-
Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?
15:51 09.03.2019
... z naszej oferty. Dobierzmy odpowiednie miejsce publikacji - takie w którym nasze działania będą najskuteczniejsze. Nasz tekst musi: przyciągnąć uwagę, zainteresować czytelnika, a ... opisywany produkt jest mu potrzebny by ostatecznie skłonić go do podjęcia określonego działania (np. zakupu produktu). Chodzi o to, by potencjalny klient po przeczytaniu ...
Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy -
Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?
22:22 05.03.2019
... strony wszelkich możliwych materiałów, które pomogą redaktorowi zapoznać się ze specyfiką naszej firmy, produktów i branży. Mogą to być materiały marketingowe, badania rynkowe, analizy, przykładowe wcześniejsze publikacje. Również wszelkie wskazówki i wytyczne z naszej strony, ułatwią współpracę i stworzenie interesującego i wartościowego tekstu ...
Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe -
Content marketing - co to jest i od czego zacząć?
21:09 02.03.2019
... wiedzą z dziedziny, w której jesteśmy specjalistami, jesteśmy odbierani przez potencjalnych klientów jako ekspert w swojej dziedzinie. Odpowiednio przygotowane treści content marketingowe przyspieszają decyzje zakupowe klientów. Potencjalni klienci przed podjęciem decyzji zakupowych poszukują rzetelnych informacji, które warto im dostarczyć. Dzięki ...
Tematy: content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa -
Black Friday, czego oczekują klienci?
00:44 17.11.2018
... dni tygodnia, robią większe zapasy, kiedy już dotrą do supermarketu albo korzystają z małych osiedlowych sklepików. Jakie działania promocyjne są najbardziej skuteczne? Polacy są zgodni, że działania promocyjne, które mają największy wpływ na podejmowane przez nich decyzje zakupowe to te maksymalizujące korzyści. - Drugi ...
Tematy: Black Friday, promocje, jak zwiększyć sprzedaż, sklepy internetowe -
Które formy promocji zyskały, a które straciły?
09:18 02.10.2018
Wprawdzie obniżka ceny pozostaje najbardziej popularną formą promocji, to jednocześnie widać, że na przestrzeni ostatnich dwóch lat odsetek zainteresowanych nią konsumentów spadł aż o 14 punktów procentowych - dziś korzystanie z niej deklaruje 2/3 kupujących. Z drugiej strony dostrzegalne staje się coraz większe zainteresowanie konkursami, ...
Tematy: działania marketingowe, skuteczna promocja, promocje, zachowania konsumentów -
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu
11:56 17.05.2018
... nich warto zwrócić uwagę? Kiedy i jak z nich korzystać? Skuteczne narzędzia marketingowe są w czasach wzmożonej konkurencji czymś wręcz nieodzownym. Tym bardziej, że ... zaangażowania odbiorcy na wszystkich płaszczyznach. Profesjonalne i odpowiednio zaplanowane działania marketingu sensorycznego, wywierają wpływ na wszystkie pięć zmysłów. Doznania ...
Tematy: sposoby promocji, skuteczna reklama, ambient marketing, marketing -
Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?
11:08 12.04.2018
... to jeden z efektywniejszych sposobów promowania własnych produktów. Jednak na sukces tego działania składa się wiele czynników. Z naszego badania wprost wynika, że czytamy ... Pakulski, dyrektor zarządzający w REDLINK. Przez e-mail do serca odbiorcy E-maile marketingowe pojawiają się w naszych skrzynkach każdego dnia. Z badania zrealizowanego przez ARC ...
Tematy: kampania e-mail, e-mail marketing, wiadomości e-mail, mailing -
Candidate experience to już za mało
00:41 20.03.2018
... więcej, jeśli zespół identyfikuje się z firmą, czując się jej częścią, powinien mieć możliwość zarówno bezpośredniego, jak i pośredniego wpływania na jej działania. Dlatego też, tak ważne jest umożliwienie pracownikom przekazywania swoich uwagach dotyczących życia w organizacji. Dzięki dostępności do zaawansowanych technologii firmy są ...
Tematy: rynek pracy, rynek pracownika, employer branding, candidate experience -
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
11:09 20.02.2018
Najnowsza odsłona wznowionego Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych autorstwa Kondej Marketing dowodzi, że liderem rynku jest obecnie Biedronka, która zamieniła się miejscami z zajmującym drugą pozycję hipermarketem Auchan. Podium zamyka Lidl, a tuż za nim kroczą Kaufland oraz Dino - jedyny polski reprezentant w TOP 10 zestawienia. Polski ...
Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco -
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
12:34 23.08.2017
... i dużych sklepów spożywczych ze względu na sprawdzoną formułę działania i ograniczony poziom wymogów ze strony organizatora.. Stosunkowo sprawne działania organizacyjne są możliwe dzięki regionalnej strukturze, gdzie dominującą rolę odgrywają spółki koordynujące działania na swoim obszarze. Warunkiem dalszego rozwoju Lewiatana jest znalezienie ...
Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
Podobne tematy:
- rynek pracy
- rynek nieruchomości
- nowe mieszkania
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- podatek VAT
- e-commerce
- deweloperzy
- inwestowanie pieniędzy
- nowe mieszkania od deweloperów
- media
- zakupy online
- koronawirus
- rekrutacja pracowników
- źródła przychodów podatkowych
- obrót nieruchomościami
- social media
- sklepy internetowe
- handel
- inwestowanie