkie możliwe rekordy i stał się jedynym z hitów wszech czasów. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, crossmedia, plan marketingowy, komunikacja marketingowa
  • Kreatywność w marketingu

    Kreatywność w marketingu

    11:01 28.09.2009

    ... , że jakieś istniejące już kanały komunikacji czy rozwiązania mogą z powodzeniem nadawać się do rozwiązywania problemu. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja marketingowa, marketing, strategia marketingowa, marketing i sprzedaż
  • Reklama tradycyjna a marketing internetowy

    Reklama tradycyjna a marketing internetowy

    01:10 17.09.2009

    ... w ogóle jeszcze je zauważamy, to usuwamy je z naszej świadomości. Internet jest inny. Marketing internetowy nie przeszkadza odbiorcy – polega na dostarczaniu użytecznych treści dokładnie w ... grunt sieci.Mylą się. Postępują według wczorajszych zasad. Stare zasady marketingu Marketing znaczył tyle samo co reklama (i kreowanie marki). Reklama apelowała ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama
  • Cele i wartość marketingu

    Cele i wartość marketingu

    01:15 04.09.2009

    ... Marketing and the CEO: Why CEOs are fed up with Marketing Rzeczywiście, jak wynika z badania ANA/Booz Allen Hamilton, zatytułowanego Marketing Department Priorities Often Differ from CEOs’ Agenda (Priorytety działu marketingu często są różne od celów prezesa), marketing ... P&G, ANA Marketing Accountability Summit, 9 września 2004 Nawet jeśli marketing ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, badania marketingowe, działania marketingowe
  • Analiza otoczenia biznesowego firmy

    Analiza otoczenia biznesowego firmy

    14:24 06.07.2009

    ... zyski hurtownik pojedzie na wymarzone wakacje - wystarczy. Bo trzeba pamiętać, że marketing dzisiaj musi być zintegrowany ze sprzedażą. Reklama sproilowana Jeśli oferujemy ... , i to nie tylko z zarządem czy najważniejszymi działami firmy, jak marketing, sprzedaż czy kadry. Doświadczenie nauczyło mnie, że bezpośrednia rozmowa z obsługą klienta w ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, otoczenie biznesowe, otoczenie firmy
  • Kreowanie marki na bazie emocji

    Kreowanie marki na bazie emocji

    13:17 13.06.2009

    ... innymi, na podstawie wniosków z warsztatów Akademii Marketingu organizowanych przez firmę Questus dla uczestników i absolwentów programów The Chartered Institute of Marketing, a w szczególności wystąpień dr. J. Pogorzelskiego (Prime Code), T. Żórawskiego (Universal McCann), A. Mykowskiego (TNS OBOP). Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, marketing, branding, lovemark
  • Skuteczny marketing szeptany

    Skuteczny marketing szeptany

    11:52 22.04.2009

    ... pokazały, że 78 proc. konsumentów ufa samym sobie, czyli innym konsumentom (prosumentom). Tym samym marketing szeptany jest postrzegany w kategorii najbardziej efektywnego narzędzia sprzedażowego. W tym kontekście nie dziwią wyniki badania firmy ... działać jawnie, bez ukrywania związku z marką. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing szeptany, marketing, plotka, marketing wirusowy

poprzednia  

1 ... 13 14 15 ... 19

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: