-
Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe
11:44 24.04.2017
... 12 proc. w 2015). Jeżeli sklepy dyskontowe, to przeważnie Biedronka, którą jako główne miejsce zakupów FMCG wskazuje niemal połowa badanych. Na kolejnych pozycjach uplasowały się: Lidl (8 proc. nabywców) oraz Tesco ... 2016 roku metodą wywiadów face-to-face CAPI na próbie osób odpowiedzialnych za zakupy produktów FMCG (żywność, napoje, środki czystości ...
Tematy: FMCG, zachowania konsumentów, zakupy, produkty szybkozbywalne -
Product placement w Internecie?
10:16 30.09.2010
... . Na takie wydatki nie może sobie pozwolić większość producentów branży FMCG. Pieniądze to też bariera dla promocji sklepów, zwłaszcza tych mniejszych, ... jako jeden z głównych kanałów komunikacji. Reklama od kuchni W promocji firm z branży FMCG w Internecie może pomóc współpraca z portalami kulinarnymi - szczególnie tymi, które oferują internautom tzw ...
Tematy: product placement, FMCG, reklama w sieci, reklama telewizyjna -
Wydatki Polaków na FMCG w 2009r. wzrosły
13:03 12.03.2010
Wydatki Polaków na produkty żywnościowe i chemiczne w 2009 r. wzrosły o 2,5 proc. Początek 2010 r. przyniósł jednak spadek popytu w przypadku wielu grup produktów. Jak podaje GfK Polonia, w ubiegłym roku sprzedaż produktów spożywczych i chemicznych wzrosła w Polsce o 2,5 proc. i osiągnęła 43 mld zł. Wewnętrzna konsumpcja w Polsce była jednym z ...
Tematy: FMCG, wydatki Polaków, rynek FMCG, wydatki gospodarstw domowych -
Handel detaliczny w Polsce ma się dobrze
13:28 25.11.2009
... Polska deklasuje pozostałe kraje Europy Środkowej Prowadzone badania europejskiego sektora FMCG jednoznacznie wskazują, że polska branża sprzedaży detalicznej jako jedyna z Europy ... . Dlatego, procesem który zdominuje najbliższe miesiące, a nawet lata, w Polskiej branży FMCG, będzie intensywna konsolidacja. Polski handel detaliczny będzie nadal ...
Tematy: handel detaliczny, rynek spożywczy, sieci handlowe, FMCG -
Rośnie sprzedaż FMCG na wsi
14:20 02.11.2009
... analiza ekonomiczna oraz porównanie wydatków gospodarstw domowych w Polsce pozwalają zauważyć, iż w ciągu ostatniej dekady siła nabywcza mieszkańców wsi dla rynku FMCG znacząco wzrosła. Wynika to zarówno z wyższego, niż dotychczas, poziomu zamożności, jak i ogólnego wzrostu liczby mieszkańców terenów wiejskich. Dane te pozwalają ...
Tematy: FMCG, artykuły FMCG, rynek FMCG, wieś -
Branża FMCG: sprzedaż V 2009
12:29 12.06.2009
Jak wynika z najnowszego Indeksu Koniunktury Konsumenckiej Centrum Monitorowania Rynku nt. sprzedaży produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych - maj 2009 przyniósł spadek sprzedaży o 0,3% w porównaniu do poprzedniego roku, ale wartość sprzedaży wzrosła o 8,1%. Przyrost wartości sprzedaży był głównie efektem podwyżek cen kilku ...
Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności -
Branża FMCG: sprzedaż IV 2009
14:17 21.05.2009
Według nowego Indeksu Koniunktury Konsumenckiej Centrum Monitorowania Rynku w kwietniu 2009 sprzedaż produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych była o 15,9% wyższa niż w poprzednim roku, liczba transakcji wzrosła o 10,7%, a wartość sprzedaży aż o 22%. Wzrost sprzedaży wynikał w główniej mierze z zakupów dokonywanych przed ...
Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności -
Rynek FMCG: rośnie eksport do UE
14:07 04.05.2009
Od 1 maja 2004 r. polski eksport podwoił się, w 2003 r. sięgał 47,5 mld euro, a w 2004 59,7 mld euro. W zeszłym roku przekroczył już 114,5 mld euro. Tak dobrego wyniku nie przewidywali najwięksi optymiści. Duży udział w polskim eksporcie mają żywność i inne podstawowe artykuły, bowiem w wysoko rozwiniętych technologiach nie jesteśmy jeszcze ...
Tematy: branża FMCG, rynek FMCG, FMCG, produkty FMCG -
Branża FMCG: sprzedaż III 2009
12:00 17.04.2009
Jak wynika z najnowszego raportu Centrum Monitorowania Rynku w marcu 2009 r., w porównaniu z lutym br., całkowity wolumen sprzedaży produktów paczkowanych pozostał na tym samym poziomie (103% w stosunku do marca 2008), liczba transakcji wzrosła do 5% z poziomu 101% (r.r) w lutym br., jednak dynamika wzrostu sprzedaży, choć nadal pozytywna, lekko ...
Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności -
Branża FMCG: sprzedaż II 2009
12:33 09.04.2009
... Z Indeksu Koniunktury Konsumenckiej CMR wynika, że dane za luty 2009 pokazują nieco bardziej optymistyczny obraz niż zaraportowany w styczniu spadek sprzedaży FMCG. W lutym 2009, w porównaniu z lutym 2008, całkowity wolumen sprzedaży produktów paczkowanych nieznacznie wzrósł (o 2,6%), liczba transakcji zwiększyła się o niecały 1%. Obroty w ujęciu ...
Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- tendencje na rynku pracy
- inflacja
- nowe technologie
- zakupy online
- koronawirus
- zakupy przez internet
- zakupy
- sztuczna inteligencja
- wydatki gospodarstw domowych
- marki
- wydatki Polaków
- decyzje zakupowe
- gospodarka światowa
- rozwój firmy
- obsługa klienta
- sieci handlowe
- zakupy internetowe
- handel detaliczny