eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › jakość obsługi
  • Coraz bieglejsi w customer experience

    Coraz bieglejsi w customer experience

    09:04 28.01.2019

    ... przyczynia się powszechna cyfryzacja. Polacy są coraz bardziej dojrzałymi konsumentami i coraz częściej oczekują, że marki będą im oferować produkty i sposób obsługi dostoswane do ich indywidualnych potrzeb i preferencji. Ci którzy, którzy doświadczyli zaawansowanej personalizacji oferowanej przez cyfrowych dostawców usług, oczekują, że marki ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Zwrot towaru buduje lojalność klienta?

    Zwrot towaru buduje lojalność klienta?

    00:45 05.01.2019

    ... doświadczeń O roli polityki zwrotów przekonali się już giganci rynku, szczególnie w segmencie lifestyle oraz fashion. W branży e-commerce status legendy osiągnęła jakość obsługi klienta w sklepie Zappos sprzedającym buty. Firma znana jest z poświęcenia konsultantów oraz fanatycznego wręcz oddania zapewnianiu swoim klientom „efektu wow”. Firma ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Customer experience podnosi przychody

    Customer experience podnosi przychody

    12:22 13.07.2018

    ... organizacji, która udostępnia budżet o wartości kilku tysięcy dolarów do rozdysponowania pracownikom mającym bezpośredni kontakt z klientem, aby mieli możliwość dostarczenia wyjątkowej obsługi klienta lub naprawienia popełnionego błędu. Inna firma osiągnęła wysokie oceny dzięki temu, że zachęciła pracowników do swobodnego wyrażania siebie i swojej ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Najlepsze lotniska na świecie. Polska w ogonie

    Najlepsze lotniska na świecie. Polska w ogonie

    00:35 16.06.2018

    ... tym razem doceniony za jakość obsługi, a kenijskie Nairobi Jomo Kenyatta International Airport wyróżniło się pod względem satysfakcjęi pasażerów. Warszawskie Okęcie spadło w zestawieniu Lotnisko Chopina spadło w AirHelp Score 2018 o 7 pozycji w porównaniu do zeszłorocznej edycji. Mimo poprawy jakości obsługi podróżnych największe polskie lotnisko ... WIĘCEJ

    Tematy: lotniska, porty lotnicze, podróż samolotem, jakość obsługi
  • Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?

    Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?

    10:31 01.06.2018

    O tym że współcześni konsumenci są coraz bardziej wymagający, wiadomo nie od dziś. Okazuje się np., że dziś już 2 na 3 klientów e-commerce jeszcze przed dokonaniem zakupu sprawdza, czy stosowana przez sklep polityka zwrotów jest dla niego korzystna. E-sklepy nie powinny jednak traktować tych rosnących wymagań w kategoriach problemów - wystarczy, ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Obiad w restauracji? Uważaj na pułapki w menu!

    Obiad w restauracji? Uważaj na pułapki w menu!

    00:50 03.05.2018

    ... lokalach, czyli w 8 na 10 kontrolowanych. Najczęściej dotyczyły zamiany składników oraz niepodawania pełnej informacji o cenach i składnikach. - Kontrola wykazała, że jakość potraw i rzetelność obsługi w restauracjach w miejscowościach wypoczynkowych pozostawiają dużo do życzenia. Zdarza się, że turyści są tam wręcz oszukiwani. Dostają tańsze mięso ... WIĘCEJ

    Tematy: ochrona konsumentów, gastronomia, restauracje, kontrola IH
  • 3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu

    3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu

    00:41 24.03.2018

    ... . To ogromna luka, która musi zostać uzupełniona odpowiednimi działaniami. Tymczasem jakość doświadczeń ma tak duże znaczenie dla klientów, że według badań ... pracownikom. Zastosowanie cyfrowych rozwiązań wpływa bowiem na poziom zadowolenia klienta z obsługi. Wyobraźmy sobie przykład wzięty z życia. Jeśli dzwonimy do banku z określonym problemem i ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, CX, usługi dla biznesu, jakość obsługi
  • Klienci narzekają na jakość obsługi i wysokie ceny

    Klienci narzekają na jakość obsługi i wysokie ceny

    00:20 13.01.2018

    ... 11 proc. z nich nie spełnia oczekiwań kupujących. Największym problemem są: niezadowalająca jakość obsługi (15 proc.), zbyt wygórowane ceny (10 proc.), brak towaru (9 proc.) ... sklepów, ale to tylko podstawa, od której firmy dbające o poziom obsługi zaczynają – spostrzega Alicja Kulawik, Training Coordinator w Triumph Internationa Polska. Pracownik ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi, sklepy stacjonarne, handel detaliczny
  • 6 sposobów na usprawnienie customer experience

    6 sposobów na usprawnienie customer experience

    10:46 03.10.2017

    ... sklepowe aplikacje mobilne umożliwiały klientom skorzystanie ze wsparcia ze strony działu IT lub działu obsługi klienta, nie tylko w postaci infolinii czynnych nawet w niedzielę. Alternatywą dla ponoszenia wysokich kosztów obsługi klientów przez pracowników są chatboty. To interaktywny program komputerowy, który prowadzi konwersację z konsumentem ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, e-commerce, zakupy przez internet, zakupy online
  • Wysoka jakość obsługi tłumaczy wyższą cenę

    Wysoka jakość obsługi tłumaczy wyższą cenę

    12:35 22.09.2017

    ... jakość obsługi, nawet kosztem podniesienia cen. Marketing to nie wszystko Jeszcze jeden ważny wniosek płynie z badań przeprowadzonych przez ekspertów Capgemini. Okazuje się, że jakość obsługi ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi, obsługa klienta, User Experience, Collaborative Exchange

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: