eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › jakość obsługi
  • Klienci narzekają na jakość obsługi i wysokie ceny

    Klienci narzekają na jakość obsługi i wysokie ceny

    ... 11 proc. z nich nie spełnia oczekiwań kupujących. Największym problemem są: niezadowalająca jakość obsługi (15 proc.), zbyt wygórowane ceny (10 proc.), brak towaru (9 proc.) ... sklepów, ale to tylko podstawa, od której firmy dbające o poziom obsługi zaczynają – spostrzega Alicja Kulawik, Training Coordinator w Triumph Internationa Polska. Pracownik ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi, sklepy stacjonarne, handel detaliczny
  • 6 sposobów na usprawnienie customer experience

    6 sposobów na usprawnienie customer experience

    ... sklepowe aplikacje mobilne umożliwiały klientom skorzystanie ze wsparcia ze strony działu IT lub działu obsługi klienta, nie tylko w postaci infolinii czynnych nawet w niedzielę. Alternatywą dla ponoszenia wysokich kosztów obsługi klientów przez pracowników są chatboty. To interaktywny program komputerowy, który prowadzi konwersację z konsumentem ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, e-commerce, zakupy przez internet, zakupy online
  • Wysoka jakość obsługi tłumaczy wyższą cenę

    Wysoka jakość obsługi tłumaczy wyższą cenę

    ... jakość obsługi, nawet kosztem podniesienia cen. Marketing to nie wszystko Jeszcze jeden ważny wniosek płynie z badań przeprowadzonych przez ekspertów Capgemini. Okazuje się, że jakość obsługi ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi, obsługa klienta, User Experience, Collaborative Exchange
  • Kablówki i telekomy. Wysoka jakość obsługi albo śmierć?

    Kablówki i telekomy. Wysoka jakość obsługi albo śmierć?

    ... – tzw. millenialsów (w wieku 18-34 lat). O tym z kolei decydują doświadczenia, jakie klienci wynoszą z każdego kontaktu z firmą i jej usługami. Postawić na jakość obsługi Doskonalenie jakości obsługi klienta nie jest łatwe, ale absolutnie konieczne. Wg badań Salesforce praca nad pozytywnymi doświadczeniami klientów to dziś „Święty Graal ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, usługi elektroniczne, operatorzy kablowi, telekomy
  • Najlepsze lotniska na świecie. Okęcie poza czołówką

    Najlepsze lotniska na świecie. Okęcie poza czołówką

    ... jakość obsługi oraz punktualność. To dwie kluczowe ... jakość obsługi. Gdzie możemy liczyć na najlepszy serwis? Tego dowiemy się z rankingu AirHelp Score - mówi Natalia Gębska, Country Manager w AirHelp. Najlepsze lotniska na świecie Wprawdzie zestawienie AirHelp Score zdominowane zostało przez europejskie porty lotnicze, to jednak w kategorii jakość ... WIĘCEJ

    Tematy: lotniska, porty lotnicze, podróż samolotem, jakość obsługi
  • Kobiety w ciąży i matki na zakupach. Stres czy przyjemność?

    Kobiety w ciąży i matki na zakupach. Stres czy przyjemność?

    ... najmłodszych latorośli mogą liczyć na życzliwość sprzedawców? Czy oferowana im jakość obsługi pozostaje na wysokim poziomie? Czy mogą liczyć na życzliwość? Jaki wpływ na ... aż jedna na 10 to wyraźna odmowa obsługi poza kolejnością. To sporo zważywszy, że za przywilejami dla kobiet w punktach obsługi opowiada się średnio 90% badanych. Z dzieckiem w ... WIĘCEJ

    Tematy: prawa kobiet w ciąży, przywileje kobiet w ciąży, jakość obsługi
  • Jak zostać królem customer experience?

    Jak zostać królem customer experience?

    ... klienta) wskazuje, że polscy konsumenci oczekują od przedsiębiorstw przede wszystkim przestrzegania podstawowych zasad i spełnienia fundamentalnych kryteriów pod względem produktów, usług i obsługi klienta. Dobre wyniki na tle regionu, dystans do światowego lidera Marki w Polsce zebrały stosunkowo dobre oceny klientów w zestawieniu z innymi krajami ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Kraków, Warszawa i Gdańsk mają najlepsze hotele w Polsce

    Kraków, Warszawa i Gdańsk mają najlepsze hotele w Polsce

    ... na kraje wygrywają Stany Zjednoczone z niemal 1000 wyróżniających się jakością obsługi miejsc. Lokalizacjami, które zasłużyły na złote oznaczenie Hotels.com™ „Uwielbiany przez ... listę* Hotels.com „Uwielbiany przez gości 2017” wyróżniały się wyjątkową jakością obsługi, a średnia wystawionych im ocen sięgała co najmniej 4,7 z 5 możliwych punktów. W ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsze hotele, hotele, baza noclegowa, jakość obsługi
  • Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji

    Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji

    ... oceniło proponowane produkty bankowe pozytywnie a tylko ¼ negatywnie. Całościowa ocena procesu obsługi była kolejnym pytaniem. Tajemniczym Przedsiębiorcom zadano polecenie: „Oceń proces obsługi Ciebie jako klienta”. 45% badanych TP bardzo dobrze oceniło proces obsługi, 33,3% dobrze, 14,2% słabo a 7,5% bardzo słabo. W ocenie całościowej zdecydowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, jakość obsługi, jakość obsługi klienta, tajemniczy klient
  • Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Kredyt obrotowy i inwestycyjny

    Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Kredyt obrotowy i inwestycyjny

    ... 13 banków: 2 duże banki komercyjne i 11 banków spółdzielczych – uczestników konkursu. Tajemniczy Przedsiębiorcy odwiedzali oddziały bankowe i sprawdzali różne aspekty obsługi przedsiębiorców w 120 oddziałach bankowych. W tym artykule zostaną omówione wyniki przekrojowe badań w zakresie kredytu obrotowego i inwestycyjnego. Z punktu widzenia małych ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, jakość obsługi, jakość obsługi klienta, tajemniczy klient

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.