eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › FMCG
  • Handel detaliczny w Polsce, czyli ciągle niewielki interwencjonizm

    Handel detaliczny w Polsce, czyli ciągle niewielki interwencjonizm

    13:18 30.04.2018

    ... regulacje nie pozostaną bez wpływu na polski handel detaliczny, w tym również na branżę FMCG, która ma zyskiwać coraz to większy udział w rynku e-commerce. Jak jednak ... Usług, DNB Bank Polska. Zdaniem ekspertów DNB, pod znakiem zapytania stoją szczególnie wyniki branży FMCG, która stanowi aż 35 proc. sektora handlu detalicznego. Na razie jednak ... WIĘCEJ

    Tematy: FMCG, handel detaliczny, sprzedaż detaliczna
  • W FMCG liczy się jakość produktu oraz customer experience

    W FMCG liczy się jakość produktu oraz customer experience

    10:47 05.10.2017

    ... co zostało wskazane jako najważniejszy priorytet przez 33% menedżerów z branży FMCG. Jednocześnie połowa menedżerów twierdzi, iż zmiany zachowań konsumentów (51% wskazań) oraz nowoczesne ... przewadze strategicznej. Obecnie największym wyzwaniem dla zarządów firm operujących na rynkach FMCG – niezależnie od tego czy są to producenci, czy sieci ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, FMCG, dobra konsumpcyjne, rozwój firmy
  • Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe

    Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe

    11:44 24.04.2017

    ... 12 proc. w 2015). Jeżeli sklepy dyskontowe, to przeważnie Biedronka, którą jako główne miejsce zakupów FMCG wskazuje niemal połowa badanych. Na kolejnych pozycjach uplasowały się: Lidl (8 proc. nabywców) oraz Tesco ... 2016 roku metodą wywiadów face-to-face CAPI na próbie osób odpowiedzialnych za zakupy produktów FMCG (żywność, napoje, środki czystości ... WIĘCEJ

    Tematy: FMCG, zachowania konsumentów, zakupy, produkty szybkozbywalne
  • Product placement w Internecie?

    Product placement w Internecie?

    10:16 30.09.2010

    ... . Na takie wydatki nie może sobie pozwolić większość producentów branży FMCG. Pieniądze to też bariera dla promocji sklepów, zwłaszcza tych mniejszych, ... jako jeden z głównych kanałów komunikacji. Reklama od kuchni W promocji firm z branży FMCG w Internecie może pomóc współpraca z portalami kulinarnymi - szczególnie tymi, które oferują internautom tzw ... WIĘCEJ

    Tematy: product placement, FMCG, reklama w sieci, reklama telewizyjna
  • Wydatki Polaków na FMCG w 2009r. wzrosły

    Wydatki Polaków na FMCG w 2009r. wzrosły

    13:03 12.03.2010

    Wydatki Polaków na produkty żywnościowe i chemiczne w 2009 r. wzrosły o 2,5 proc. Początek 2010 r. przyniósł jednak spadek popytu w przypadku wielu grup produktów. Jak podaje GfK Polonia, w ubiegłym roku sprzedaż produktów spożywczych i chemicznych wzrosła w Polsce o 2,5 proc. i osiągnęła 43 mld zł. Wewnętrzna konsumpcja w Polsce była jednym z ... WIĘCEJ

    Tematy: FMCG, wydatki Polaków, rynek FMCG, wydatki gospodarstw domowych
  • Handel detaliczny w Polsce ma się dobrze

    Handel detaliczny w Polsce ma się dobrze

    13:28 25.11.2009

    ... Polska deklasuje pozostałe kraje Europy Środkowej Prowadzone badania europejskiego sektora FMCG jednoznacznie wskazują, że polska branża sprzedaży detalicznej jako jedyna z Europy ... . Dlatego, procesem który zdominuje najbliższe miesiące, a nawet lata, w Polskiej branży FMCG, będzie intensywna konsolidacja. Polski handel detaliczny będzie nadal ... WIĘCEJ

    Tematy: handel detaliczny, rynek spożywczy, sieci handlowe, FMCG
  • Rośnie sprzedaż FMCG na wsi

    Rośnie sprzedaż FMCG na wsi

    14:20 02.11.2009

    ... analiza ekonomiczna oraz porównanie wydatków gospodarstw domowych w Polsce pozwalają zauważyć, iż w ciągu ostatniej dekady siła nabywcza mieszkańców wsi dla rynku FMCG znacząco wzrosła. Wynika to zarówno z wyższego, niż dotychczas, poziomu zamożności, jak i ogólnego wzrostu liczby mieszkańców terenów wiejskich. Dane te pozwalają ... WIĘCEJ

    Tematy: FMCG, artykuły FMCG, rynek FMCG, wieś
  • Branża FMCG: sprzedaż V 2009

    Branża FMCG: sprzedaż V 2009

    12:29 12.06.2009

    Jak wynika z najnowszego Indeksu Koniunktury Konsumenckiej Centrum Monitorowania Rynku nt. sprzedaży produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych - maj 2009 przyniósł spadek sprzedaży o 0,3% w porównaniu do poprzedniego roku, ale wartość sprzedaży wzrosła o 8,1%. Przyrost wartości sprzedaży był głównie efektem podwyżek cen kilku ... WIĘCEJ

    Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności
  • Branża FMCG: sprzedaż IV 2009

    Branża FMCG: sprzedaż IV 2009

    14:17 21.05.2009

    Według nowego Indeksu Koniunktury Konsumenckiej Centrum Monitorowania Rynku w kwietniu 2009 sprzedaż produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych była o 15,9% wyższa niż w poprzednim roku, liczba transakcji wzrosła o 10,7%, a wartość sprzedaży aż o 22%. Wzrost sprzedaży wynikał w główniej mierze z zakupów dokonywanych przed ... WIĘCEJ

    Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności
  • Rynek FMCG: rośnie eksport do UE

    Rynek FMCG: rośnie eksport do UE

    14:07 04.05.2009

    Od 1 maja 2004 r. polski eksport podwoił się, w 2003 r. sięgał 47,5 mld euro, a w 2004 59,7 mld euro. W zeszłym roku przekroczył już 114,5 mld euro. Tak dobrego wyniku nie przewidywali najwięksi optymiści. Duży udział w polskim eksporcie mają żywność i inne podstawowe artykuły, bowiem w wysoko rozwiniętych technologiach nie jesteśmy jeszcze ... WIĘCEJ

    Tematy: branża FMCG, rynek FMCG, FMCG, produkty FMCG

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: