eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama online

reklama online - wiadomości i porady tematyczne

  • Jakie będą media 2022? Są najświeższe prognozy Kantar

    Jakie będą media 2022? Są najświeższe prognozy Kantar

    10:30 18.11.2021

    O tym, że media nieustannie wręcz ewoluują, nie trzeba przekonywać już chyba nikogo. Najlepszym tego potwierdzeniem są coroczne publikacje opracowywanego przez Kantar Media raportu Media Trends & Predictions. Właśnie pojawiła się jego najświeższa odsłona. Czego rynek powinien spodziewać się w nadchodzących miesiącach? Odpowiedzi na to i inne ...

    Tematy: media, rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja
  • Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021

    Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021

    00:35 10.11.2021

    ... IAB Polska. Ogólny obraz polskiego tortu reklamowego online nie uległ zmianie. Nadal dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display oraz wideo), osiągając ... Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK Digitree Group, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Czy reklama sprzętu AGD cierpi przez pandemię?

    Czy reklama sprzętu AGD cierpi przez pandemię?

    09:00 05.10.2021

    ... wzrost wydatków na reklamę digital Reklama w kanale digital stanowiła 55% światowych wydatków na reklamę sprzętu AGD w 2020, w porównaniu z 51% w roku 2019. Miała na to wpływ niekwestionowana skuteczność tego kanału zarówno w budowaniu wizerunku marek - głównie z wykorzystaniem wideo online, reklamy natywnej i mediów społecznościowych, jak ...

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama AGD
  • IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje

    IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje

    09:23 20.08.2021

    ... wzrósł o 17%. W okresie tym ogólny obraz polskiej reklamy w internecie nie uległ zmianie. Nadal dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display oraz wideo) z prawie połową udziałów w torcie reklamowym online. W badanym okresie jej wartość wzrosła o ponad jedną piątą. Podobny indeks uzyskały ogłoszenia, które zdecydowanie odbiły ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?

    Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?

    07:53 01.06.2021

    ... r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu i radia. Reklama online wygenerowała budżet większy aż o 17,5%. Wydatki w radiu wzrosły o 0,5%, zaś ... wyjątkiem internetu i radia. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości 956 mln zł i osiągnęła dynamikę na poziomie 17,5%. Tym samym wartość reklamy online była wyższa od wartości reklamy ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi

    Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi

    09:34 25.05.2021

    ... alkoholowe wydają znacznie więcej niż inni? W jakim celu producenci napojów alkoholowych przestawili się na tworzenie własnych treści online? Jaki procent wydatków na reklamę alkoholu pochłonie reklama cyfrowa? Doniesienia raportu Zenith dotyczą reklamy wszystkich rodzajów piwa i napojów wysokoprocentowych na 12 kluczowych rynkach, które ...

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?

    IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?

    09:03 05.05.2021

    ... się dobrym wynikiem +6% i to pomimo tego, że w marcu reklama online zanotowała delikatny spadek. W drugim kwartale jednak kanał cyfrowy, podobnie jak ... polskiego tortu reklamowego online nie uległ zmianie. Nadal nad Wisłą dominuje reklama graficzna (display oraz wideo) z prawie połową udziałów w torcie reklamowym online. Marketing w wyszukiwarkach ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?

    Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?

    10:37 27.04.2021

    ... , Zenith. "Oznacza to połączenie telewizji, płatnej reklamy w wideo online, wirtualnego placementu w platformach SVOD, a może nawet obecności w grach oraz wykorzystania first-party i second-party data, aby zapobiec powielania i zoptymalizować przyrostowy zasięg. Reklama Out-of-home jest wyjątkiem w zmniejszającym się zasięgu tradycyjnych mediów ...

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć

    Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć

    09:16 23.03.2021

    ... będzie zwiększać swoje wydatki na reklamę digital w latach 2019-2023 w tempie średnio 5% rocznie. Stała dynamika wzrostu pozwala założyć, że do 2023 r. reklama digital będzie stanowić 54% wszystkich reklam telekomunikacyjnych. COVID-19 pokazał, jak bardzo jesteśmy uzależnieni od dobrych, szybkich i niezawodnych połączeń internetowych. Firmy ...

    Tematy: rekama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat

    Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat

    09:22 08.03.2021

    ... miesiącach 2020 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała wpływy większe o 4,6%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 10,1% oraz 9,5%, ... telewizję. W całym analizowanym okresie odsetek budżetów przeznaczanych na reklamę online wzrósł aż o 5,2 pkt proc. z 35,9% do 41,1%. Pozostałe media zmniejszyły swój ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama

poprzednia  

1 ... 6 7 8 ... 20 ... 23

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: