eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › skuteczność reklamy
  • Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?

    Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?

    09:25 15.01.2018

    ... wybierają produkty i usługi, które są skrojone na miarę ich potrzeb. Wykorzystywanie danych o odbiorcach jest obecnie powszechne we wszystkich gałęziach reklamy online. W połączeniu z personalizacją reklamy internetowej, nowe interaktywne formaty, takie jak reklama wideo czy chatboty, będą miały na celu wygenerowanie jeszcze większego zaangażowania ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, skuteczność reklamy, rok 2018
  • Marketing 6.0 zmienia świat zakupów

    Marketing 6.0 zmienia świat zakupów

    09:30 20.11.2017

    Ostatnie badania Forrester Research nie pozostawiają złudzeń: prowadzenie marketingu w oparciu o dane odnośnie konsumentów nadal nastręcza trudności. Problemy z jego efektywnością deklaruje aż 95% firm z Europy i USA. Jednocześnie niemal 9 na 10 z nich zapewnia, że inwestuje w technologie, które poprawiać mają doświadczenia klientów. Jasne się ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing 6.0, skuteczność reklamy, customer experience
  • Co 2 reklama online jest niewidzialna

    Co 2 reklama online jest niewidzialna

    12:03 17.11.2017

    ... skuteczność mogła pozostawiać sporo do życzenia - w polu widzenia użytkowników wyświetlono bowiem zaledwie 52 proc. tych kreacji. Chcesz wiedzieć więcej o viewability? Oto garść informacji pochodzących z najnowszej analizy Gemius. Firma Gemius postanowiła przyjrzeć się, jak kształtuje się viewability, czyli kluczowy wskaźnik efektywności reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?

    Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?

    11:44 08.06.2017

    ... ankietowanych, za raczej niewiarygodną kolejne 25 proc. W przypadku reklamy zewnętrznej było to odpowiednio 44 i 25 proc., a reklamy w internecie 43 i 25 proc. Badania wykazały ... Klientów, formułujmy komunikat sprzedażowe nie uciekając się do języka reklamy i marketingowej perswazji opartej o wezwanie do zakupu. Mówmy językiem korzyści i dajmy się ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, zachowania konsumentów, skuteczność reklamy
  • ABC programmatic buying. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz

    ABC programmatic buying. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz

    00:23 02.02.2016

    ... uciążliwą i nie wpływającą na ogólny odbiór zawartości serwisu. Najbardziej znanym przykładem reklamy natywnej są posty sponsorowane na Facebooku występujące w strumieniu wiadomości na ... się do tego, czy reklamy są faktyczne wyświetlane użytkownikom. Według standardów ustalonych przez IAB, przynajmniej 50 proc. reklamy musi wyświetlić się na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, programmatic buying, reklama osobista, skuteczność reklamy
  • Mamy sposoby na skuteczny e-mail marketing

    Mamy sposoby na skuteczny e-mail marketing

    10:38 24.11.2015

    12 miesięcy wystarczyło, aby wskaźnik dostarczenia wiadomości email marketingowych obniżył się z 83% do 79% - donosi najnowszy raport Return Path. W praktyce oznacza to nic innego niż to, że jedna na pięć wysłanych wiadomości nie dociera do odbiorcy. Czy dalszym spadkom w tym zakresie można zapobiec? Czy istnieją sposoby na skuteczne dostarczenie ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing
  • B2B marketing - trendy 2015

    B2B marketing - trendy 2015

    11:35 25.09.2015

    Jakie wyzwania stoją przed współczesnym marketerem B2B? Jakie są jego priorytety? W jakie narzędzia powinien inwestować i w jaki sposób zabiegać o klientów? W końcu, w jaki sposób powinien dokonywać pomiarów swojej efektywności? Na te wszystkie pytania próbowali odpowiedzieć autorzy badania Salesforce „2015 State of B2B Marketing”. Coroczne ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, B2B, reklama online, content marketing
  • Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji

    Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji

    09:54 08.09.2015

    Oglądaniu reklam telewizyjnych towarzyszy odszukiwanie marek w sieci, ale nie można jeszcze mówić, że to, co zobaczymy na pierwszym ekranie bezpośrednio skłania nas do zakupów. Największy wpływ na marketingowe działania multiscreeningowe ma przekaz reklamowy emitowany podczas relacji z wydarzeń sportowych oraz działania angażujące, które stosuje ... WIĘCEJ

    Tematy: multiscreening, oglądanie telewizji, reklama telewizyjna, reklama TV
  • 5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying

    5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying

    16:01 27.08.2015

    ... ma znaczenie w danej kampanii – a zważywszy na zawrotnie rosnące liczby posiadaczy mobilnych urządzeń na świecie, powinno tak być – spersonalizowane reklamy, aby osiągnąć największą skuteczność, muszą uwzględniać również techniczne parametry dla kreacji w m-commerce. 5. Programmatic koncentruje się na indywidualnym kliencie Przy całej automatyzacji ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, skuteczność reklamy, reklama osobista, programmatic buying
  • 5 grzechów głównych w e-marketingu

    5 grzechów głównych w e-marketingu

    00:46 23.05.2015

    ... klienta oraz wzrost współczynnika konwersji o 54 proc. Wskaźniki pokazują nie tylko zwiększoną skuteczność w identyfikacji i dotarciu do potencjalnego klienta, ale również zwiększenie lojalności dotychczasowych. Według estymacji Sociomantic Labs, rynek polskiej reklamy internetowej w 2015 roku będzie wart 2,77 mld zł. Tak duże budżety powinny ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, e-marketing, marketing online, reklama w internecie

poprzednia  

1 2 3 4 ... 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: