-
Dobra atmosfera w pracy i inspirujące biuro. Tego chcą Polacy
10:34 21.03.2017
... spędzają 3-5 h dziennie. Efektywność w pracy Atmosfera w pracy bez wątpienia wpływa na efektywność. Ta ostatnia najczęściej jednak jest osiągana poprzez dobrze sprecyzowane zadania do wykonania (65%). Kolejnymi aspektami, dzięki którym Polacy są efektywni w pracy są: możliwość wyznaczania sobie samemu tempa pracy (61%) oraz praca w lubianym przez ...
Tematy: atmosfera w pracy, warunki pracy, biuro -
Są sposoby na stres w pracy
09:52 15.11.2016
... sobie ze stresem! Poznaj 5 sposobów na jego zredukowanie - Stres w pracy: najczęstsze powody Stres w pracy bardzo łatwo może odbić się negatywnie na naszym życiu prywatnym, prowadzić ... w stanie uniknąć stresu, jeśli jego przyczyną nie jest nasze nastawienie, a atmosfera w pracy. W takim momencie wiele zależy od działań podejmowanych przez pracodawcę. ...
Tematy: stres w pracy, atmosfera w pracy, jak radzić sobie ze stresem -
12 sposobów na to, aby atmosfera w pracy stała się nieznośna
00:41 06.11.2016
Atmosfera w pracy jest kluczowym czynnikiem wpływającym na satysfakcję z zatrudnienia, a co ... Czytaj także: - 3 typy toksycznych współpracowników - 7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy 4. Życie bez tajemnic Niektórzy pracownicy zapominają, iż w pracy należy zachowywać się profesjonalnie, a biuro to miejsce spotkań biznesowych a nie gabinet ...
Tematy: atmosfera w pracy, relacje w pracy, kontakty interpersonalne, tematy tabu -
7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy
10:15 08.08.2016
... codziennych obowiązków, projekty, stres. Żeby taka machina funkcjonowała, każdy musi się dostosować i trochę pilnować.” – mówi Bartosz Struzik z międzynarodowego serwisu z ofertami pracy MonsterPolska.pl. Pewnych rzeczy nie trzeba tłumaczyć. Jasne, że głupim pomysłem jest podgrzewanie ryby we wspólnej mikrofalówce lub paplanie z sąsiadem ...
Tematy: praca, atmosfera w pracy, relacje w pracy -
Oto miejsca, w których praca da ci szczęście
10:07 15.07.2016
... do pracy, jak się okazuje, jest Rosja z notą bliską 6,5 pkt. Rozczarowująca dla marzących o karierze w bogatych krajach arabskich może być pozycja Kataru, Arabii Saudyjskiej czy Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Satysfakcję pracowników oceniono w tych państwach na mniej niż 6 punktów w dziesięciostopniowej skali - Pieniądze, atmosfera, fajny ...
Tematy: satysfakcja z pracy, atmosfera w pracy, zadowolenie z pracy, idealne miejsce pracy -
6 sposobów, jak rozpoznać złego pracodawcę
00:15 30.06.2016
... witają się ciepło są odprężeni? Jeśli nie, atmosfera pracy nie jest zdrowa. Zadania z gwiazdką „W czasie rozmowy zwracajmy uwagę na dodatkowe zadania poza wyszczególnionymi w opisie stanowiska, na które aplikujemy.” – radzi Bartosz Struzik z międzynarodowego serwisu z ofertami pracy MonsterPolska.pl. Wiadomo, że nadgodziny zdarzają się wszędzie ...
Tematy: pracodawca, rozmowa kwalifikacyjna, rekrutacja, atmosfera w pracy -
Czego pokolenie Y oczekuje od pracodawcy?
10:34 20.05.2016
... człowieka, akceptacją tego, że może być różny od Ciebie – mieć inne tempo pracy, inaczej dobierać argumenty w rozmowie, inaczej niż Ty postrzegać terminy, potrzebować więcej ... precyzuj swoje oczekiwania - nie zakładaj z góry, że coś jest oczywiste. Z doświadczenia pracy z liderami i ich zespołami widzę, że to jedno ze źródeł konfliktów - przyjęcie ...
Tematy: pokolenie Y, młodzi na rynku pracy, rynek pracy, Millenialsi -
3 typy toksycznych współpracowników
00:20 12.05.2016
... toksycznemu wpływowi”. – mówi Bartosz Struzik, ekspert międzynarodowego serwisu z ofertami pracy MonsterPolska.pl Maruda Marudzenie jest zaraźliwe. Osoba, która na wszystko mówi ... To jakby cofnąć się w czasie do podstawówki. Plotkarze funkcjonują w każdej pracy, bywają zupełnie nieszkodliwi, ale też i niebezpieczni. Zdecydowanie najmądrzej unikać ...
Tematy: atmosfera w pracy, relacje w pracy, współpracownicy, plotki w pracy -
12 zachowań, których nienawidzi każdy szef
13:58 09.05.2016
... skutkuje wzrostem doświadczenia i w konsekwencji – ulepszenia jakości pracy. 3) Brak samodzielności Brak samodzielności w codziennej pracy wiąże się z koniecznością ustanowienia ciągłej kontroli ... 6) Złe zarządzanie czasem W pracy nie funkcjonuje tzw. „eleganckie spóźnienie”. Notoryczne spóźnianie się pracownika do pracy lub na spotkanie biznesowe ...
Tematy: relacje w pracy, jak rozmawiać z szefem, atmosfera w pracy, relacje interpersonalne -
7 oznak niezadowolenia z pracy
00:30 27.04.2016
... pracy zaczynają odliczać czas do wyjścia Powinno to być alarmujące, zwłaszcza jeżeli wcześniej pracownik wykonywał swoje zadania sumiennie i opuszczał biuro dopiero, gdy udało mu się wszystko dopiąć. Być może stało się coś, co negatywnie wpłynęło na jego motywację – atmosfera w pracy ...
Tematy: zadowolenie z pracy, pracownicy, zarządzanie firmą, warunki pracy
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- tendencje na rynku pracy
- powierzchnie biurowe
- wysokość wynagrodzenia
- sytuacja na rynku pracy
- rekrutacja
- praca
- pandemia
- zmiana pracy
- kariera zawodowa
- obowiązki pracodawcy
- badania pracowników
- pracownicy
- studenci
- rozwój firmy
- rynek pracy specjalistów
- pracownicy z Ukrainy
- zarządzanie firmą