eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › skuteczność reklamy
  • Skuteczność reklamy

    Skuteczność reklamy

    08:10 21.11.2012

    Skuteczność jest najważniejszym kryterium oceny reklamy, więc pytanie „Co działa?” jest naprawdę kluczowe. Kiedy jest bardziej ... , „idealnych” reklam, wpływa na ich skuteczność fakt, że ta reklama w ogóle jest oraz fakt, że jest powtarzana tak często, że nawet ślepy i głuchy ją zauważy. Takie reklamy często „biorą” poprzez… wymęczenie . Różnica ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama w telewizji, reklamy telewizyjne
  • Style życia osób starszych jako klientów

    Style życia osób starszych jako klientów

    12:41 23.03.2012

    Osoby starsze stają się pożądaną grupą klientów: jest ich coraz więcej, mają czas i pieniądze. Aby skutecznie sprzedawać im różne produkty i usługi, trzeba zrozumieć na czym polega ich styl życia. Aktywność osób starszych można scharakteryzować przez przyjmowane przez nie style życia. Jako styl życia można rozumieć indywidualny, swoisty dla danej ... WIĘCEJ

    Tematy: osoby starsze, styl życia, seniorzy, senior
  • Product placement w Internecie?

    Product placement w Internecie?

    10:16 30.09.2010

    ... . Pieniądze to też bariera dla promocji sklepów, zwłaszcza tych mniejszych, funkcjonujących obok międzynarodowych sieci handlowych. Poza utartymi ścieżkami Specjaliści ds. reklamy wskazują jednak nowe i nie tak kosztowne kanały dotarcia do konsumenta oraz zwiększenia efektu sprzedażowego - internet i product placement (wykorzystywanie wyrobów lub ... WIĘCEJ

    Tematy: product placement, FMCG, reklama w sieci, reklama telewizyjna
  • Kampanie reklamowe dla seniorów

    Kampanie reklamowe dla seniorów

    13:05 19.08.2010

    ... seniorów bardziej przekonujący będą rówieśnicy czy ludzie młodsi, czy może skuteczność produktu sprzeda się przez wiarygodność „gwiazdy”? Zaczynamy mieć również na rynku ... trend aktywizacji starszego pokolenia. Ale już kilka lat temu pojawiły się w Polsce reklamy przełamujące stereotyp nieszczęśliwego, skromnego emeryta, który niewiele już oczekuje ... WIĘCEJ

    Tematy: kampanie reklamowe, kampanie marketingowe, seniorzy, senior
  • Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?

    Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?

    13:18 13.05.2010

    ... wizerunek Barbary Brylskiej. Obok promieniejącej radością aktorki widnieje claim: „Maksymalna skuteczność przeciwzmarszczkowa”. Wizerunek znanej osoby użyty został również przez ... . Podsumowanie Wyniki przeprowadzonych badań pokazują, że seniorzy oczekują od reklamy tradycyjnego przekazu, tzn. bazowania na wartościach, do których w największym ... WIĘCEJ

    Tematy: kampanie reklamowe, marketing 65, skuteczność kampanii reklamowej, seniorzy
  • Pokolenie Y a tradycyjna reklama

    Pokolenie Y a tradycyjna reklama

    14:01 02.06.2009

    W 2014 roku będą stanowić blisko 47 proc. całej siły nabywczej naszego społeczeństwa. Jeśli dzisiaj marketerzy nie zadbają o właściwe relacje z nimi, to później możliwość na większe porozumienie będzie znikoma, szansa stracona. Czy istnieje przepis na skuteczną kampanię do przedstawicieli Pokolenia Y? Pokolenie Y to twardy orzech do zgryzienia. ... WIĘCEJ

    Tematy: pokolenie Y, reklama, tradycyjna reklama, efektywność działań marketingowych
  • Marketing przyszłości - raport TrendScope 2008

    Marketing przyszłości - raport TrendScope 2008

    01:31 09.12.2007

    Zip Culture, Word of Mouth, Multitasking, User Generated Content i mCommerce - te trendy bedą rządzić polskim konsumentem w 2008 r. - wynika z raportu "TrendScope 2008" przygotowanego przez agencję Tequila\Polska. Identyfikację trendów przygotowano w oparciu o badania instytutu IQS and Quant Group oraz Pentor Research International. Jak wynika z ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing i reklama, mcommerce, marketing przyszłości, TrendScope
  • Reklama wewnętrzna, czyli marketing w barze

    Reklama wewnętrzna, czyli marketing w barze

    01:04 25.08.2007

    ... piwa w kuflu. Okazuje się, że dostrzegają reklamy wyświetlane na ekranach przyczepionych do cyfrowych szaf grających. Arbitron informuje, że rozpoznawalność ... wśród osób odwiedzających bary sięga 43 proc. Firma monitorowała zapamiętywanie marek, których reklamy pojawiały się na monitorach umieszczonych przy cyfrowych szafach grających. Bary i puby są ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, skuteczność reklamy, marketing, badania konsumentów
  • Reklama wewnętrzna przykuwa uwagę odbiorców

    Reklama wewnętrzna przykuwa uwagę odbiorców

    10:41 17.08.2007

    ... , kinach i centrach sportowych. Blisko 40 proc. respondentów, odwiedzających te miejsca, przyznało, że rejestruje zamieszczone wewnątrz nich reklamy - wynika z najnowszych badań skuteczności reklamy wewnętrznej (indoor), które na zlecenie agencji Polonia Indoor Advertising przeprowadził instytut badawczy Mareco Polska. Na pytanie o częstotliwość ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, skuteczność reklamy, marketing, badania konsumentów
  • Reklama w grach zwiększa rozpoznawalność marki

    Reklama w grach zwiększa rozpoznawalność marki

    00:08 11.08.2007

    ... nowa forma marketingu - reklamy umieszczane w grach, zyskuje coraz większą popularność w miarę pojawiania się kolejnych badań potwierdzających jej skuteczność. Badanie firmy Massive, należącej do Microsoftu, że dzięki reklamie w grach rozpoznawalność marki zwiększyła się o 64 proc., a ocena marki o 37 proc. Po obejrzeniu reklamy gracze częściej ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, advergaming, gry komputerowe

poprzednia  

1 ... 4 5 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: