reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
00:40 27.12.2014
W 2014 roku na medialną promocję produktów dla dzieci reklamodawcy w Polsce przeznaczyli jak dotąd ok. 170 mln zł. To nadal więcej, niż wynoszą na przykład wydatki na emisję reklam wszystkich firm z branży energetycznej bądź sportowej, lecz nastroje reklamodawców w sektorze wyraźnie osłabły. W 2014 roku na emisję spotów i kreacji w telewizji, ...
Tematy: reklama, branża reklamowa, branża dziecięca, wydatki na reklamę -
Prezenty świąteczne: koszty dla firmy ale z podatkiem dochodowym?
09:30 25.12.2014
... relacji i których zasadniczym celem jest kształtowanie wizerunku przedsiębiorcy, jako godnego zaufania partnera biznesowego – dodaje Bartosz Kubista. Kiedy upominek to reklama? Z drugiej strony reprezentacji nie stanowi przekazywanie, w pewnych sytuacjach, upominków kontrahentom i klientom, pod warunkiem, że upominki będą oznaczone logo podatnika ...
Tematy: koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodów, usługi reklamowe, reklama -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
15:39 11.12.2014
... (desktop). ZenithOptimedia prognozuje, że dzięki coraz większej popularności smartfonów i tabletów w latach 2014-2017 wydatki na mobile będą rosły średnio o 38,3% rocznie. Reklama desktop będzie natomiast rosła w tempie 6,7% rocznie. Obecnie mobile jest największym motorem wzrostu wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2014 ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Na próbce towaru obowiązkowe logo firmy?
13:54 04.12.2014
Wydatki na próbki towarów wręczanych kontrahentom spółka może zaliczyć do podatkowych kosztów uzyskania przychodu. Niemniej próbki takie winny być opatrzone logo firmy, aby można było uznać je za formę reklamy. W przeciwnym razie kosztem podatkowym się nie staną - uznał Naczelny Sąd Administracyjny. Na potrzeby reklamy spółka wydawała swoim ...
Tematy: koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodów, usługi reklamowe, reklama -
Zakaz reklamy aptek niezgodny z prawem unijnym?
13:27 04.12.2014
... jakiegokolwiek reklamowania sprzedawanych przez siebie towarów, nawet tych, których reklama jest dopuszczalna powoduje, że przedsiębiorcy prowadzący apteki poza ... produkty lecznicze, których reklamowanie jest dopuszczalne. W świetle przepisów polskich, jak i unijnych, reklama aptek i punktów aptecznych, nawet w przypadku braku zakazu z art. 94a, nie ...
Tematy: prawo farmaceutyczne, branża farmaceutyczna, apteki, reklama -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
13:54 02.12.2014
Wydatki reklamowe banków, firm i instytucji finansowych w Polsce wyniosły w trzecim kwartale 2014 roku 336 mln zł - wynika z danych admonit, aplikacji badającej emisje i wydatki reklamowe w mediach. Oznacza to utrzymanie budżetów promocyjnych na poziomie sprzed roku. W rankingu reklamodawców mocniej niż zwykle zaznaczyła się obecność firm ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Srebrny konsument - fakty i mity
10:59 17.10.2014
Za pomocą jakich haseł i obrazów firmy próbują dotrzeć do osób, które młodość mają już za sobą? Jak tacy konsumenci postrzegani są przez pracowników działów reklamy - twórców licznych spotów, które mamy przyjemność oglądać na ekranach naszych telewizorów? Przeanalizujmy kilka przykładów. Dostępne raporty z badań przeprowadzonych wśród osób ...
Tematy: osoby starsze, starszy konsument, reklama, kampanie reklamowe -
Reklama a prawa autorskie
00:30 08.10.2014
Prawo nie zna pojęcia utworu „reklamowego”, niemniej jednak większość reklam w jakimś stopniu będzie podlegać ochronie na gruncie prawa autorskiego. Jakie zatem rezultaty twórczej pracy marketingowców będą chronione i w jakim zakresie? Jaka jest specyfika związana z twórczością w zakresie reklamy? Przedmiotem prawa autorskiego jest każdy przejaw ...
Tematy: utwory reklamowe, reklama, utwór, prawa autorskie -
Czy reklama na Facebooku ma sens?
11:03 02.10.2014
... potrzeba, aby dotrzeć do szerszego grona konsumentów? Rozwiązaniem może być reklama osobista. Mając do dyspozycji bazę ponad 1,2 mld potencjalnych klientów, w tym aż 12 ... i w czasie rzeczywistym, a efekty są widoczne bardzo szybko. Taka spersonalizowana reklama wykazuje znacznie większą skuteczność od standardowych przekazów. Cechuje się ...
Tematy: sprzedaż na facebooku, f-commerce, e-commerce, sklep na facebooku -
TVP zapłaci karę za reklamy
00:25 30.09.2014
Telewizja Polska będzie musiała zapłacić karę w wysokości 100 tysięcy złotych. Przyczyna? Za dużo reklam w serialach. Karę w tej wysokości wymierzyła Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji sprawdziła audycje nadane 2 kwietnia 2014 r. przez TVP 1 w godz. 17:30-18:30 oraz przez TVP 2 w godz. 20:30-22:00. Według ...
Tematy: TVP, Telewizja Polska, reklama, KRRiT
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- cyberprzestępcy
- PIT-y
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- cyberataki
- ataki hakerów
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- banki
- VAT naliczony
- monitoring mediów
- deweloperzy