reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklamy telewizyjne już nie ryczą
23:48 17.03.2015
Głośność bloków reklamowych w większości stacji telewizyjnych mieści się w normach - wynika z monitoringu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. KRRiT sprawdziła poziom głośności audycji, reklam i telesprzedaży 50 nadawców telewizyjnych. Wyniki monitoringu wykazały, że nadawcy podjęli działania w celu spełnienia wymagań KRRiT, według których poziom ...
Tematy: telewizja, reklama, reklama telewizyjna, KRRiT -
Reklama wielką czy małą literą?
00:31 17.03.2015
Tekst reklamowy jest odbierany różnie przez różne osoby. Ale udowodniono, że łączenie elementów graficznych i tekstowych pomaga w zapamiętywaniu i podwyższa skuteczność dotarcia z komunikatem do czytelnika, bowiem angażuje obie półkule. Tworząc swój przekaz, warto więc znać i stosować poniżej opisane zasady. Aby przekaz był bardziej skuteczny, ...
Tematy: reklama, tekst reklamowy, pisownia, slogan reklamowy -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
12:17 06.03.2015
... i spełnienia. Takie jest właśnie konto 360 stopni – podkreślał Koterski: idealne i kompletne. Reklama emitowana była aż 2,4 tys. razy. Ten sam bank wypuścił na antenę również spot ... się poprzez spot „Tam gdzie powstają myśli, czyli miniratka”. Tym razem reklama przedstawia mózg człowieka, w którym powstają myśli wzięcia kredytu np. na prezenty dla ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Jaka reklama zyskuje zaufanie?
00:15 28.02.2015
... zaobserwować ogólny trend, zgodnie z którym młodsi konsumenci są bardziej ufni w stosunku do reklam powiązanych z nowymi technologiami jak internet, mailing, czy reklama w kinie, zaś u starszych większe zaufanie budzą prasa i programy z produktami lokowanymi” – podsumowuje Weronika Niżnik, Digital Research Manager w IRCenter. Informacje o badaniu ...
Tematy: reklama, rodzaje reklamy, skuteczność reklamy -
Emotional branding dla kobiet
10:52 16.02.2015
... kampanii reklamowej była więc przez kobiety odbierania nie jako aspiracyjny model, lecz jako zimna zołza, z którą żadna się nie utożsamiała. Reklama wywołała więc emocje odmienne do zamierzonych. Psychografia zamiast demografii Jeśli firma zna już kobiece kody komunikacji, musi przełożyć je na ...
Tematy: emotional branding, kobiety, działania marketingowe, kreowanie marki -
Kultura i sztuka uzdrowią gospodarkę UE?
15:53 04.02.2015
... . Obecnie jej przychody przewyższają pół biliona euro, a zatrudnienie w jej obrębie znajduje 7 milionów pracowników. Najaktywniejszymi przedstawicielami tego sektora są sztuki wizualne, reklama oraz telewizja, które w 2012 roku odpowiadały za ponad połowę wszystkich przychodów - czytamy w opracowanym przez EY raporcie „Kultura jako źródło wzrostu ...
Tematy: Kultura i sztuka, sztuki wizualne, branża kreatywna, reklama -
Trendy internetowe: w listopadzie triumfuje Wedel i RMF.FM
00:55 14.01.2015
... Liczą się ludzie były zdecydowanie gorzej oceniane na wszystkich wymiarach wizerunkowych, poza wymiarem istotności (przekazuje ważne informacje). Reklama mBanku dostrzeżona została przez 29% internautów i oceniona jako reklama zrozumiała i przekazująca ważne informacje, podczas gdy kampania ING – mająca wsparcie pozostałych mediów – jako zrozumiała ...
Tematy: badania internautów, reklama internetowa, reklama mobilna, reklama -
Reklama online - trendy 2015
00:22 01.01.2015
... pod znakiem reklamy internetowej, wewnątrz której coraz większe znaczenie będzie zyskiwała reklama osobista (ang. programmatic). Trendem na przyszły rok jest również ... dzielenia ich na określone grupy, a reklama będzie dopasowana do zainteresowań i faktycznych potrzeb konkretnego konsumenta. Reklama osobista pozwoli również na zwiększanie lojalności ...
Tematy: reklama, reklama online, reklama internetowa -
Reklama firmy w koszty uzyskania przychodu podatku dochodowego
17:31 30.12.2014
... osiągnięcia przychodów lub zachowania i zabezpieczenia źródła przychodów z wyjątkiem wydatków zamieszczonych w negatywnym katalogu kosztów (art. 23 ww. ustawy). Jeśli zatem zakupiona reklama promuje jedynie biznes przedsiębiorcy, wydatki na nią można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu. Zakupienie bannera czy billboardu z danymi firmy, projektu ...
Tematy: koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodów, usługi reklamowe, reklama -
Umowa sponsoringu czy darowizny zmniejszy podatek dochodowy
13:38 29.12.2014
Nawet tuż przed końcem roku przedsiębiorca może obniżyć swój podatek. Wystarczy, że podpisze umowę sponsoringu albo dokona darowizny. Ale trzeba pamiętać, aby umowa sponsoringu była prawidłowo skonstruowana, oraz że wysokość odpisów od darowizny jest limitowana - przypomina Tax Care. Dla wielu przedsiębiorców koniec roku to okres poszukiwania ...
Tematy: koszty uzyskania przychodów, koszty uzyskania przychodu, koszty podatkowe, sponsoring
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- cyberprzestępcy
- PIT-y
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- cyberataki
- ataki hakerów
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- banki
- VAT naliczony
- monitoring mediów
- deweloperzy