reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.
11:48 15.11.2016
Dom mediowy Codemedia przeanalizował wydatki na reklamę, które w I połowie br. ponieśli przedsiębiorcy reprezentujący branżę e-commerce. Z analizy wynika, że najczęściej reklamowaną grupą dóbr były - co nie jest właściwie żadnym zaskoczeniem - odzież i obuwie. Budżety reklamowe okazały jednak sporo mniejsze niż przed rokiem. Reklamodawcy wydali o ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, e-commerce -
Opłata reklamowa - stawki i kary
09:33 14.11.2016
... usytuowania takich obiektów, wraz z ich dopuszczalnymi gabarytami czy rodzajami materiałów budowlanych, z jakich mogą zostać wykonane). Podobnie będzie w sytuacji, gdy reklama została posadowiona bez wymaganego pozwolenia budowlanego czy zgłoszenia. Wysokość takiej kary to iloczyn pola powierzchni reklamowej oraz 40-krotność maksymalnej stawki ...
Tematy: opłata reklamowa, tablica reklamowa, reklama, szyld -
Opłata reklamowa - kto i za co musi ją uiścić?
00:15 12.11.2016
... lub służący ekspozycji reklamy wraz z jego elementami konstrukcyjnymi i zamocowaniami, o płaskiej powierzchni służącej ekspozycji reklamy (w szczególności baner reklamowy, reklama naklejana na okna budynków i reklamy umieszczane na rusztowaniu, ogrodzeniu lub wyposażeniu placu budowy, z wyłączeniem drobnych przedmiotów codziennego użytku ...
Tematy: opłata reklamowa, tablica reklamowa, reklama, szyld -
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
11:28 19.10.2016
Dom mediowy Codemedia przeanalizował wydatki na reklamę, które w I połowie br. ponieśli przedsiębiorcy reprezentujący branżę modową. Z analizy wynika, że najwięcej w marketing, podobnie zresztą jak w analogicznym okresie ubiegłego roku, zainwestowali producenci odzieży. Tuż za nimi uplasowała się kategoria "zegarki i biżuteria" i to własnie ona ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża odzieżowa -
Ustawa krajobrazowa godzi w prawa przedsiębiorców. Będą zmiany?
12:41 19.09.2016
... przepisów dotyczących opłat reklamowych, w taki sposób, by opłata obejmowała wyłącznie czas, w którym na tablicy reklamowej lub urządzeniu reklamowym zamieszczona jest reklama. Na dzień dzisiejszy za opłatę reklamową uznaje się bowiem opłatę za określony rodzaj budowli, a nie opłatę za reklamę zewnętrzną. Poza ...
Tematy: reklama zewnętrzna, branża reklamowa, ustawa krajobrazowa, dochody z reklamy -
Krajobraz bo bitwie, czyli co zmieniła ustawa krajobrazowa?
10:50 16.09.2016
11 września 2015 roku w życie weszła ustawa o zmianie niektórych ustaw w związku ze wzmocnieniem narzędzi ochrony krajobrazu zwana ustawą krajobrazową. Czekały na nią liczne gminy, miasta, właściciele i zarządy nieruchomości oraz cała branża reklamy zewnętrznej. Ustawa miała uporządkować przestrzeń publiczną, jasno określając m.in. zasady ...
Tematy: ustawa krajobrazowa, gminy, dochody z reklamy, ustawa o ochronie krajobrazu -
Branża reklamowa vs. ustawa krajobrazowa, czyli trudna sztuka kompromisu
09:07 31.08.2016
... kosztów dostosowania urządzeń w krótkim okresie. Stąd też długość czasu przejściowego powinna być ustalona racjonalnie i uwzględniać również te czynniki. Zagraniczne inspiracje Reklama wielkoformatowa pojawia się wielu zakątkach świata. Jest sytuowana zarówno na budynkach mieszkalnych, jak i najbardziej znanych zabytkach. Nie stanowi to problemu ...
Tematy: ustawa krajobrazowa, dochody z reklamy, reklama, tablice reklamowe -
Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium
00:15 05.08.2016
Największymi reklamodawcami telewizyjnymi w pierwszym półroczu 2016 roku byli Orange, Lidl oraz Play, najwyższe wzrosty zanotowały Biedronka oraz T-Mobile – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Z rankingu wypadł Kaufland. Niekwestionowanym liderem minionego półrocza został Lidl (29 079), wyprzedzając zeszłorocznego zwycięzcę – Orange, który ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Ambush marketing: chroniony znak towarowy w reklamie
00:40 27.07.2016
Ambush marketing związany jest z najważniejszymi międzynarodowymi wydarzeniami, które przyciągają uwagę wielomilionowej publiczności na całym świecie. Zjawisko to oznacza zasadzkę, pułapkę, podstęp marketingowy. Ambush marketing pojawia się w momencie, gdy podmioty, które nie zawarły umów licencyjnych na posługiwanie się zastrzeżonym znakiem ...
Tematy: ambush marketing, reklama, chroniony znak towarowy, znak towarowy -
Tablice reklamowe w obrębie drogi: ile zapłacimy?
11:48 22.07.2016
... administracyjnej. Co więcej, jak pokazuje doświadczenie, wspomniane zezwolenie będzie konieczne nawet w sytuacji, gdy inwestor nie jest świadomy faktu, że jego reklama wychodzi na pas drogowy – dla przykładu wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach z 14 maja 2015 r. (sygnatura akt: II SA/GI 117/15). Zgodnie ...
Tematy: tablice reklamowe, tablica reklamowa, reklama, ustawa o drogach publicznych
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- ataki hakerów
- cyberataki
- opodatkowanie VAT
- banki
- e-commerce
- VAT naliczony
- monitoring mediów
- deweloperzy