eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › budowanie relacji z klientem
  • Dobra konsumpcyjne: po pierwsze zrozumieć klienta

    Dobra konsumpcyjne: po pierwsze zrozumieć klienta

    08:17 06.08.2016

    Przewaga konkurencyjna? Dla niektórych bułka z masłem, a dla innych wyzwanie. Wśród tych ostatnich odznacza się dość wyraźnie branża dóbr konsupcyjnych, która musi zdać sobie sprawę, że ma do czynienia ze zgoła innym konsumentem niż przed laty. Czy da sobie radę? Oto najnowszy raport KPMG. Na potrzeby badania KPMG i organizacji The Consumer Goods ... WIĘCEJ

    Tematy: zaufanie konsumenta, lojalność konsumenta, dobra konsumpcyjne, budowanie relacji z klientem
  • E-mail czy komunikator? Dokąd zmierza komunikacja z klientem?

    E-mail czy komunikator? Dokąd zmierza komunikacja z klientem?

    00:16 02.07.2016

    ... na indywidualne podejście Komunikacja e-mailowa daje unikalną możliwość personalizacji. Budowanie komunikacji opartej na zainteresowaniach użytkownika można wesprzeć zadając subskrybentom pytania wprost, ... jest całkowite zintegrowanie danych z systemu wysyłki z systemem zarządzania relacjami z klientem (CRM) oraz narzędziami do analizy danych ze stron ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, e-mail
  • Dobra konsumpcyjne: lojalność i zaufanie klienta najważniejsze

    Dobra konsumpcyjne: lojalność i zaufanie klienta najważniejsze

    10:25 04.08.2015

    ... uważa, że kluczowym czynnikiem wpływającym na przyszły sukces firmy jest budowanie zaufania konsumentów, które jest jednym z największych wyzwań, zaraz po ekspansji i ... badania KPMG i The Consumer Goods Forum wynika istotna zmiana w podejściu do relacji z klientem w kierunku emocjonalnego zaangażowania swoich konsumentów. Aż 61% zarządzających uważa, ... WIĘCEJ

    Tematy: zaufanie konsumenta, lojalność konsumenta, dobra konsumpcyjne, budowanie relacji z klientem
  • Kawiarnie sieciowe: wzrasta lojalność klienta

    Kawiarnie sieciowe: wzrasta lojalność klienta

    14:29 22.09.2014

    Polacy spędzają coraz więcej czasu przy kawie. Tak przynajmniej wynika z raportu Cafe Monitor 2014 ARC Rynek i Opinia, zgodnie z którym coraz liczniej odwiedzamy ulubione kawiarnie sieciowe. Napojem, który upodobaliśmy sobie szczególnie jest latte, ale nie gardzimy również ciastkiem. Analizując spontaniczne odpowiedzi respondentów, największą ... WIĘCEJ

    Tematy: kawiarnie, kawiarnie sieciowe, lojalność klienta, budowanie relacji z klientem

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: