SEO - wiadomości i porady tematyczne
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
10:44 28.05.2014
... efektów promocji i odwiedzin e-sklepu, brak analizy własnych danych o klientach, niespersonalizowanie reklamy, niezautomatyzowanie działań reklamowych oraz brak rozwiązań mobilnych. Pozycjonowanie (SEO) i marketing w wyszukiwarkach (SEM) to już niemal chleb powszedni, jeżeli chodzi o formy promocji e-sklepów, które wybiera aż 83 proc. z nich ...
Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, SEO, SEM -
Pozycjonowanie stron bez pułapek
09:56 09.05.2014
... większość polskich firm SEO. Podążamy jednak coraz częściej za modą idącą z zachodu gdzie podstawowym modelem rozliczeń za usługi SEO jest płatności abonamentowa. Wspomniana ... zlecenia. Każda z firm działa w oparciu o określoną wiedzę i testy, które przeprowadza. Branża SEO ma to do siebie, że posiadana wiedza może stać się nieaktualna z dnia ...
Tematy: strategia SEO, SEO, pozycjonowanie stron, działania SEO -
E-sklepy wybierają SEO i SEM
00:26 20.04.2014
... wiedzy osób zarządzających małymi i średnimi sklepami w zakresie ewoluujących wciąż form promocji w sieci. Okazuje się, że e-sklepy w przeważającej mierze stawiają na SEO, SEM, katalogi internetowe oraz marketing szeptany. Nie znają natomiast sieci afiliacyjnych. Do udziału w badaniu zaproszono właścicieli i administratorów sklepów internetowych ...
Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, SEO, SEM -
Małe firmy a e-marketing
11:41 18.11.2013
... i narzędzi mailingowych, 2 proc. z Google Maps, 1,3 proc. z Google+, a tylko 0,9 proc. z oprogramowania do SEO. Jeśli przyjrzeć się narzędziom online wykorzystywanym przez małe firmy, ... nadrobienia. Chętnie stosują standardowe rozwiązania, takie jak www czy SEO, zapominając o tych bardziej zaawansowanych. Wyraźnie wskazuje to potrzebę dostępu do ...
Tematy: e-marketing, małe firmy, MSP, SEO -
Local SEO - strategia dla lokalnych przedsiębiorców
10:42 28.10.2013
... w Internecie na frazy ogólne, związane z zakresem swojej działalności (np. na hasło: „serwis samochodowy”). Zdecydowanie lepszym i tańszym sposobem jest strategia Local SEO. Local Search Engine Optimization to zespół działań, których celem jest wypromowanie lokalnej firmy w wyszukiwarkach na zapytania regionalne, związane bezpośrednio z profilem ...
Tematy: SEO, strategia pozycjonowania, Local SEO, pozycjonowanie -
Depozycjonowanie: "oczyszczenie" wizerunku w Internecie
00:40 22.10.2013
Internet to środowisko bardzo specyficzne. Nie dość, że wszystkie informacje raz opublikowane, zostają tam praktycznie na zawsze, to na dodatek nie ma jednostki sterującej, do której moglibyśmy się zwrócić o usunięcie nieprzychylnych treści. Wiele stron nie podlega żadnej kontroli. Droga prawna z reguły jest bardzo kosztowana i długotrwała, a ...
Tematy: depozycjonowanie, pozycjonowanie, ochrona wizerunku, wizerunek w internecine -
SEO mobilne
12:28 12.06.2013
... Także dla agencji interaktywnych, które będą musiały się przestawić na mobilne SEO. Mobilne SEO a stacjonarne SEO Choć sposoby pozycjonowania w przypadku mobilnego a stacjonarnego SEO (w literaturze przedmiotu używa się zwrotu SEO Desktop, jednak w polskim języku lepiej brzmi SEO stacjonarne) są, co do zasady, bardzo zbliżone, to należy w strategii ...
Tematy: SEO, urządzenia mobilne, mobilny internet, SEO mobilne -
Branża SEO - specjalizacje
00:16 15.05.2013
... się działaniami na portalach społecznościowych, inne direct mail marketingiem a jeszcze inne reklamą graficzną. Ostatnim trendem w specjalizacji w SEO są agencje specjalizujące się w usuwaniu nienaturalnych linków. SEO – specjalizacje SEO to, jak wyżej wspomniano, pełen zakres działań, których celem ma być wysoka pozycja strony firmowej w wynikach ...
Tematy: SEO, działania SEO, strategia SEO, pozycjonowanie -
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
00:15 21.02.2013
... co trudne i kosztowne. Jednak nie niemożliwie. Najważniejszą rolę w ekspansji międzynarodowej odgrywa SEO. To od skuteczności działań z zakresu marketingu w Internecie zależy, czy klienci ... serwery. Miejsce na serwerze i IP nie mają wielkiego znaczenia dla SEO, jednak mają wpływ na funkcjonalność strony. Jeśli zdecydujemy się na pierwsze rozwiązanie ...
Tematy: e-commerce, branża e-commerce, SEO, pozycjonowanie -
Znane marki a SEO
10:17 29.01.2013
... zwiększonych zakupów. Aby jeszcze bardziej podnieść pik sprzedażowy w tych momentach, firmy sięgają właśnie po reklamę, również tą w wyszukiwarkach. SEO – prestiż i sprzedaż Pozycjonowanie stron (SEO) to mówiąc najkrócej, zespół działań (m.in.: optymalizacja kodu strony, korekta tekstów pod kątem wyszukiwarek, zgodne z wytycznymi oznaczenie plików ...
Tematy: strategia SEO, SEO, pozycjonowanie stron, działania SEO