eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › omnichannel
  • Connected stores, czyli synergia e-commerce i tradycji

    Connected stores, czyli synergia e-commerce i tradycji

    Jeszcze do niedawna mówiło się, że e-commerce może stanowić poważne zagrożenie dla handlu stacjonarnego. Dziś tego rodzaju opinie są coraz rzadsze. Na popularności zyskuje natomiast idea tzw. connected stores, a więc połączenia zalet tradycyjnego handlu z potencjałem drzemiącym w kanałach cyfrowych. Opracowany przez Deloitte Digital raport „Retail ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż detaliczna, e-commerce, sklepy stacjonarne, sklepy internetowe
  • Omnichannel: o co w nim chodzi i dlaczego ma znaczenie

    Omnichannel: o co w nim chodzi i dlaczego ma znaczenie

    ... nie zaznaczając swej obecności w świecie wirtualnym. Trzeba sobie bowiem zdawać sprawę, że omnichannel przestał być trendem, a stał się standardem. Zmiany, które zachodzą obecnie na ... historię jego zakupów online i pomóc mu w dokonaniu trafnego wyboru. W takim kontekście omnichannel również oznacza: przekładanie wiedzy na temat klienta na jakość jego ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, e-commerce, zachowania konsumentów, zakupy online
  • Sprzedaż detaliczna będzie rosnąć o 3 proc. rocznie

    Sprzedaż detaliczna będzie rosnąć o 3 proc. rocznie

    Do 2021 roku sprzedaż detaliczna będzie rosnąć o 3% rocznie - prognozuje badanie opublikowane przez Zebra Technologies i IHL Group. Jednocześnie będziemy dostrzegać przewagę otwarć sklepów detalicznych nad ich zamknięciami, a siłą napędową dla większości sprzedawców okaże się mobilność. Firma Zebra Technologies Corporation prezentuje wyniki Retail ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż detaliczna, e-commece, omnichannel, sklepy detaliczne
  • Jak omnichannel zmienia handel detaliczny?

    Jak omnichannel zmienia handel detaliczny?

    ... stacjonarny będzie ulegał coraz większemu zatarciu, a cała branża traktowana będzie jako omnichannel - twierdzi Konrad Hrabia, Operational Director z firmy Modis. Jego zdaniem omnikanałowość ... dziś około 255 mld złotych. Czym jest omnichannel Co właściwie kryje się pod pojęciem omnichannel? Najprościej rzecz ujmując, chodzi tu o taką sytuację, w ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, e-commerce, handel detaliczny, customer experience
  • Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    ... zamierzone cele sprzedażowe. Chcąc uzyskać lepsze rezultaty, należy przekazywać konsumentowi ofertę za pośrednictwem wielu platform, wykorzystując możliwości jakie daje omnichannel. Czym zatem jest omnichannel? To podejście do sprzedaży i obsługi klienta, które tworzy spójne i zintegrowane doświadczenie, niezależne od tego, gdzie odbiorca po nie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa, blockchain
  • 3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel

    3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel

    ... o wartości mediów cyfrowych i tradycyjnych, specjaliści marketingu coraz częściej dostrzegają fakt, że wszystkie dostępne kanały odgrywają potencjalnie krytyczną rolę w strategiach omnichannel – pod warunkiem, że zostaną one odpowiednio użyte. Zdaniem badanych kanał e-mailowy „dojrzał” i pełni obecnie rolę „mostu” pomiędzy różnymi inicjatywami ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, marketing, kampania reklamowa, jak podwyższyć sprzedaż
  • Omnichannel. To już nie trend, ale standard

    Omnichannel. To już nie trend, ale standard

    ... można tu chociażby konieczność dopasowania się do nowej rzeczywistości, w której to kluczową rolę odgrywają nowe technologie, internet oraz omnichannel, a więc obecność w wielu kanałach. Omnichannel to podstawa sprzedaży „Współczesny handel niesie za sobą konieczność wielokanałowego rozwijania marki. Właściwie trudno sobie wyobrazić, aby w dobie ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, e-commerce, zachowania konsumentów, zakupy online
  • Omnichannel. Tego nie można lekceważyć

    Omnichannel. Tego nie można lekceważyć

    ... sklepami internetowymi słowo „wielokanałowość” odmieniane było przez wszystkie przypadki, zaś liczni eksperci przekonywali, że jest to jeden z najważniejszych trendów w branży. Omnichannel ma bowiem wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów, dla których jeden kanał sprzedaży to za mało. Nowoczesny konsument to bowiem konsument dynamiczny ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, ROPO, zakupy, zakupy przez Internet
  • Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta

    Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta

    ... wielokanałowym ważna jest zgoda klienta na kierowanie do niego komunikacji różnymi kanałami. Jeśli pokażemy kupującym dodatkową wartość bycia odbiorcą komunikacji omnichannel, chętniej wyrażą na to zgodę. Po rejestracji w naszym serwisie, należałoby też spytać o zainteresowania i preferencje. Indywidualne podejście i ewaluacja danych oraz zachowań ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, omnichannel, skuteczna reklama
  • Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem

    Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem

    ... komunikacji, które zapewnią klientowi odpowiednie doświadczenie. Czym jest omnichannel? Omnichannel zakłada komunikację z klientem wszystkimi możliwymi kanałami. Odróżnia się tym samym od multichannelu, czyli działań związanych z wielokanałowością przekazu. Omnichannel charakteryzuje się również stopniem zaangażowania klienta przez markę: nie ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, wielokanałowość, komunikacja marketingowa, marketing

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.