skuteczność reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama internetowa: wideo dostrzegane częściej niż display
12:23 07.02.2020
... , której widoczność wzrosła 69 do 74%. Jako najbardziej popularne przyczyny braku widoczności reklamy internetowej raport wskazuje: nieoptymalną pozycję wyświetlania reklamy internetowej, przełączanie się użytkownika do innych zakładek w przeglądarce. Widoczność reklamy internetowej w Polsce odbiega wprawdzie od ideału i na tle innych państw wypada ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama online w Polsce: viewability w III kw. 2019
11:10 29.10.2019
... rynkach. Raport pokazuje również najczęstsze przyczyny braku widoczności według ich procentowego rozkładu. Najczęstsze przyczyny słabej widoczności reklam to nieoptymalne pozycje reklamy displayowych oraz zbyt szybkie przełączanie na inne strony. Według raportu średni wskaźnik widoczności reklam displayowych w Polsce wynosi 56 procent, czyli ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama online w Polsce: viewability nieco niższe, ale nie jest źle
12:20 23.08.2019
... jest niebagatelna. Okazuje się jednak, że ich skuteczność może pozostawiać sporo do życzenia. Najnowszy „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics dowodzi jednak, ... stanowi już ponad 60 proc. całego sieciowego ruchu. Tymczasem środowisko reklamy digital na desktopach oraz reklamy na smartfonach to jednak dwa bardzo mocno różne od siebie ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability
10:08 28.01.2019
Jak prezentuje się dziś skuteczność reklamy? Reklamodawcy starają się wprawdzie sprostać wymaganiom konsumentów, ale czy odnoszą na tym polu sukcesy? Jak prezentuje się kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, a więc viewability? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza z kwartalnych analiz Meetrics - „Viewability Benchmark Report”. ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Widoczność reklamy online nieznacznie w górę
11:46 09.11.2018
... niebagatelna. Okazuje się jednak, że ich skuteczność może pozostawiać sporo do życzenia. Najnowszy „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics dowodzi, ... autorstwa Meetrics. Ukazujące się od 2016 roku opracowanie poświęcone jest widoczności reklamy online na poszczególnych rynkach europejskich. Od II kwartału 2017 roku uwzględnia również Polskę ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online
12:00 08.08.2018
... najlepiej ruchomych. Reklamodawcy starają się sprostać ich wymaganiom. Czy odnoszą na tym polu sukcesy? Jak prezentuje się kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, a więc viewability? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza z kwartalnych analiz Meetrics - „Viewability Benchmark Report”. Przed nami rezultaty najnowszej edycji ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Wydatki na reklamę w kanale mobile są za niskie?
12:46 01.06.2018
... na aktywność w aplikacjach. Zaletą aplikacji jest także wykorzystywanie natywnych funkcji telefonu, w tym m.in. GPS. Jakościowe kampanie W przypadku reklamy mobilnej dbałość o odpowiednie targetowanie reklamy jest wyjątkowo ważna. Dzięki danym można nie tylko bardziej precyzyjnie planować kampanie, ale też personalizować same komunikaty. Dostępne ...
Tematy: reklama mobilna, mobile, skuteczność reklamy, reklama online -
Jak wzmocnić siłę reklamy mobilnej?
09:24 18.04.2018
... zwiększyć budżet na reklamę wideo wyświetlaną na urządzeniach mobilnych. Personalizacja reklam Odpowiednie dopasowanie przekazu reklamowego wiąże się z wykorzystywaniem danych o użytkownikach. Reklamy, których treści dopasowane są do indywidualnego odbiorcy, pozwalają na budowanie silnej relacji z klientem. Ponad to, sprawiają, że klient czuje się ...
Tematy: reklama mobilna, mobile, skuteczność reklamy, reklama wideo -
Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?
11:08 12.04.2018
Polacy zasypywani są reklamami. 3 na 4 użytkowników poczty otrzymuje dziennie do 20 e-maili dotyczących ofert handlowych lub promocji. O tym, czy są dla odbiorców interesujące, decydują w głównej mierze nadawca oraz tytuł, chociaż 36% czytających przyznaje, że liczy się również treść - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Jak jednak podkreślają ...
Tematy: kampania e-mail, e-mail marketing, wiadomości e-mail, mailing -
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
10:35 05.02.2018
... , który ma przekazać określoną historię, w przeciwieństwie do tych zorientowanych na produkt lub usługę. Interstitial – typ reklamy pełnoekranowej, do której użytkownik jest przenoszony po kliknięcu w określoną treść. Reklamy out-stream są o 25% częściej wyświetlane niż typu in-stream. Należy jednak pamiętać, że dla części internautów ...
Tematy: reklama wideo, skuteczność reklamy, skuteczna reklama