eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › advergaming
  • Reklama w grach zwiększa rozpoznawalność marki

    Reklama w grach zwiększa rozpoznawalność marki

    Stosunkowo nowa forma marketingu - reklamy umieszczane w grach, zyskuje coraz większą popularność w miarę pojawiania się kolejnych badań potwierdzających jej skuteczność. Badanie firmy Massive, należącej do Microsoftu, że dzięki reklamie w grach rozpoznawalność marki zwiększyła się o 64 proc., a ocena marki o 37 proc. Po obejrzeniu reklamy gracze ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, advergaming, gry komputerowe
  • Reklama w Second Life przyszłością marketingu

    Reklama w Second Life przyszłością marketingu

    Second Life to nie tylko świat awatarów. Możemy w nim spotkać rzeczywiste firmy, które zdecydowały się i tam zaistnieć, wietrząc zysk. Ich marketerzy są w awangardzie, skoro wirtualny świat przenika do prawdziwego życia - czemu nie odwrotnie. Hiroyashi Koba z Second Life budzi się zwykle po 22:00. Zaraz po przebudzeniu wygląda przez okno – widok z ... WIĘCEJ

    Tematy: Second Life, świat wirtualny, gry online, gry komputerowe
  • Google tworzy "AdSense for Games"

    Google tworzy "AdSense for Games"

    Google robi użytek ze swoich ostatnich inwestycji. Dzięki dwóm firmom zajmującym się reklamami w grach, Massive i AdSpace, pewnie wkracza na kolejny rynek. Internetowy gigant nie zamierza stworzyć nowej konsoli, ani własnych gier. Pracuje za to nad nowym systemem "AdSense for Games". Świat gier od dawna kusił Google, który postrzega grę jako ... WIĘCEJ

    Tematy: Google, Google AdSense, Google AdSense for Games, gry komputerowe
  • Reklama w grach komputerowych

    Reklama w grach komputerowych

    Reklamy umieszczane w grach są na razie zjawiskiem niszowym, ale to może się już wkrótce zmienić - przewiduje Parks Associates. W zeszłym roku wydatki na reklamę umieszczaną w grach wyniosły ok. 370 mln dol., tymczasem w 2012 r. mają sięgnąć sumy 2 mld dol. Sceptycyzm marketerów wobec gry jako środka reklamy może okazać się błędem. Reklamodawcy ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, advergaming, gry komputerowe
  • Nowa forma reklamy: spotler w komórce

    Nowa forma reklamy: spotler w komórce

    ... tytułu aplikacji, np. „Coca-Cola” Darts Możliwość zmiany koloru tła oraz wstawienia elementów graficznych w menu Możliwość wstawienia logo w grze I jeszcze advergaming To dynamicznie rozwijający się element marketingu mobilnego, który zyskuje na popularności wśród marketerów praktycznie każdej branży. Dzięki długiemu i intensywnemu kontaktowi ... WIĘCEJ

    Tematy: spotler, reklamy w telefonie komórkowym, reklama w komórce, reklama
  • Skuteczna reklama w interncie

    Skuteczna reklama w interncie

    ... formami e-marketingu? To advergaming, czyli gry reklamowe, które są coraz częściej stosowaną formą reklamy i promocji i to nie tylko w internecie. Badania pokazują, że advergaming ma być ... , a jeszcze lepiej, gdy będziemy sami chcieli ją przesyłać dalej. Advergaming to przykład na to, jak można połączyć przyjemne z pożytecznym. To forma reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: e-marketing, marketing internetowy, advergaming, gry reklamowe


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.