eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › budowanie relacji z klientem
  • Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii

    Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii

    11:43 17.04.2020

    ... chcesz się komunikować z klientem i przestrzegać tego. Zajmowanie czołowych miejsc w celu uczciwego rozwiązywania problemów, komunikowania danych rozwiązań i aktualizowania wszelkich podejmowanych działań odnośnie epidemii koronawirusa, jest bardzo skutecznym sposobem na zachowanie, a nawet wzmocnienie ważnych relacji z klientami. Kacper Zarembski ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?

    Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?

    00:15 09.11.2019

    ... miejsce dziś. Również do 2030 roku inteligentne maszyny będą odpowiadały za 69% decyzji podejmowanych w trakcie interakcji z klientem. Jest oczywiste, że w ciągu nadchodzącej dekady nastąpi gwałtowne poszerzenie relacji między ludźmi a maszynami – mόwi Daniel Newman, Principal Analyst, jeden z założycieli Futurum Research. Firmy będą musiały ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę

    Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę

    14:56 04.11.2019

    ... promocyjne nie tylko zatem nie odeszły na emeryturę, ale - jak podkreślają sami marketerzy - są nadal najlepszym i najbardziej skutecznym sposobem komunikacji z klientem, jeżeli za kryterium obrać stopień realizacji celu sprzedażowego. Większość respondentów uważa wręcz, że gazetki promocyjne są nie do zastąpienia. Warto ... WIĘCEJ

    Tematy: gazetki promocyjne, reklama, jak podwyższyć sprzedaż, działania marketingowe
  • 4 globalne trendy w Customer Experience

    4 globalne trendy w Customer Experience

    13:32 15.05.2019

    Mood Media prezentuje Trendbook ukazujący główne, globalne trendy w zakresie customer experience. Opracowanie, bazujące na strategiach stosowanych przez firmy reprezentujące pięć kontynentów, przygląda się 30 przykładom doświadczeń klienta w punkcie sprzedaży. I to właśnie na tej podstawie jego autorzy formułują 4 kluczowe czynniki decydujące o ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Nie ignoruj customer experience

    Nie ignoruj customer experience

    11:24 05.02.2019

    Przed nami najnowsza odsłona opracowania CX Benchmarking Report. Do jakich wniosków prowadzi opracowany przez Dimension Data doroczny raport nt. zarządzania doświadczeniami klientów? Jego autorzy zwracają szczególną uwagę na problem swoistego „oderwania” od customer experience. Ich zdaniem jest to zjawisko mogące w skuteczny sposób zniweczyć nie ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?

    Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?

    11:07 30.01.2019

    ... . W bezpośrednim kontakcie Zasadniczym polem na którym odbywa się dziś komunikacja z klientem jest internet, a głównym urządzeniem, które jej służy jest dziś telefon. ... jest już zanikającym powoli przyzwyczajeniem. Co nie dziwi, bezpośrednie kanały komunikacji z klientem (np. e-mail, SMS, social media) oceniane są przez badanych jako skuteczniejsze ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Customer experience równie ważny jak sam produkt

    Customer experience równie ważny jak sam produkt

    10:05 28.11.2018

    Współczesne firmy muszą zwracać szczególną uwagę na opinie, które ich klienci formułują, bazując na doświadczeniach i relacjach z produktem. W przeciwnym razie o budowę konsumenckiej lojalności może być niezwykle trudno. Potwierdzeniem tego jest opracowany przez Salesforce raport "Trends in Integrated Customer Experience". Wynika z niego, że aż 57 ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, elacje z klientami
  • Walka o customer experience musi trwać

    Walka o customer experience musi trwać

    12:38 09.07.2018

    ... swoją uwagę tam, gdzie otrzymują najbardziej spersonalizowane doświadczenia. Umiejętność budowania relacji z klientem bezpośrednio przekłada się na jego wzrost lojalności (76 ... tle”, klient nie czyje się więc śledzony i zarzucany spamem, co ułatwia budowanie relacji marki z konsumentem. Niestety, badania wykonane przez Periscope McKinsey wskazują, że ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?

    Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?

    09:55 22.06.2018

    ... marka-konsument, to mają szansę rozkochać w sobie klientów, niezależnie od rozmiaru biznesu – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics. Tworzenie bliskiej relacji z klientami na pewno nie jest proste, wymaga zaangażowania oraz cierpliwości. Klienci muszą mieć przed wszystkim poczucie, że marka daje z siebie ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1

    Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1

    11:30 25.05.2018

    ... narzędzi ułatwiających zarządzanie relacjami z klientem. Grand View Research informuje, że do 2025 roku wartość światowego rynku ... biznesie? – CRM to nic innego jak model biznesowy, który oparty jest na relacji z klientem. W praktyce wiąże się z działaniami, które pozwalają kontrolować najważniejsze procesy biznesowe, mające miejsce w firmie ... WIĘCEJ

    Tematy: CRM, jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: