eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing
  • E-mail marketing - jak pozyskać adresy?

    E-mail marketing - jak pozyskać adresy?

    13:37 10.07.2012

    ... „Marketingu w Praktyce”, na pewno nie muszę już przekonywać, że e-mail marketing jest niesamowicie efektywnym narzędziem komunikacji. Ani też, że z badań wynika, ... zostawił nam swój adres e-mail ? Analizując wyniki raportu „MarketingSherpa 2012. E‑mail Marketing Benchmark Report”, poznamy 10 najpopularniejszych metod zbierania adresów. Pierwszym, ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-mail, e-marketing, marketing
  • Marketing mobilny a nowe technologie

    Marketing mobilny a nowe technologie

    12:45 13.01.2012

    ... takie społeczności, jak Foursquare czy Gowalla, jednak wciąż brakuje pomysłu, jak czerpać z tego wymierne korzyści. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .WIĘCEJ

    Tematy: marketing mobilny, marketing, działania marketingowe, technologie mobilne
  • Budowanie lojalności klientów to podstawa

    Budowanie lojalności klientów to podstawa

    00:16 12.12.2011

    ... nie są dostatecznie przygotowani, aby przedstawić dane dotyczące zwrotu z inwestycji. Jeśli dyrektorzy marketingu mają ponosić odpowiedzialność za finansową efektywność inwestycji w marketing, muszą mieć realny wpływ na tzw. „cztery P”: promocję, produkty, dystrybucję i cenę. W rzeczywistości, jak pokazuje badanie IBM, mają wpływ głównie na ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, lojalność klientów, strategia marketingowa, działania marketingowe
  • Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów

    Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów

    13:57 20.10.2011

    ... przypadku każdej nowości - i tu łatwo o popełnianie błędów. Jak ich uniknąć? Marketing bezpośredni w handlu to idealne połączenie działań promocyjnych, których ideą jest pobudzanie ... w tym temacie nadal są mailingi i smsy - to również nie ulega wątpliwości. Niemniej marketing, niezależnie od branży, to ta dziedzina, która by utrzymać firmę na ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing bezpośredni, marketing, działania marketingowe, promocja
  • Partie polityczne a e-mail marketing

    Partie polityczne a e-mail marketing

    13:20 09.09.2011

    ... radzi sobie lepiej niż partie "nowoczesne" tj. PO czy SLD – mówi dr Sergiusz Trzeciak, ekspert ds. marketingu politycznego, autor książki "Marketing polityczny w Internecie". - Wszystkie partie w swoich programach "stawiają" na Internet i modernizację kraju dzięki wykorzystaniu współczesnych technologii informatycznych. Deklaracje te są jednak ... WIĘCEJ

    Tematy: partie polityczne, działania marketingowe, marketing, e-mail marketing
  • Zainwestuj w e-marketing

    Zainwestuj w e-marketing

    12:23 18.08.2011

    ... nauczyć się nowych narzędzi i zrozumieć, że marketing internetowy nie jest odpowiednikiem tradycyjnego marketingu, tyle że w Internecie. Reklama "pay per click", reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz marketing, product marketing i blogowanie to tylko niektóre z jego ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing internetowy, e-marketing, Google
  • Social media jako narzędzie marketingowe

    Social media jako narzędzie marketingowe

    10:46 28.07.2011

    ... wypromować, bądź zniszczyć. Toteż o opinie warto dbać, pielęgnować i o nią zabiegać. Do tego celu najlepiej - zdaniem osób odpowiedzialnych w polskich firmach za marketing - nadaje się Facebook, który lidera rodzimych społeczności, czyli NK.pl na tym polu pozostawia daleko w tyle. Z przeprowadzonego w ubiegłym roku przez ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, marketing
  • Sektor MSP w Polsce a strategia rynkowa

    Sektor MSP w Polsce a strategia rynkowa

    00:15 28.07.2011

    ... znaczącymi obszarami: marka, cena, dystrybucja, sprzedaż i marketing, logistyka, client service i inne. Agencja Rubikom Strategy Consultants zakończyła realizację II ... względnie zintegrowana ze wszystkimi znaczącymi obszarami: marka, cena, dystrybucja, sprzedaż i marketing, logistyka, client service, inne. Tylko 31% firm opiera swoją strategię ... WIĘCEJ

    Tematy: kondycja MSP, sektor msp, badania msp, małe i średnie przedsiębiorstwa
  • Firmy doceniają marketing społecznościowy

    Firmy doceniają marketing społecznościowy

    10:51 09.06.2011

    Serwisy społecznościowe stają się coraz ważniejszym kanałem komunikacji dla firm na całym świecie. Jak wskazuje badanie przeprowadzone przez firmę Regus, ich znaczenie rośnie z roku na rok. Wyniki badania wykazały, że zarówno polscy (88%), jak i światowi (74%) przedsiębiorcy uważają, iż uwzględnienie serwisów społecznościowych w strategii ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, marketing
  • Rosną nakłady na działania BTL

    Rosną nakłady na działania BTL

    00:22 08.05.2011

    ... Motivation Solutions pokazały, że kryzys nie odwiódł polskich firm od inwestowania w marketing bezpośredni. W tym roku wyraźnie widać, że nakłady na działania BTL ... w firmie Sodexo Motivation Solutions. BTL coraz bardziej popularny Analiza wydatków na marketing bezpośredni wykazała, że kwoty przeznaczane na aktywności z obszaru BTL systematycznie ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, b2b, b2c

poprzednia  

1 ... 11 12 13 ... 19

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: