-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
10:00 04.08.2017
Można szacować, że odsetek osób, które odwiedzają sklepy internetowe i opuszczają je bez dokonania zakupu sięga aż do 98%. Biorąc pod uwagę powyższe, skutecznym sposobem na ich konwersję może być retargeting. Jego algorytm skupia się bowiem wyłącznie na tych potencjalnych kupujących, którzy już kiedyś zainteresowali się danymi produktami. Jak ...
Tematy: retargeting, reklama online, reklama internetowa, strategie marketingowe -
Jak Youtube reklamuje farmaceutyki?
11:22 14.03.2017
... Jeżeli chodzi o marki farmaceutyczne, których reklama wideo trafiła do największej rzeszy internautów, to bezapelacyjnycm zwycięzcą jest spray do nosa Marimer w wersji dla niemowląt. Spoty tego preparatu odtwarzało prawie 34,3 proc. polskich użytkowników sieci oglądających kreacje online farmaceutyków (3,9 mln realnych użytkowników, z czego ...
Tematy: zdrowie, medycyna, reklama wideo, reklama online -
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
00:20 10.03.2017
... o 40 proc. 5) Drugie życie systemów CRM, ERP i BI Internet rośnie jak na drożdżach. Z szacunków Oracle wynika, że rokrocznie ilość danych online zwiększa się o 40 proc, a w 2016 przekroczyła próg 10 Zettabajtów. Systemy, które nie czerpią z nich pełnymi garściami nie mają racji bytu ...
Tematy: Big Data, analityka danych, marketing, skuteczny marketing -
Trendy w programmatic A.D. 2017
11:02 16.01.2017
... rosło w szybszym tempie niż np. social media (25 proc.) oraz video online (20 proc.). Jednocześnie dostrzegalne jest rosnące zainteresowanie zautomatyzowanymi procesami marketingowymi. ... i 81 proc. na rynkach wschodzących), to jasne staje się, że reklama mobile, a w szczególności model programmatic, musi nieustannie zyskiwać na znaczeniu. Nie ...
Tematy: reklama online, marketing internetowy, programmatic -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
11:43 28.10.2016
... komentuje wyniki Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska. W pierwszym półroczu 2016 roku reklama cyfrowa utrzymała dwucyfrowy wzrost, dzięki czemu jej wartość osiągnęła ponad 1,7 ... o 70% i pozyskały ponad 20% tortu reklamowego online. - Warto zwrócić uwagę, że pomimo wyhamowania dynamiki rozwojowej wideo online na całym rynku, lokalni wydawcy wciąż ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?
12:10 04.08.2016
... publikacji agencji Bluerank - ,,Programmatic, czyli…?”. Korzyści biznesowe, jakie daje programmatic Programmatic odpowiada na potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Technologia pozwala na dynamiczną optymalizację kreacji reklamowych, przez co są one lepiej dopracowane i bardziej skuteczne. W Polsce marketerzy cenią go ...
Tematy: programmatic, reklama online, reklama internetowa, skuteczna reklama -
Zacznij myśleć o programmatic
09:28 26.07.2016
... chcą, aby przekazy reklamowe były jak najmniej uciążliwe dla użytkowników. Jednym ze skutecznych sposobów w osiągnięciu tego celu jest spersonalizowana reklama programmatic. Reklamodawca poprzez zautomatyzowany system aukcyjny wykupuje w przeciągu ułamka sekundy odsłonę reklamy pod konkretne „cookie” – ciasteczko, które reprezentuje internautę ...
Tematy: programmatic, reklama online, skuteczna reklama -
Skuteczna reklama online czyli jaka?
11:21 03.06.2016
... samych miejscach. Rozkładając reklamy dla strony „w desktopie”, zawsze należy sprawdzić jak docelowo będą wyglądały również w wersji mobilnej. Umiejętnie rozlokowana, nieagresywna reklama nie powoduje porzucenia strony przez użytkowników. Dobrym przykładem są tutaj serwisy społecznościowe. Stosowane w nich w 79 proc. reklamy natywne, idealnie ...
Tematy: skuteczna reklama, kampania reklamowa, reklama online, monetyzacja -
Jakie trendy w polskim e-commerce?
10:46 23.05.2016
... znajomych Sposób, w jaki korzystamy z internetu i robimy zakupy, zmieniają też media społecznościowe. Również w nich reklamodawcy są coraz bardziej obecni. W ubiegłym roku reklama w social mediach zanotowała prawie 100 proc. wzrost wydatków. Tomasz Tybon, dyrektor marketingu i sprzedaży Dreamcommerce, nie ma wątpliwości, że media społecznościowe ...
Tematy: e-commerce, m-commerce, social media, reklama online -
Rynek reklamy online w Polsce 2015
09:59 09.05.2016
... reklama interaktywna” – mówi. Ranking poszczególnych formatów w torcie reklamowym online pozostaje bez zmian. Nadal obserwowany jest wzrost znaczenia reklamy graficznej, która zwiększyła swą wartość o 33%, a udział o prawie 5 punktów procentowych. Duży wpływ na tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką na poziomie 34% oraz reklama ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama