eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wydatki na reklamę
  • Reklama leków nie trafia w target?

    Reklama leków nie trafia w target?

    09:21 23.10.2014

    ... powinna dziwić - rocznie na farmaceutyki dostępne bez recepty wydajemy ponad 11 miliardów złotych. Tylko do sierpnia bieżącego roku wydatki reklamowe tego sektora sięgnęły ... jest jednym z największych reklamodawców na rynku, na jej kondycję nie wpłynął nawet kryzys gospodarczy. Od 2008 roku wydatki reklamowe systematycznie rosną. Porównując tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, marketing i reklama, farmaceuci
  • Rynek reklamy w I poł. 2014 r.

    Rynek reklamy w I poł. 2014 r.

    10:38 14.10.2014

    ... Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Wzmianki na temat kampanii sieci sklepów Biedronka zbadano na podstawie monitoringu internetu i mediów społecznościowych na hasło „Biedronka” w kontekście nazwiska Olbrychski. Wzmianki na temat kampanii operatora P4 zbadano na ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama internetowa, reklama telewizyjna
  • Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.

    Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.

    10:54 26.09.2014

    ... pozycję pod względem wydatków na reklamę zajął koncern Bosch Siemens, który zwiększył wydatki z 5 do blisko 16 mln zł. Na drugim miejscu uplasował się jedyny w zestawieniu polski producent – Amica, z wydatkami na poziomie 11,2 mln zł. Podium zamknął Samsung, będący zeszłorocznym liderem w wydatkach. Na działania reklamowe Koreańczycy wydali ... WIĘCEJ

    Tematy: AGD, wydatki na reklamę, marketing i reklama, sprzęt agd
  • Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014

    Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014

    13:21 25.09.2014

    ... to, że wydatki na online po raz pierwszy przewyższą łączne wydatki na reklamę w dziennikach i magazynach (22,7%). Według analityków do 2016 roku wydatki na reklamę w Internecie będą stanowiły 28,3% globalnych wydatków reklamowych, co zmniejszy różnicę między udziałami Internetu i największego medium − telewizji − z 15,9% do 9,9%. Wydatki na reklamę ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.

    Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.

    13:55 19.08.2014

    ... (więcej o +29,0%). Poprawiły się wydatki na reklamę graficzną - duża w tym zasługa rozwoju reklamy mobile display. Spadały natomiast przychody reklamowe prasy (-20,6%), kina (-9,6%) oraz - w niewielkim stopniu - reklamy zewnętrznej (-1,8%). W radiu w pierwszym półroczu nastąpiło zwiększenie wydatków na poziomie 7,2% za sprawą wydatków dziewięciu ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.

    Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.

    09:33 06.08.2014

    ... na reklamy w telewizji, radiu i prasie niemal 24 mln zł. To 15 mln zł więcej niż w okresie styczeń - marzec. Poza pierwszą dziesiątką znalazł się natomiast Euro Bank oraz SKOK Stefczyka. Choć przeznaczyli na reklamę ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki
  • Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne

    Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne

    11:38 31.07.2014

    ... z oczywistych powodów występuje w przypadku dezodorantów i antyperspirantów – tu najwyższe inwestycje przypadają na drugi kwartał roku. Internet trzecią siłą, franczyza zyskuje na znaczeniu Coraz większą rolę w reklamie koncernów kosmetycznych odgrywa Internet. Wydatki na reklamę online’ową stanowią w 2014 roku już 11,6% całościowego budżetu, co ... WIĘCEJ

    Tematy: firmy kosmetyczne, reklama, reklama internetowa, marketing i reklama
  • Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy

    Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy

    10:55 17.07.2014

    ... Na drugim miejscu pozostaje Internet, z prawie dwa razy niższym udziałem na poziomie 27%. Co ciekawe, w tym medium również mamy do czynienia z redukcją wydatków o 16 mln zł! Trzecim medium jest radio i, mimo spadku o 3 mln zł, skupia ono ponad 5% udziału. Wydatki na outdoor i reklamę w magazynach pozostają na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014

    Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014

    01:10 21.06.2014

    ... błyskawicznemu wzrostowi wydatków na reklamę w mediach społecznościowych, które rosną rocznie o 30%. Wydatki na reklamę video online będą rosły o 24% rocznie do 2016 roku. Natomiast wydatki na reklamę w wyszukiwarkach będą rosły średnio o 14% rocznie do 2016 roku, a reklama ogłoszeniowa − zaledwie o 7%. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Marketing mobilny w Polsce 2014

    Marketing mobilny w Polsce 2014

    13:37 05.06.2014

    ... - wydawcy, reklamodawcy i marketerzy -, nie są przeszkodami z którymi nie można sobie dać rady. - dodaje Paweł Milcarz. Informacje o badaniu Raport został opracowany na podstawie sondażu, jaki sieć Interactions Europe przeprowadziła wśród marketerów (dyrektorzy marketingu, dyrektorzy komunikacji marketingowej lub specjaliści ds. komunikacji online ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing mobilny, reklama mobilna, wydatki na reklamę, technologie mobilne

poprzednia  

1 ... 11 12 13 ... 20 ... 30 ... 31

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: