-
Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą
09:51 23.03.2010
... - wytyczenie celu, w kierunku którego powinny realizować się jej rozproszone, wielowymiarowe działania, suma doświadczeń jej wyznawców. Realna wartość to odpowiedź ... naszego budżetu zainwestować w słuchanie - zwrotny kanał informacji od klienta (badania marketingowe, ePR, budowanie i rozwój społeczności wokół marki). Dodatkowo ciągle musimy pamiętać o ...
Tematy: komunikacja marketingowa, działania marketingowe, strategia marketingowa, nowy marketing -
Slogan reklamowy a tożsamość marki
10:55 15.02.2010
Xenna i Goplana - każda na swój sposób rozumie kobiety. Mały wielki kraj to zarówno Chorwacja, jak i Słowacja, a Telekomunikacja Polska jest bliżej, choć nie wiadomo kogo lub czego. Każdy slogan reklamowy służy tożsamości marki, choć nie każdy się jej przysłuży. W roku 1941 Forrest Mars wraz ze swoim wspólnikiem Brucem Murriem wprowadził na rynek ...
Tematy: slogany reklamowe, hasła reklamowe, promocja produktu, promocja marki -
Kreowanie marki w polskich realiach
10:40 21.12.2009
... sięga po wiedzę? Dlaczego tak mało przedsiębiorców rozumie istotę analizy potrzeb konsumenckich, strategie cenowe i w ogóle marketingowe zarządzanie produktem? Te działania odgrywają przecież arcyważną rolę w konstruowaniu przekazów reklamowych, budowaniu specyfiki miejsca sprzedaży oraz wartości samego produktu. Dlaczego ...
Tematy: marka, najlepsza marka, kreowanie marki, promocja marki -
Marketing social media
13:53 08.12.2009
... strategia. Działania powinny być nastawione nie tylko na wysyłanie komunikatów do klientów, ale przede wszystkim na słuchanie ich opinii poprzez badania marketingowe. Gromadzenie oddanych ... robią inni. Grzech 5 marketerów – obżarstwo Gdy marka już zdecyduje się na działania w przestrzeni social media, często robi to zbyt zachłannie, co ...
Tematy: marketing social media, działania marketingowe, strategia marketingowa, kampanie marketingowe -
Badania marketingowe a wybór marki
10:22 16.10.2009
... , powinny być stosowane umiejętnie i prowadzić do diagnozy oraz rekomendacji. Niewłaściwy dobór badania może przecież doprowadzić do konstatacji kompletnie błędnej. Badania marketingowe mają swoich zwolenników i przeciwników. Ci ostatni to najczęściej marketerzy, którzy "sparzyli się" podczas badań niedopasowanych do sytuacji. Oto najczęstsze ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, badania marketingowe, działania marketingowe -
Komunikacja marketingowa: crossmedia
00:43 29.09.2009
Badania, jakie przeprowadziły firmy Eyeblaster oraz TNS, pokazują, że 85 proc. marketerów na świecie dostrzega potencjał integracji kampanii w różnych kanałach medialnych. Marketerzy i planerzy mediowi coraz bardziej zdają sobie sprawę, że rosnąca lawinowo ilość informacji w sieci zmniejsza efektywność prowadzonych tam działań marketingowych. ...
Tematy: działania marketingowe, crossmedia, plan marketingowy, komunikacja marketingowa -
Kreatywność w marketingu
11:01 28.09.2009
... zawsze byli zmotywowani do skrupulatnego zbierania pieczątek już od samego początku działania programu. Zmieniło się to radykalnie na korzyść, w momencie gdy… zmieniony ... coś w tym było. W wydanej w ubiegłym roku w USA książce „Brain Rules”, opisującej 12 zasad działania mózgu, jej autor John Medina, neurolog, psycholog i psychiatra, zwraca uwagę na ...
Tematy: komunikacja marketingowa, marketing, strategia marketingowa, marketing i sprzedaż -
Cele i wartość marketingu
01:15 04.09.2009
... finansów, produkcji, IT czy zakupów, ale nie wiedzą, co dają im wydatki marketingowe" - Philip Kotler, Marketing and the CEO: Why CEOs are fed up ... CRM, postrzegają je jak analityczny program komputerowy, do którego można wprowadzić wydatki marketingowe jako nakłady, a rezultaty sprzedaży jako wyniki. Oczywiście, w porównaniu z sytuacją, w której ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, badania marketingowe, działania marketingowe -
Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?
07:15 30.07.2009
... kto wsłuchuje się w oczekiwania i potrzeby innej osoby. Ale twórcy reklam bywają zbyt zadufani w przypadku własnej intuicji. Bez insightu konsumenckiego działania marketingowe mogą być tak nieskuteczne, jak ogrzewanie przy otwartym oknie. Natomiast przy prawidłowo zidentyfikowanych, najważniejszych dla konsumentów sprawach skuteczność kampanii może ...
Tematy: insight, działania marketingowe, kampanie reklamowe, kampanie marketingowe -
Działania marketingowe BTL 2008
12:20 13.04.2009
... działania marketingowe BTL typu B2C. Nieco mniej, czyli 57 proc. podmiotów kierowało działania do kontrahentów typu B2B. 21 proc. badanych firm prowadziło oba wskazane typy działań. Prawie 1/3 firm stosujących działania ... N=552 respondentów - osób odpowiedzialnych za działania marketingowe w firmach prywatnych, prowadzących działania marketingowe ...
Tematy: działania marketingowe, działania BTL, marketing, b2c
Podobne tematy:
- rynek pracy
- rynek nieruchomości
- nowe mieszkania
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- podatek VAT
- e-commerce
- deweloperzy
- inwestowanie pieniędzy
- nowe mieszkania od deweloperów
- media
- zakupy online
- koronawirus
- rekrutacja pracowników
- źródła przychodów podatkowych
- obrót nieruchomościami
- social media
- sklepy internetowe
- handel
- inwestowanie