eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wsparcie sprzedaży
  • Programy lojalnościowe w B2B. Oczekiwania vs rzeczywistość

    Programy lojalnościowe w B2B. Oczekiwania vs rzeczywistość

    11:20 17.07.2019

    ... tego mechanizmu są branże OTC (sezonowe wsparcie sprzedaży produktów na przeziębienie jesienią) czy sprzętu elektronicznego i AGD (letni remont kuchni czy zakup telewizora przed mistrzostwami w piłce nożnej lub gwiazdką). Nagradzanie za ekspozycję w punktach sprzedaży – taką formę wsparcia sprzedaży wybiera 38% firm organizujących programy ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, B2B, wsparcie sprzedaży, jak podwyższyć sprzedaż

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: