eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing
  • Zmiany VAT a koszty działań promocyjnych

    Zmiany VAT a koszty działań promocyjnych

    13:02 25.02.2011

    Planowane zmiany w sposobie naliczania podatku VAT mogą spowodować wzrost kosztów prowadzenia działań promocyjnych nawet o 20%. Plany Ministerstwa Finansów przewidują, że nowe regulacje mogą obowiązywać już od 1 kwietnia 2011 r. W związku z tym firmy będą musiały zrewidować swoje plany marketingowe, by nie przekroczyć budżetów przeznaczonych na ... WIĘCEJ

    Tematy: podatek VAT, zmiany w VAT, nieodpłatne przekazanie w vat, nieodpłatne przekazanie towarów
  • Marketing referencyjny

    Marketing referencyjny

    11:48 03.01.2011

    ... robi”, a więc w produkt i markę, wobec czego pozytywny „feedback” z rynku, na przykład w ramach akcji rekomendacyjnej, bywa nieraz sztuczny, a przez to mylący. Marketing rekomendacji służy rekomendowaniu produktu przyszłym konsumentom, ale przede wszystkim samym marketerom. Klasyczne „wishfull thinking”. Gorzkie słowa prawdy usłyszeć możemy za ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing referencyjny, marketing, strategia marketingowa, działania marketingowe
  • Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach

    Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach

    10:28 27.12.2010

    ... wszelkiej maści banery. W tej kategorii SEM (search engine marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach) przegrywa – udział w rynku reklamy ma mniejszy o 19 punktów ... pierwszy jako osobne kategorie uwzględnione zostały wydatki na SEM, e-mail marketing i ogłoszenia, zanotowała trzykrotny skok. Dziś obraz mamy zdecydowanie szerszy i pełniejszy. A ... WIĘCEJ

    Tematy: badania przedsiębiorców, polskie firmy, badania firm, przedsiębiorcy
  • Wielozmysłowość w marketingu

    Wielozmysłowość w marketingu

    13:31 05.10.2010

    ... wystarczająco dobra i że chcemy ją „wymienić na lepszy model”. Wszystkie potrzeby w krajach, gdzie króluje marketing, wszystkie, które można zaspokoić (w każdym razie takie, za które można zapłacić kartą kredytową) - są ... poza rozwiązania (i zmysły), do których wcześniej byliśmy przyzwyczajeni. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, strategia marketingowa, działania marketingowe, marketing i sprzedaż
  • Marketing: sztuka manipulowania klientem?

    Marketing: sztuka manipulowania klientem?

    13:54 24.06.2010

    ... reputacja reklamy (zasłużona czy też nie) rozlewa się na marketing, czyniąc zeń sprytny eufemizm manipulacji. A w istocie marketing jest pojęciem znacznie szerszym. Nie polega ... klientów – tych istniejących i tych jeszcze nieujawnionych, których określeniu służy właśnie marketing. Jeżeli nie trafi w cel, wówczas żadna reklama jej nie uratuje – towaru ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, reklama, promocja, marketing i reklama
  • Kobiety a marketing

    Kobiety a marketing

    13:56 24.05.2010

    ... , intuicyjnych decyzji, odejścia od zhierarchizowanych struktur, pracy, która była częścią życia, a nie czymś od niego oddzielonym. Kobiety – „natural born marketers” Marketing należy do tych dziedzin biznesu, w których zachodzą w ostatnich kilku latach bardzo dynamiczne zmiany. Następuje odchodzenie od tradycyjnych metod badań marketingowych ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, marketing relacji, marketing kobiecy
  • Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?

    Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?

    11:44 17.05.2010

    ... , ale to nie zawsze się udaje, stąd tak duża ilość plastikowej reklamy, która pozbawiona jest długofalowego i spójnego myślenia o komunikowaniu marki. Marketing spełnia rolę wykonawcy promocji, zamiast katalizatora pomiędzy planami sprzedażowymi, a potrzebami i możliwościami nabywczymi konsumentów. Nie wystarczy już wiedzieć, do ilu potencjalnych ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, marketing, lojalność klientów, badania konsumenckie
  • Marketing a różnice płci

    Marketing a różnice płci

    13:02 12.05.2010

    ... . Dużo ważniejsze są pytania, jakie te różnice między płciami są i jak możemy je efektywnie wykorzystać. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .WIĘCEJ

    Tematy: marketing, różnice płci, badania marketingowe, działania marketingowe
  • Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?

    Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?

    12:30 04.03.2010

    ... marketingu kobiecego, mogły się opierać wyłącznie na publikacjach i badaniach zagranicznych. Marketing skierowany do kobiet to budzący się dopiero w Polsce trend, jaki ... ponieważ światowe badania w tym zakresie m.in. przedstawione w książce Marthy Barletty „Marketing skierowany do kobiet”, wskazują wręcz odwrotnie. Takie deklaracje mogą wypływać z ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing kobiecy, gender marketing, badania kobiet
  • Skuteczna strategia marketingowa

    Skuteczna strategia marketingowa

    02:20 22.01.2010

    ... Polacy wypadają mizernie Na tym tle polska reklama, a tym samym marketing, pozbawione są prawdziwości, świeżości, sprytu i rozmachu. Mało któremu z marketerów chce ... to znaczy zaangażować się w nią. Zaangażować całą firmę. W wielu przedsiębiorstwach marketing stanowi nieco hermetyczny dział, gdzie mało mówi się o produkcie, o jego udoskonalaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, marketing i sprzedaż, kreowanie marki

poprzednia  

1 ... 12 13 14 ... 19

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: