eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama online
  • Rynek reklamy online w Polsce 2015

    Rynek reklamy online w Polsce 2015

    09:59 09.05.2016

    ... reklama interaktywna” – mówi. Ranking poszczególnych formatów w torcie reklamowym online pozostaje bez zmian. Nadal obserwowany jest wzrost znaczenia reklamy graficznej, która zwiększyła swą wartość o 33%, a udział o prawie 5 punktów procentowych. Duży wpływ na tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką na poziomie 34% oraz reklama ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?

    Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?

    00:22 04.04.2016

    Od chwili powstania cyfrowej reklamy, marketerzy stoją przed wyzwaniem – jak znaleźć skuteczną strategię marketingową pozwalającą zmaksymalizować efekty przy określonych kosztach? Z pomocą przychodzą im dopasowane modele atrybucji. Pozwalają one efektywnie wydatkować budżety reklamowe w celu realizacji planowanych wyników sprzedaży. Model ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, skuteczny marketing, reklama online, skuteczna reklama
  • ABC programmatic buying. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz

    ABC programmatic buying. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz

    00:23 02.02.2016

    ... . Słownik programmatic buying AdFraud – każda forma nielegalnej aktywności w reklamie online, włączając sztucznie napędzany ruch przez automaty czy wielokrotną ... której powierzchnię reklamową sprzedaje się na wcześniej ustalonych progach cenowych (Price Floor). Reklama natywna – oznacza taką kreację reklamową, która „wtapia się” w otoczenie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, programmatic buying, reklama osobista, skuteczność reklamy
  • Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016

    Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016

    00:15 17.01.2016

    ... 2016 rok opisuje, jak marketerzy mogą właściwie wykorzystać media. Są to następujące zmiany: W roku 2016 marki będą więcej inwestowały w obecność online, a szczególnie w wideoreklamy w mobilnych formatach, ale wiele firm zmarnuje miliony, zaniedbując potrzebę dostosowywania treści reklamowych do różnych formatów. Rozważni marketerzy na ... WIĘCEJ

    Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet
  • Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015

    Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015

    12:07 11.01.2016

    ... . Duży wpływ na tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką na poziomie 24% oraz reklama w social media, której wartość wzrosła o 94%. ... Goldbach, Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce

    Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce

    14:51 23.11.2015

    ... przeznaczą również środków na kampanię w kanale mobilnym – dodaje Wyszyński. W Polsce już 77 proc. młodych osób w trakcie oglądania TV jest dostępnych online np. przez smartfona. Zaraz po obejrzeniu reklamy w TV użytkownik sięga po telefon i sprawdza ofertę e-sklepu na urządzeniu mobilnym. Warto być ... WIĘCEJ

    Tematy: Black Friday, zakupy online, zakupy przez internet, Czarny Piątek
  • Najważniejsze trendy w e-commerce

    Najważniejsze trendy w e-commerce

    12:35 02.11.2015

    ... uważa je za skuteczniejsze narzędzie niż tradycyjna kampania w internecie. Programmatic to nie tylko reklama desktopowa, ale także mobilna. W 2015 roku w USA wydatki programmatic na ... się z cyfrową reklamą w e-mail marketingu, analityce biznesowej oraz w reklamie osobistej (online, mobile, video, czy OOH). Zdaniem ekspertów sam CRM na przestrzeni lat ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, programmatic, e-commerce, m-commerce
  • Personalizacja - broń obosieczna

    Personalizacja - broń obosieczna

    12:51 26.10.2015

    Personalizowane jest już niemal wszystko: od produktów i ich opakowań, przez e-mailingi, aż po wyniki w wyszukiwarkach internetowych. Pomimo swych niewątpliwych walorów, istnieją sytuacje, w których źle zrealizowana personalizacja może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego. Niestety, zdarza się to także najbardziej znanym firmom. ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama osobista, personalizacja, programmatic, reklama online
  • Big Data? Nie, to już Hellabytes, czyli piekielnie dużo bajtów

    Big Data? Nie, to już Hellabytes, czyli piekielnie dużo bajtów

    13:46 19.10.2015

    ... Data Chief Officer w Cloud Technologies. Michał Anioł Big Data Big Data jest w stanie posprzątać śmietnik w internecie, tworzony przez reklamy masowe. Reklama wykorzystująca dane jest też mniej inwazyjna, a bardziej dyskretna i pomocna. Trzeba jednak pamiętać o tym, że Big Data nie jest źródłem wszelkiego ... WIĘCEJ

    Tematy: Big Data, analiza danych, reklama online, marketing internetowy
  • Reklama natywna w grach scenariuszowych

    Reklama natywna w grach scenariuszowych

    00:13 28.09.2015

    ... rosnąca uwaga reklamodawców, a systemem, który ma sporą szansę powodzenia jest reklama natywna lokowana w webowo-mobilnych grach scenariuszowych. - Gry zespołowe oparte na ... oferty produktowej. Nagrodą dla zwycięskiej drużyny jest zniżka na zakupy w sklepie online. Wyzwaniem dla graczy – stworzenie idealnego wnętrza zbudowanego z oferty produktowej ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, gry scenariuszowe, gry online, reklama natywna

poprzednia  

1 ... 11 12 13 ... 20 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: