eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › jakość obsługi
  • Banki: plus za bankowość elektroniczną, minus za personalizację

    Banki: plus za bankowość elektroniczną, minus za personalizację

    00:44 16.10.2019

    ... kredytów hipotecznych. Podobnie grupa wiekowa 45-54 lat niżej ocenia jakość personalizacji z uwagi na brak możliwości dostosowania produktów inwestycyjnych ... w interakcji z markami. Ocenie respondentów podlegała satysfakcja kupujących z punktu widzenia jakości obsługi na wszystkich etapach podróży klienckiej (ang. customer journey) w możliwe wielu ... WIĘCEJ

    Tematy: oferta banków, usługi bankowe, banki, jakość obsługi
  • Najlepsze lotniska na świecie. Gdańsk zaskakuje

    Najlepsze lotniska na świecie. Gdańsk zaskakuje

    11:44 20.05.2019

    ... od agencji rządowych i lotnisk, a także pogodowych i historycznych. Oceny za „Jakość obsługi” oraz „Jedzenie i sklepy” przyznano natomiast na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród ponad 40 tys. pasażerów. Podróżni zostali zapytani o opinie pod kątem: obsługi klienta, czasu oczekiwania na kontrolę bezpieczeństwa, czystości, opcji zakupowych oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: lotniska, porty lotnicze, podróż samolotem, jakość obsługi
  • Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów

    Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów

    09:37 07.05.2019

    ... na tym nie tylko jakość obsługi, ale wizerunek całego przedsiębiorstwa. Coraz więcej ważnych wskaźników określających Customer Experience Ukierunkowanie obsługi klienta na wypracowanie wysokiego wskaźnika CX wymaga zastosowania nowych wskaźników pomiaru efektywności. Choć sprawdzone mierniki, takie jak np. średni czas obsługi czy reakcji nadal są ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi, obsługa klienta, customer experience, sztuczna inteligencja
  • Coraz bieglejsi w customer experience

    Coraz bieglejsi w customer experience

    09:04 28.01.2019

    ... przyczynia się powszechna cyfryzacja. Polacy są coraz bardziej dojrzałymi konsumentami i coraz częściej oczekują, że marki będą im oferować produkty i sposób obsługi dostoswane do ich indywidualnych potrzeb i preferencji. Ci którzy, którzy doświadczyli zaawansowanej personalizacji oferowanej przez cyfrowych dostawców usług, oczekują, że marki ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Zwrot towaru buduje lojalność klienta?

    Zwrot towaru buduje lojalność klienta?

    00:45 05.01.2019

    ... doświadczeń O roli polityki zwrotów przekonali się już giganci rynku, szczególnie w segmencie lifestyle oraz fashion. W branży e-commerce status legendy osiągnęła jakość obsługi klienta w sklepie Zappos sprzedającym buty. Firma znana jest z poświęcenia konsultantów oraz fanatycznego wręcz oddania zapewnianiu swoim klientom „efektu wow”. Firma ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Customer experience podnosi przychody

    Customer experience podnosi przychody

    12:22 13.07.2018

    ... organizacji, która udostępnia budżet o wartości kilku tysięcy dolarów do rozdysponowania pracownikom mającym bezpośredni kontakt z klientem, aby mieli możliwość dostarczenia wyjątkowej obsługi klienta lub naprawienia popełnionego błędu. Inna firma osiągnęła wysokie oceny dzięki temu, że zachęciła pracowników do swobodnego wyrażania siebie i swojej ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Najlepsze lotniska na świecie. Polska w ogonie

    Najlepsze lotniska na świecie. Polska w ogonie

    00:35 16.06.2018

    ... tym razem doceniony za jakość obsługi, a kenijskie Nairobi Jomo Kenyatta International Airport wyróżniło się pod względem satysfakcjęi pasażerów. Warszawskie Okęcie spadło w zestawieniu Lotnisko Chopina spadło w AirHelp Score 2018 o 7 pozycji w porównaniu do zeszłorocznej edycji. Mimo poprawy jakości obsługi podróżnych największe polskie lotnisko ... WIĘCEJ

    Tematy: lotniska, porty lotnicze, podróż samolotem, jakość obsługi
  • Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?

    Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?

    10:31 01.06.2018

    O tym że współcześni konsumenci są coraz bardziej wymagający, wiadomo nie od dziś. Okazuje się np., że dziś już 2 na 3 klientów e-commerce jeszcze przed dokonaniem zakupu sprawdza, czy stosowana przez sklep polityka zwrotów jest dla niego korzystna. E-sklepy nie powinny jednak traktować tych rosnących wymagań w kategoriach problemów - wystarczy, ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Obiad w restauracji? Uważaj na pułapki w menu!

    Obiad w restauracji? Uważaj na pułapki w menu!

    00:50 03.05.2018

    ... lokalach, czyli w 8 na 10 kontrolowanych. Najczęściej dotyczyły zamiany składników oraz niepodawania pełnej informacji o cenach i składnikach. - Kontrola wykazała, że jakość potraw i rzetelność obsługi w restauracjach w miejscowościach wypoczynkowych pozostawiają dużo do życzenia. Zdarza się, że turyści są tam wręcz oszukiwani. Dostają tańsze mięso ... WIĘCEJ

    Tematy: ochrona konsumentów, gastronomia, restauracje, kontrola IH
  • 3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu

    3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu

    00:41 24.03.2018

    ... . To ogromna luka, która musi zostać uzupełniona odpowiednimi działaniami. Tymczasem jakość doświadczeń ma tak duże znaczenie dla klientów, że według badań ... pracownikom. Zastosowanie cyfrowych rozwiązań wpływa bowiem na poziom zadowolenia klienta z obsługi. Wyobraźmy sobie przykład wzięty z życia. Jeśli dzwonimy do banku z określonym problemem i ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, CX, usługi dla biznesu, jakość obsługi

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: