reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
00:50 13.04.2014
... wzrosty, a czwarty utrzymał zeszłoroczny poziom przychodów. Najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna (Display), która pozyskała 43% udziału, czyli 1,1 p.p. więcej niż ... i rośnie w stałym, umiarkowanym tempie. Największym motorem wzrostu w Polsce jest obecnie reklama graficzna, która zwiększyła swą wartość o ponad jedną ósmą względem ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Wydatki na reklamę jednak w górę
12:30 08.04.2014
... wyszukiwania, oraz rozwiązania typu „click-to-call” i geotargetowanie. Natomiast reklama ogłoszeniowa będzie rosła średnio zaledwie o 6% do 2016 roku. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 6 razy szybciej niż reklama na urządzeniach stacjonarnych (desktop). ZenithOptimedia prognozuje, że dzięki coraz ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Nadchodzą nowe formy reklamy online
12:13 28.02.2014
... oraz skupienia większej uwagi reklamodawców na mierzalności efektów. W Polsce reklama osobista jest jeszcze nowością, jednak zainteresowanie tym rozwiązaniem stopniowo rośnie. ... przebicia oferty konkurenta nie jest wykorzystywana maksymalna kwota, lecz o 1 eurocent wyższa. Reklama inteligentna to przyszłość promocji firm i marek w sieci. Nie tylko ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa -
Reklama online: w Polsce banery przegrywają z rich media
13:50 24.02.2014
... formie tapety, link przenoszący na stronę docelową produktu czy usługi). Okazuje się, że reklama banerowa jest dużo mniej skuteczna, niż formaty rich media, które ... to głównie świadomości domów mediowych, agencji reklamowych oraz wydawców, w jakim kierunku zmierza reklama online. Dużo częściej sięga się po formaty, które angażują internautów, ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing internetowy, reklama online -
Facebook: świetne wyniki, giełdowe fajerwerki
02:52 31.01.2014
Wzrost przychodów Facebooka w ostatnim kwartale 2013 roku zaskoczył analityków. Co prawda był przewidywany, ale nie w takiej wysokości. Rok do roku przychody serwisu społecznościowego Marka Zuckerberga zwiększyły się o równy miliard dolarów. Przychody Facebooka w ostatnim kwartale 2013 wyniosły 2,59, podczas gdy w analogicznym okresie roku 2012 ...
Tematy: Facebook, reklama internetowa, reklama -
Jak oglądamy wideo w Internecie?
08:45 29.01.2014
Już nie patrzymy ślepo w telewizor podczas oglądania narzuconego nam programu. Mamy teraz obok siebie tablet, smartfon lub laptop oraz nieograniczoną ilość materiałów wideo w internecie. Raport IAB Polska przedstawiony na konferencji 14 grudnia 2013 roku pokazuje to, w jaki sposób oglądamy wideo w sieci. Agencja Tube.AD zebrała najważniejsze dane ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa -
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
00:40 19.01.2014
Wydatki reklamowe w 2014 powinny wzrosnąć po raz pierwszy od 3 lat – oceniają analitycy domu mediowego Equinox Polska. Chociaż reklamodawcy nadal będą ostrożnie przyglądać się czynnikom gospodarczym i całemu rynkowi, jest szansa na realny wzrost rynku reklamowego. Najwięcej - około 10 % - zyska w tym roku Internet. Jak podkreśla Jakub Potrzebowski ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Reklama online, którą odbiorca polubi
10:12 27.12.2013
... Google wprowadził twarde standardy w reklamie towarzyszącej treściom wideo na YouTube. Stąd też w przeglądarce, wyszukiwarce albo serwisie pocztowym pojawia się nam reklama, której treść ma znajomy kontekst – wprost bowiem może nawiązywać do tematu, których jeszcze wczoraj poszukiwaliśmy w Internecie. Można bowiem dobrze komunikować ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa -
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
00:33 21.12.2013
... postawił na promocję w stacjach telewizyjnych. W badanym okresie jego łączny budżet wyniósł cennikowo ponad 53 mln zł, a najczęściej emitowaną kreacją była reklama "Rozmów bez limitu" z akcją toczącą się w windzie pełnej pasażerów. Tym samym marka T-Mobile znalazła się na szczycie rankingu brandów, na ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Wydatki reklamowe w odwrocie
12:04 04.12.2013
... mają wprost proporcjonalne przełożenie na zainteresowanie internautów. Najlepiej obrazuje to przypadek ubezpieczycieli takich jak Axa, Liberty Direct, czy Proama, których reklama pomimo wysokich wydatków (między 17-21 tys. zł) przeszła bez echa (mniej niż 5000 publikacji). Największe wydatki na reklamę poniosło PZU ...
Tematy: wydatki na reklamę, wydatki na reklamę online, reklama, reklama internetowa
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- sztuczna inteligencja
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- biura podróży
- sklepy internetowe
- social media
- media społecznościowe