eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama online
  • B2B marketing - trendy 2015

    B2B marketing - trendy 2015

    11:35 25.09.2015

    ... digital marketerzy chcą więcej inwestować w: content marketing, narzędzia informatyczne do zarządzania kampaniami i działaniami, aplikacje mobilne, social media (reklama i interakcja ze społecznościami), technologie do prowadzenia marketingu geolokalizacyjnego. Opinie marketerów uwidaczniają główne trendy w działaniach firm B2B: Konieczność ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, B2B, reklama online, content marketing
  • 5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying

    5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying

    16:01 27.08.2015

    ... świata – w Chinach – radzi sobie coraz lepiej, zwłaszcza w wersji mobilnej. Spersonalizowana reklama, pojęcie o którym polski marketer już coś słyszał, ale wciąż niezbyt wiele ... z każdym rokiem zyskuje na znaczeniu, a marketerzy poświęcają wiele uwagi reklamie mobilnej. Jeżeli reklama programmatic ma być skuteczna, to warto, aby była dostosowana ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, skuteczność reklamy, reklama osobista, programmatic buying
  • Szkoły językowe a wydatki na reklamę

    Szkoły językowe a wydatki na reklamę

    17:42 26.05.2015

    ... internauci wyszukują frazy związane z nauką języka obcego. Reklama online w tej branży ma zatem olbrzymi potencjał. Zdaniem autorów raportu Blink.pl wystarczy ... Gdańska – tutejsze szkoły językowe powinny promować się wg frazy „nauka rosyjskiego”, której reklama wyświetli się 430 potencjalnym klientom. - Jak widać, tworzone przekazy reklamowe muszą ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, reklama online, nauka języków, szkoły językowe
  • Reklama w Internecie górą

    Reklama w Internecie górą

    11:54 25.05.2015

    2/3 polskich przebadanych przez ARC Rynek i Opinia reprezentantów sektora małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje, że prowadzi działania reklamowe. Wydaje się, że badani zdają sobie sprawę z potęgi Internetu, ponieważ najczęściej wybieraną przez nich formą reklamy jest pozycjonowanie własnej strony internetowej (69 proc. wskazań). Dla ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama osobista – zabójca spamu

    Reklama osobista – zabójca spamu

    12:59 29.04.2015

    ... . – W tym modelu stronami zaangażowanymi w cały proces są cztery podmioty, które wymieniają się informacjami na nasz temat, a skutkiem tej transakcji jest reklama odzwierciedlająca nasze zainteresowania. Są to: reklamodawca, który zleca daną reklamę do emisji, wydawca – właściciel serwisów i powierzchni reklamowych, dostawca, czyli platforma ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama osobista, programmatic marketing, pliki cookies, marketing online
  • Reklama kontekstowa 2014

    Reklama kontekstowa 2014

    12:26 28.04.2015

    ... stanowiły nieco ponad 1/4 budżetów SEM. Z kolei badanie IAB AdEx wskazuje, że te ostatnie obejmują 36,5% wydatków na całą reklamę online. Te dane pozwalają szacować, że rynek reklamy kontekstowej stanowił w ubiegłym roku 9,5% całego tortu reklamy cyfrowej. Za najpopularniejsze sieci reklamowe, w których ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej
  • Fitness marketing online – zrób to skutecznie

    Fitness marketing online – zrób to skutecznie

    15:11 13.04.2015

    ... dążących do wyeksponowania oferty swojej siłowni czy fitness klubu. Raport udostępniony przez Blink.pl pokazuje, jak w osiągnięciu tego efektu pomaga reklama online – jak przedstawiają się szacunkowe koszty takiej kampanii oraz przewidywane rezultaty, uwzględniające trendy sezonowe i układ geograficzny. W lubuskim promuj zumbę, w opolskim ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama fitness, kluby fitness, fitness, marketing
  • Rynek reklamy online w Polsce 2014

    Rynek reklamy online w Polsce 2014

    11:29 08.04.2015

    ... reklamowym online nie zmienił się znacznie w stosunku do 2013 roku. Reklama graficzna, marketing w wyszukiwarkach oraz ogłoszenia odnotowały wzrosty, podczas gdy e-mail marketing niewielki spadek. Niekwestionowanym liderem pod względem wartości jest wciąż display. Reklama graficzna wypracowała 44,5% udziału w torcie reklamowym online odnotowując ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?

    Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?

    00:10 07.03.2015

    ... w wyszukiwarce, reklama musi trafiać do odpowiedniej grupy docelowej realizując ustalone cele. Założenia te, w uproszczeniu, mogą być wizerunkowe, ale też „prosprzedażowe”. Te drugie łatwiej zmierzyć, analizując tzw. konwersję, czyli pożądane zachowania użytkownika strony www. Może być to wysłanie zapytania, dokonanie zakupu online, albo ... WIĘCEJ

    Tematy: warsztat samochodowy, naprawa samochodu, reklama w Internecie, reklama online
  • Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015

    Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015

    11:48 03.02.2015

    ... pojawia się reklama cyfrowa. Na przykład emisja reklamy telewizyjnej samochodu może zostać zsynchronizowana z wyświetlaniem reklamy zawierającej link do rezerwacji jazdy próbnej. W idealnej sytuacji zakup przestrzeni reklamowej w takich odstępach czasowych powinien zwiększyć szanse na równoczesne dotarcie do odbiorców online i off-line. Większość ... WIĘCEJ

    Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet

poprzednia  

1 ... 12 13 14 ... 20 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: