eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama
  • Dopasowana reklama trafia w target

    Dopasowana reklama trafia w target

    00:40 12.09.2014

    ... razie tylko w Internecie. Ale to kierunek, w którym zmierza współczesna reklama. Obrazek zamieszczony w Daily doskonale obrazuje poziom irytacji konsumentów. Nie ... w oparciu o statystyki Gemius czy Megapanel, prezentujące najpopularniejsze portale w danej kategorii. W ten sposób reklama nowej suszarki do włosów ląduje np. na dużym portalu skierowanym ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama online, skuteczna reklama, efektywność reklamy
  • Apteka online: jakie oprogramowanie?

    Apteka online: jakie oprogramowanie?

    11:30 11.09.2014

    ... realizacją mogą być problemy. Ustawa wywołuje wątpliwości, ponieważ przedsiębiorca nie może być pewny, czy jego działanie nie zostanie zinterpretowane jako reklama. Część przedsiębiorców koncentruje się na sprzedaży suplementów i kosmetyków, by nie narażać się na karne konsekwencje. Wydaje się jednak, że szukając ... WIĘCEJ

    Tematy: prawo farmaceutyczne, branża farmaceutyczna, apteki, reklama
  • Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.

    Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.

    13:55 19.08.2014

    ... negatywnego trendu. Przykładem ma być jesienny debiut nowego magazynu dla kobiet wydawnictwa Edipresse - „Uroda życia”. Pomimo rekordowej frekwencji w pierwszym półroczu reklama kinowa nie zdołała zatrzymać spadków. Pozostaje mieć nadzieję, że siła przyciągania jesiennych premier wystarczy do odwrócenia negatywnego trendu. Szacunki polskiego ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.

    Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.

    09:33 06.08.2014

    ... niespełna 11,5 mln zł. W eterze najczęściej można było usłyszeć spoty firmowane przez ING (2,7 mln zł) oraz Getin Holding (2,5 mln zł). Reklama prasowa kosztowała finansistów około 11 mln zł. W promocję na stronach dzienników i czasopism najchętniej inwestował Getin Holding (3,6 mln zł) oraz PZU ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki
  • Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne

    Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne

    11:38 31.07.2014

    ... internetowych. Jeżeli trend się utrzyma, to w okresie dwóch najbliższych lat wydatki na reklamę w sieci prześcigną te w magazynach. Badania pokazują, że reklama internetowa i spot telewizyjny cechują się porównywalnym wpływem na świadomość odbiorców. Należy jednak zaznaczyć, że w przypadku młodych grup przewaga internetowego wideo ... WIĘCEJ

    Tematy: firmy kosmetyczne, reklama, reklama internetowa, marketing i reklama
  • Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy

    Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy

    10:55 17.07.2014

    Sektor finansowy tnie budżety reklamowe - wynika z najnowszych danych przedstawionych przez dom mediowy Equinox Polska, należący do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One. W okresie styczeń-kwiecień bieżącego roku wydatki sięgnęły niemal 500 milionów złotych, co jest wynikiem o 8 procent gorszym od osiągniętego w analogicznym okresie roku ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014

    Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014

    01:10 21.06.2014

    ... na reklamę w wyszukiwarkach będą rosły średnio o 14% rocznie do 2016 roku, a reklama ogłoszeniowa − zaledwie o 7%. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 5,5 raza szybciej niż reklama na urządzeniach stacjonarnych (desktop). ZenithOptimedia prognozuje, że dzięki coraz większej popularności smartfonów ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Marketing bezpośredni - direct mailing

    Marketing bezpośredni - direct mailing

    00:33 13.06.2014

    ... ta ostatnia jest coraz częściej atakowana i zwalczana) telemarketing sprzedaż katalogowa reklama reakcji bezpośredniej (telewizyjna, radiowa i prasowa) reklama z kanałem zwrotnej odpowiedzi (np. reklama z podaniem telefonu i adresu, pod którym można dokonać zakupu, reklama prasowa zawierająca kupon zamówieniowy). Cechą wspólną tych działań jest to ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing bezpośredni, działania marketingowe, reklama mailowa, telemarketing
  • Rynek mediów i reklamy 2014-2018

    Rynek mediów i reklamy 2014-2018

    09:37 10.06.2014

    ... r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym tempie 5,8%, napędzany głównie przez wzrost reklamy internetowej (średniorocznie tempo ponad 15%). Przewidujemy, że w 2018 r. reklama telewizyjna utraci swoją dotychczasową dominującą pozycję na rzecz reklamy internetowej. Główne trendy rynku w Polsce i na świecie Rynek treści wideo Istotnym ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Nadchodzi reklama osobista

    Nadchodzi reklama osobista

    12:48 03.06.2014

    ... proc. więcej na marketing w tym kanale. Co ważne, największą popularnością cieszyła się reklama display, czyli wszelkie formy wizualne, jak np. banery. Stanowiła ona 43 proc ... sieci konkretnych produktów czy usług. Product placement 2.0 Rozwiązaniem tego problemu ma być reklama osobista (ang. programmatic) opierająca się na analizie potrzeb klientów, ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa

poprzednia  

1 ... 10 ... 17 18 19 ... 30 ... 38

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: