eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › strategia marketingowa
  • Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?

    Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?

    00:22 04.04.2016

    ... reklamowych), prowadząc kampanie reklamowe programmatic (spersonalizowane bannery) czy działania e-mailingowe. Każdy z nich powinien mieć swój udział w sukcesie. Uniwersalna strategia sukcesu nie istnieje W marketingu nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania sprawdzającego się w każdej kampanii reklamowej. Kluczową kwestią jest przypisywanie tzw ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, skuteczny marketing, reklama online, skuteczna reklama
  • Strategia marketingowa sposobem na pokonanie kryzysu w firmie

    Strategia marketingowa sposobem na pokonanie kryzysu w firmie

    15:51 29.02.2016

    ... do sytuacji kryzysowej pozwoli firmie szybko zareagować, a zastosowane narzędzia wzmocnią wizerunek przedsiębiorstwa na rynku. Jak pisze Wojciech Budzyński w „Public relations strategia i nowe techniki kreowania wizerunku”, udaje się to jednak tylko 15% firm, gdyż większość w ogóle nie tworzy scenariuszy antykryzysowych. Przeprowadzanie cyklicznie ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, wizerunek marki, wizerunek firmy, reputacja firmy
  • Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?

    Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?

    00:20 14.12.2015

    ... dane pomogą nam dobrać optymalne narzędzia marketingowe i zorientować się, czy w ramach danego programu operacyjnego będziemy mogli pozyskać dofinansowanie na nie. Strategia Strategia to nic innego, jak sposób na osiągnięcie zamierzonych celów poprzez zaplanowanie działań marketingowych. Realizując projekt dofinansowany z UE, często już na ... WIĘCEJ

    Tematy: projekty unijne, dotacje unijne, fundusze unijne, marketing
  • W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia

    W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia

    12:53 08.12.2015

    ... bardzo ważną informacją dla marketerów, którzy muszą przygotowywać treści reklamowe wygodnie wyświetlane na ekranach smartfonów, a nie tylko komputerów i tabletów. Kompletna strategia w mediach społecznościowych powinna składać się z następujących kroków: Analiza Sprawdzamy mocne i słabe strony marki oraz analizujemy, w jakich obszarach internetu ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, portale społecznościowe, działania marketingowe, marketing internetowy
  • Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku

    Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku

    13:25 02.12.2015

    Wygląda na to, że w działach marketingu i PR po kryzysie przyszedł czas na złapanie oddechu. Ich zaangażowanie w sprzedaż niezmiennie pozostaje na wysokim poziomie, jednak nie dominuje już tak ich aktywności. Okazuje się również, że eksperymenty i innowacje nie są tym, co marketing i PR lubią najbardziej, a ewentualna znajomość globalnych ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, PR, strategia marketingowa, strategia sprzedażowa
  • Internauci chętnie płacą za dostęp do contentu premium

    Internauci chętnie płacą za dostęp do contentu premium

    00:44 19.09.2015

    Podobno za jakiś czas wszystkie treści w Internecie będą płatne. Już teraz dostęp do wielu z nich wymaga jakiejś formy odwdzięczenia się ze strony internautów. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez IRCenter oraz LeadR, za dostęp do contentu premium jest skłonnych zapłacić – najczęściej poprzez podanie adresu e-mail – aż 73% użytkowników ... WIĘCEJ

    Tematy: badania internautów, premium content, strategia marketingowa, komunikacja marketingowa
  • 7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu

    7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu

    09:48 01.07.2015

    Zastanawiasz się, jakie funkcje na platformie do automatyzacji marketingu pomogą Ci w Twoim biznesie? Chcesz usprawnić swoje kampanie marketingowe oraz w bardziej precyzyjny sposób docierać do swoich potencjalnych Klientów? Wykorzystanie programów typu marketing automation może przynieść wiele korzyści – od pomocy w zarządzaniu całymi kampaniami, ... WIĘCEJ

    Tematy: automatyzacja marketingu, marketing, kampania marketingowa, e-mail marketing
  • Srebrny konsument - fakty i mity

    Srebrny konsument - fakty i mity

    10:59 17.10.2014

    Za pomocą jakich haseł i obrazów firmy próbują dotrzeć do osób, które młodość mają już za sobą? Jak tacy konsumenci postrzegani są przez pracowników działów reklamy - twórców licznych spotów, które mamy przyjemność oglądać na ekranach naszych telewizorów? Przeanalizujmy kilka przykładów. Dostępne raporty z badań przeprowadzonych wśród osób ... WIĘCEJ

    Tematy: osoby starsze, starszy konsument, reklama, kampanie reklamowe
  • Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?

    Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?

    01:22 10.10.2014

    Marki, które nie ewoluują często ulegają stagnacji i tracą wartość rynkową. Rebrandig może okazać się jedynym sposobem na tchnięcie nowego życia w markę znajdującą się w ciężkiej sytuacji. Istnieje również sprawdzony proces, który możesz wykorzystać, aby nadać nowy wizerunek brandowi, który stracił popularność w oczach odbiorców. Historia ... WIĘCEJ

    Tematy: rebranding, marka, marki, wizerunek marki
  • Działania marketingowe w Internecie testuj na 6 sposobów

    Działania marketingowe w Internecie testuj na 6 sposobów

    00:19 16.09.2014

    Idealne rozwiązanie to takie, w którym użytkownik wchodzący na stronę internetową wypełni formularz kontaktowy lub wejdzie w interakcję z jakimkolwiek rodzajem treści, a wszystkie podane informacje na temat wizyty zostaną zapisane i następnie przetransferowane do systemu CRM. Jak wykorzystać takie narzędzie we własnym biznesie? Jakie korzyści mogą ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, narzędzia marketingowe, strategia marketingowa, marketing internetowy

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 10 ... 11

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: