eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › e-marketing
  • Preferencyjne składki ZUS

    Preferencyjne składki ZUS

    15:13 19.06.2019 PORADA

    Dzień dobry, poszukuje informacji czy jest możliwość korzystania ze stawki preferencyjnej ZUS w sytuacji gdy współpracuje z byłym pracodawcą. Wiem, że jest jeden wyjątek - jeśli obowiązki się nie pokrywają. U mnie zakres obowiązków w teorii nie pokrywa się, wcześniej ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencyjne składki ZUS, składki ZUS, niski ZUS, zakres obowiązków pracownika
  • Pracy w e-marketingu nie powinno zabraknąć

    Pracy w e-marketingu nie powinno zabraknąć

    10:06 15.10.2018

    Choć do niedawna nie było wcale łatwo ze znalezieniem pracy w marketingu, to dziś sytuacja diametralnie się zmienia. Rozwój technologii spowodował, że tylko w lutym ubiegłego roku, pracodawcy zwiększyli zapotrzebowanie na pracowników ds. marketingu o 14,6 proc. (rok do roku). Rośnie również wartość rynku technologii marketingowych, a jak wynika z ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, e-marketing, praca w marketingu, marketing internetowy
  • Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe

    Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe

    09:44 16.11.2016

    Podczas planowania kampanii e-mail marketingowych z okazji świąt, takich jak Dzień Zakochanych czy Boże Narodzenie, łatwo popaść w rutynę i złapać się na powtarzaniu schematycznych wzorów newsletterów. Być może przy kolejnym świątecznym mailingu warto wyjść poza ramy standardowego myślenia i zaskoczyć odbiorców nietuzinkowym konceptem? Anita Wata, ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-mailing, newslettery, e-marketing
  • Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci

    Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci

    11:13 20.05.2016

    W bieżącym roku wydatki na reklamę w sieciach content marketingowych mają wzrosnąć o ponad 41% - szacuje Netsprint. Reklama w sieciach kontekstowych ma zanotować z kolei ponad 10-procentowy wzrost. Coraz ważniejszą rolę w kampaniach online odgrywać będą również dane o użytkownikach - już przeszło 2/3 agencji i domów mediowych przyznaje, że ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa
  • Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą

    Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą

    11:41 21.04.2016

    Tylko od początku kwietnia Polscy internauci na Facebooku i Twitterze blisko 10 tysięcy razy pytali o polecane miejsca zakupu różnego rodzaju produktów i usług - wynika z monitoringu social media w IMM. Wpisy, w których treści padły słowa „gdzie kupić...” lub „gdzie”, doczekały się odpowiedzi ze strony kont prywatnych bądź firmowych w tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: e-marketing, komunikacja w klientem, wizerunek w sieci, monitoring mediów
  • Content marketing: poznaj najnowsze trendy

    Content marketing: poznaj najnowsze trendy

    09:54 07.04.2016

    W porównaniu z kampaniami reklamowymi, content marketing generuje o 62 proc. mniejsze koszty, a jednocześnie zapewnia 3 razy więcej leadów sprzedażowych. Według 83 proc. marketerów, dobre jakościowo treści mogą pomóc w sprzedaży. Z kolei 81 proc. z nich twierdzi, że pozwolą one zatrzymać klienta oraz służą zwiększeniu jego zaangażowania. Które ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, copywriting, e-marketing, marketing internetowy
  • Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam?

    Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam?

    00:40 19.03.2016

    Dziennie ludzkość wysyła 40 miliardów e-maili. Część z nich to nieistotny i irytujący spam, którego chcemy uniknąć. Taką możliwość dają nam filtry antyspamowe, jednak te narzędzia nie są doskonałe i często blokują istotne wiadomości. Wg SalesBee ponad 80 proc. klientów ocenia dobrze skonstruowane newslettery jako przydatne i chętnie z nich ... WIĘCEJ

    Tematy: spam, mailing, newsletter, spamowanie
  • 5 sposobów na skuteczny e-marketing

    5 sposobów na skuteczny e-marketing

    10:53 09.02.2016

    Zainteresuj, nie reklamuj. Podpowiadamy, co zrobić, by przyciągnąć nowych klientów do twojego sklepu. Przyda się zwłaszcza początkującym e-przedsiębiorcom. Dlaczego? Na przykład dobry email marketing może generować nawet kilkadziesiąt procent sprzedaży. Dlaczego ktoś miałby kupować właśnie w twoim e-sklepie? Masz niskie ceny? Szeroki wybór? Wysoką ... WIĘCEJ

    Tematy: e-marketing, e-mail marketing, reklama, skuteczna reklama
  • E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?

    E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?

    13:36 14.01.2016

    E-mail marketing wyróżnia się bardzo konkurencyjnym stosunkiem ceny do efektów, więc wykorzystywany jest przez praktycznie wszystkie, nastawione na sukces firmy na świecie. Decyzja o dołączeniu do tego grona nie powinna budzić wątpliwości, jednak przed dokonaniem wyboru konkretnego narzędzia warto się zastanowić, czego konkretnie oczekujemy. ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-marketing, e-mailing, działania marketingowe
  • Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku

    Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku

    13:25 02.12.2015

    ... są aktywne? - Analizując obszary gdzie działy marketingu i PR prowadzą aktywne działania, zdecydowanie dominuje tworzenie strategii. Po niej następuje promocja/sprzedaż, e-marketing i działania public relations. Jedynie w e-marketingu zaobserwowaliśmy wzrost aktywności w porównaniu do roku 2013. Największy spadek zaangażowania widoczny jest w CSR ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, PR, strategia marketingowa, strategia sprzedażowa
  • E-commerce: 5 sposobów na pozyskiwanie leadów sprzedażowych

    E-commerce: 5 sposobów na pozyskiwanie leadów sprzedażowych

    00:12 21.06.2015

    Badania dowodzą, że ponad 70 proc. e-biznesów kończy się porażką, a tylko 11 proc. nowych sklepów internetowych działa dłużej niż 5 lat. Jak w dobie dużej konkurencji, zwiększać sprzedaż poprzez zdobywanie wartościowych leadów sprzedażowych? Tradycyjne metody zwiększania sprzedaży nie zawsze się sprawdzają lub też wymagają dużych nakładów ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, leady sprzedażowe, pozyskiwanie leadów
  • Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    15:48 17.05.2013 PORADA

    W skrócie. Powstaje wewnętrzna grupa wewnątrz firmy zajmująca się szukaniem pomysłu na biznes i wykorzystaniem potencjału dużej liczby pracowników. Idea jest taka: ogłoszenie wewnętrznego konkursu w temacie "Pomysł na e-booka". Osoba, która ma pomysł lub coś bardziej gotowego ... WIĘCEJ

    Tematy: pomysł na biznes, e-book, e-marketing, konkurs

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: