-
Rośnie rynek zdrowej żywności
13:57 19.03.2009
Wartość rynku produktów health&wellness w Polsce w dwa lata zwiększy się o ponad 12 proc. W Polsce w 2007 r. wartość całego rynku produktów health&wellness wynosiła 12,6 mld zł. Euromonitor International szacuje, że do końca 2009 r. wzrośnie o prawie 13 proc. Jego wartość wyniesie 14,2 mld zł. Najszybciej będzie rósł rynek żywności ekologicznej - ...
Tematy: zdrowa żywność, health&wellness, rynek zdrowej żywności -
Sektor spożywczy a łączenie produktów
14:08 16.02.2009
... konsumentów i ich coraz większa wiedza na temat zagadnień związanych z odżywianiem. Wielu konsumentów jest przygotowanych na to, aby zapłacić więcej za żywność gwarantującą dobre samopoczucie i korzyści zdrowotne. A argumentem, który ostatecznie przekonuje o konieczności opracowywania nowych koncepcji produktów, jest coraz większa wśród konsumentów ...
Tematy: łączenie produktów, sektor spożywczy, żywność, zdrowa żywność -
Barwniki do żywności na cenzurowanym
13:24 06.02.2009
... i Marks & Spencer. Sieci handlowe nie wyjaśniają na czym będzie w ich przypadku polegało wycofanie barwników, czy chodzi tylko o wytwarzaną przez nie żywność (np. pieczywo z piekarni przy supermarketach), zamawiane na specjalne zlecenia wyroby pod markami własnymi czy o wszystkie produkty dostępne w sprzedaży. Nie wiadomo ...
Tematy: żywność, żywność na świecie, zdrowa żywność, barwniki do żywności -
Style życia w Polsce
00:05 20.09.2004
... kategorią oraz, że mogą one stanowić jeden z elementów diety. Wśród respondentów ze wszystkich grup demograficznych występuje niski odsetek osób kupujących żywność niskokaloryczną, szczególnie dotyczy to mężczyzn, osób starszych, powyżej 50 roku życia, o niższym statusie społecznym oraz dochodach netto gospodarstwa domowego nie ...
Tematy: styl życia Polaków, stosunek do produktów markowych, zdrowa żywność, sposób odżywiania
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- handel
- pandemia
- wydatki Polaków
- decyzje zakupowe
- badania konsumentów
- preferencje zakupowe
- sieci handlowe
- kontrola jakości
- ceny żywności
- zrównoważony rozwój
- zdrowie
- Inspekcja Handlowa
- zakupy Polaków
- Lidl
- zdrowy styl życia
- Carrefour
- żywność
- zarządzanie kadrami
- produkty spożywcze