eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › skuteczność reklamy
  • Reklama osobista – zabójca spamu

    Reklama osobista – zabójca spamu

    12:59 29.04.2015

    ... informacje na nasz temat trafiają do reklamodawców. Tradycyjna reklama internetowa wyświetlana jest zazwyczaj każdemu użytkownikowi sieci. Inaczej jest w przypadku reklamy osobistej. Model zakupu reklamy oparty na systemie aukcyjnym, czyli Real-Time Bidding oznacza, że reklama dociera w czasie rzeczywistym do konkretnego internauty. – W tym modelu ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama osobista, programmatic marketing, pliki cookies, marketing online
  • Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?

    Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?

    00:10 07.03.2015

    ... spowoduje ok. 700-1 200 kliknięć. Wysokie wyniki można osiągać także przy niższym budżecie. W jaki sposób? – Rezygnując z kampanii ogólnopolskiej na rzecz reklamy w określonej lokalizacji, co jest dobrym krokiem w momencie, gdy promujemy warsztat działający lokalnie. Drugim sposobem jest ograniczenie merytoryczne, czyli reklamowanie przy ... WIĘCEJ

    Tematy: warsztat samochodowy, naprawa samochodu, reklama w Internecie, reklama online
  • Jaka reklama zyskuje zaufanie?

    Jaka reklama zyskuje zaufanie?

    00:15 28.02.2015

    ... niemal 2/3 respondentów badania zrealizowanego przez IRCenter. W pozostałych przypadkach wszystko uzależnione jest od wieku - różne grupy wiekowe preferują różne rodzaje reklamy. Badanie pokazuje, że najmłodsi z ankietowanych, czyli młodzież i internauci, którzy nie przekroczyli 24 roku życia, częściej deklarują zaufanie do reklam "ekranowych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rodzaje reklamy, skuteczność reklamy
  • 5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce

    5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce

    11:00 02.02.2015

    ... dostosować poszczególne parametry oferty do konkretnego, pojedynczego użytkownika. Rabaty i promocje – bazując na ściśle określonych danych na temat klienta technologia reklamy osobistej umożliwia skierowanie oferty do konkretnych osób, również z uwzględnieniem ich umiejscowienia w lejku sprzedażowym. Pozwala też znacznie lepiej dostosować przekaz ... WIĘCEJ

    Tematy: programmatic, reklama osobista, skuteczność reklamy, e-commerce
  • Czy reklama na Facebooku ma sens?

    Czy reklama na Facebooku ma sens?

    11:03 02.10.2014

    ... że średnia globalna liczba kliknięć w reklamy na Facebooku wynosi zaledwie 4 na 1000 wyświetleń. Najlepsze wyniki osiągają reklamy gier – 6 kliknięć na 1000 wyświetleń, ... a efekty są widoczne bardzo szybko. Taka spersonalizowana reklama wykazuje znacznie większą skuteczność od standardowych przekazów. Cechuje się też większą średnią ilością kliknięć ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż na facebooku, f-commerce, e-commerce, sklep na facebooku
  • Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?

    Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?

    00:12 24.08.2014

    ... liczbę odwiedzin bezpośrednich oraz wejść na stronę z wyszukiwarek w czasie emisji reklamy np. w telewizji lub bezpośrednie wyszukiwanie nazwy produktu. Warto analizować także dalsze zachowania tych użytkowników. Dzięki temu firmy i sklepy mogą ocenić skuteczność swoich działań promocyjnych i lepiej alokować środki. – Sytuacja wygląda znacznie ... WIĘCEJ

    Tematy: ROPO, showrooming, zakupy, decyzje zakupowe
  • Nadchodzi reklama osobista

    Nadchodzi reklama osobista

    12:48 03.06.2014

    ... go temat, zobaczy reklamy produktów, które wcześniej oglądał w sklepie internetowym. Według badań, reklama osobista jest nawet 2-krotnie skuteczniejsza od tradycyjnych reklam internetowych, a w przypadku reklam na urządzeniach mobilnych wyróżnia się nawet 4-krotnie większą efektywnością. – Tak duża skuteczność reklamy osobistej jest możliwa dzięki ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa
  • Nadchodzą nowe formy reklamy online

    Nadchodzą nowe formy reklamy online

    12:13 28.02.2014

    ... rynku spadnie z 47 do 17 procent, wynika z najnowszych badań. Wzrośnie natomiast znaczenie reklamy osobistej, czyli dopasowanej do potrzeb potencjalnego klienta. Wydatki ... sklepie internetowym lub pozyskanie wniosku o umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Wyświetlenie każdej reklamy poprzedza specjalna, trwająca ułamki sekund, aukcja. Stają do niej ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa
  • Jak oglądamy wideo w Internecie?

    Jak oglądamy wideo w Internecie?

    08:45 29.01.2014

    ... 45% badanych używa laptopa oglądając telewizję, a spora część z nich zawsze ma pod ręką smartfon. Jak na tle tych statystyk wyglądają reklamy TV? 76% widzów zmienia kanał na inny, 35% wychodzi z pokoju, a 29% zaczyna korzystać ze smartfona lub komputera, kiedy rozpoczyna się ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa
  • Reklama online, którą odbiorca polubi

    Reklama online, którą odbiorca polubi

    10:12 27.12.2013

    ... . O poszukiwaniu trafniejszych rozwiązań świadczą dane rynkowe dotyczące użycia poszczególnych formatów reklamowych. Już ponad jedna czwarta kampanii prowadzonych w sieci sięga po reklamy wideo typu preroll, midroll i postroll (według raportu AdMonitor Gemiusa za trzeci kwartał 2013 roku). Formaty wideo charakteryzują się wysokim zaangażowaniem ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa

poprzednia  

1 ... 3 4 5 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: