eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › omnichannel
  • Jak omnichannel zmienia handel detaliczny?

    Jak omnichannel zmienia handel detaliczny?

    ... stacjonarny będzie ulegał coraz większemu zatarciu, a cała branża traktowana będzie jako omnichannel - twierdzi Konrad Hrabia, Operational Director z firmy Modis. Jego zdaniem omnikanałowość ... dziś około 255 mld złotych. Czym jest omnichannel Co właściwie kryje się pod pojęciem omnichannel? Najprościej rzecz ujmując, chodzi tu o taką sytuację, w ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, e-commerce, handel detaliczny, customer experience
  • Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    ... zamierzone cele sprzedażowe. Chcąc uzyskać lepsze rezultaty, należy przekazywać konsumentowi ofertę za pośrednictwem wielu platform, wykorzystując możliwości jakie daje omnichannel. Czym zatem jest omnichannel? To podejście do sprzedaży i obsługi klienta, które tworzy spójne i zintegrowane doświadczenie, niezależne od tego, gdzie odbiorca po nie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa, blockchain
  • 3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel

    3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel

    ... o wartości mediów cyfrowych i tradycyjnych, specjaliści marketingu coraz częściej dostrzegają fakt, że wszystkie dostępne kanały odgrywają potencjalnie krytyczną rolę w strategiach omnichannel – pod warunkiem, że zostaną one odpowiednio użyte. Zdaniem badanych kanał e-mailowy „dojrzał” i pełni obecnie rolę „mostu” pomiędzy różnymi inicjatywami ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, marketing, kampania reklamowa, jak podwyższyć sprzedaż
  • Omnichannel. To już nie trend, ale standard

    Omnichannel. To już nie trend, ale standard

    ... można tu chociażby konieczność dopasowania się do nowej rzeczywistości, w której to kluczową rolę odgrywają nowe technologie, internet oraz omnichannel, a więc obecność w wielu kanałach. Omnichannel to podstawa sprzedaży „Współczesny handel niesie za sobą konieczność wielokanałowego rozwijania marki. Właściwie trudno sobie wyobrazić, aby w dobie ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, e-commerce, zachowania konsumentów, zakupy online
  • Omnichannel. Tego nie można lekceważyć

    Omnichannel. Tego nie można lekceważyć

    ... sklepami internetowymi słowo „wielokanałowość” odmieniane było przez wszystkie przypadki, zaś liczni eksperci przekonywali, że jest to jeden z najważniejszych trendów w branży. Omnichannel ma bowiem wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów, dla których jeden kanał sprzedaży to za mało. Nowoczesny konsument to bowiem konsument dynamiczny ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, ROPO, zakupy, zakupy przez Internet
  • Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta

    Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta

    ... wielokanałowym ważna jest zgoda klienta na kierowanie do niego komunikacji różnymi kanałami. Jeśli pokażemy kupującym dodatkową wartość bycia odbiorcą komunikacji omnichannel, chętniej wyrażą na to zgodę. Po rejestracji w naszym serwisie, należałoby też spytać o zainteresowania i preferencje. Indywidualne podejście i ewaluacja danych oraz zachowań ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, omnichannel, skuteczna reklama
  • Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem

    Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem

    ... komunikacji, które zapewnią klientowi odpowiednie doświadczenie. Czym jest omnichannel? Omnichannel zakłada komunikację z klientem wszystkimi możliwymi kanałami. Odróżnia się tym samym od multichannelu, czyli działań związanych z wielokanałowością przekazu. Omnichannel charakteryzuje się również stopniem zaangażowania klienta przez markę: nie ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, wielokanałowość, komunikacja marketingowa, marketing
  • 3 główne trendy na rynku CRM

    3 główne trendy na rynku CRM

    Globalna wartość rynku CRM wzrośnie do 36,5 mld dolarów w 2017 roku. 68 proc. firm potwierdza, że priorytetem jest dla nich integracja marketingowych działań w różnych kanałach dotarcia do klienta, ale tylko 39 proc. rozumie złożoną ścieżkę zakupową swoich klientów i dostosowuje działania w wielu kanałach – wynika z raportu Econsultancy ... WIĘCEJ

    Tematy: programmatic buying, CRM, mobile marketing, omnichannel
  • III Kongres Dyrektorów E-commerce - podsumowanie

    III Kongres Dyrektorów E-commerce - podsumowanie

    ... wnioski z dyskusji, warto wskazać kilka najistotniejszych zagadnień, które będąc tłem dla realizacji celów biznesowych stanowią istotny element strategii omnichannel. Skuteczna strategia omnichannel potrzebuje lidera w organizacji Lutz Spannuth ze Spannuth Direct podkreślił, że nie można pozostawić odpowiedzialności za rozwój digital tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, omnichannel, Kongres Dyrektorów E-commerce
  • Czy jesteś gotowy na omnichannel?

    Czy jesteś gotowy na omnichannel?

    ... biznesowej warto zwrócić uwagę na fakt, że w przypadku wdrażania strategii omnichannel zmiany dotyczą w zasadzie wszystkich działów firmy. W wielu przypadkach ... odpowiednio umocowany zespół nadzorujący transformację. Reasumując – kluczowe przy wdrożenie strategii omnichannel są zaangażowanie zarządu firmy oraz wybranie odpowiednich narzędzi IT - ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, wielokanałowość, e-commerce, prowadzenie sklepu internetowego

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.