eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › radio
  • Telekomy a reklama radiowa 2011

    Telekomy a reklama radiowa 2011

    09:18 17.02.2012

    ... cennikowe netto). Jak zaznacza Maciej Kundera, główny specjalista ds. mediów Polkomtela, w latach 2010-2011 radio było wykorzystywane przez tego operatora głównie w kampaniach Plus Mix i Plus ... Mix, z uwagi na specyfikę młodej grupy docelowej, wykorzystywaliśmy także formy konkursowe w radio” – tłumaczy Kundera. „Główną zaletą radia jest to, że jest ... WIĘCEJ

    Tematy: edia, reklama, radio, reklama radiowa
  • Słuchalność radia w IV kw. 2011 wśród uczniów

    Słuchalność radia w IV kw. 2011 wśród uczniów

    00:05 05.02.2012

    ... raz dziennie. Ten wynik, z okresu październik-grudzień 2011, był najwyższy w całej historii badania Radio Track - od 2001 roku. Coraz więcej uczniów w wieku 15-19 lat słucha radia. W ... targety, słuchają radia rano – przed wyjściem do szkoły. W dni powszednie po 7 rano radio włączone ma co piaty uczeń. Jednak w odróżnieniu od starszych grup, drugi ... WIĘCEJ

    Tematy: radio, słuchalność radia, słuchacze radiowi, radio Track
  • Słuchalność radia w 2011 r.

    Słuchalność radia w 2011 r.

    00:15 21.01.2012

    ... że w 2011 roku średnio każdego dnia radio włączało 24,3 mln słuchaczy. Według najnowszych badań Radio Track, w 2011 roku zasięg dzienny radia ... komercyjnej ten odsetek jest jeszcze wyższy i w 2011 roku wynosił 43,9 proc. Najwyższe zasięgi radio notuje w najatrakcyjniejszych dla reklamodawców targetach wśród osób dobrze wykształconych, zajmujących ... WIĘCEJ

    Tematy: radio, słuchalność radia, słuchacze radiowi, radio Track
  • Wydatki na reklamę radiową III kw.2011

    Wydatki na reklamę radiową III kw.2011

    10:04 16.11.2011

    Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w swoich kampaniach. Na tak dużą dynamikę przychodów reklamowych radia ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę
  • Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011

    Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011

    00:21 08.10.2011

    ... przypadło na radio (dane cennikowe, Kantar Media). Radio jako jedyne z mediów tradycyjnych zanotowało dynamikę wzrostową rok do roku – wydatki reklamodawców sezonowych na radio w ... dodaje. Unilever Polska, właściciel marki Algida, w kampanii tych lodów wykorzystuje radio przede wszystkim jako uzupełnienie zasięgu kampanii telewizyjnej, dzięki czemu ... WIĘCEJ

    Tematy: radio, radio Track, reklama w radio, reklama radiowa
  • Czas słuchania radia dłuższy w wakacje

    Czas słuchania radia dłuższy w wakacje

    10:35 19.09.2011

    ... mieć dostęp do co najmniej kilku, a często do kilkunastu czy kilkudziesięciu rozgłośni. Radio może towarzyszyć na plaży, podczas górskich wycieczek, nad jeziorem. Jest obecne w ... osób w wieku 15-75 lat. Zasięg tygodniowy wynosił 94,6 proc. Wszystkie dane: Radio Track, Millward Brown SMG/KRC. Komitet Badań Radiowych tworzą cztery grupy radiowe: Eurozet ... WIĘCEJ

    Tematy: radio, słuchalność radia, słuchacze radiowi, radio Track
  • Wydłuża się czas słuchania radia

    Wydłuża się czas słuchania radia

    10:54 07.09.2011

    ... . Od początku tego roku takich osób przybyło blisko 300 tys. - podał Komitet Badań Radiowych. Radio jest jednym z najczęściej używanych mediów, średnio każdego dnia skupia 79,7 proc. Polaków w wieku 15-75 ... tworzą cztery grupy radiowe: Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF i TIME SA. KBR zleca badanie Radio Track, które jest jedynym, ciągłym ... WIĘCEJ

    Tematy: radio, słuchalność radia, słuchacze radiowi, radio Track
  • Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011

    Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011

    11:26 29.08.2011

    ... reklamowych banków. Według przedstawicieli banków radio najlepiej się sprawdza właśnie w przypadku kampanii prosprzedażowych. „Radio to medium »gorące«, doskonałe do ... hipotecznych” – tłumaczy Marcin Sawicki. Do promowania konkretnych produktów i akcji wykorzystuje radio również Polbank. Rzadziej to medium stosowane jest przez tego marketera do ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę
  • Kultura w Polsce w 2010 r.

    Kultura w Polsce w 2010 r.

    12:52 27.07.2011

    Według stanu w dniu 31 XII 2010 r. w Polsce działały 782 muzea, 370 galerii i salonów sztuki, 183 teatry i instytucje muzyczne, 443 kina oraz 8342 biblioteki publiczne i filie biblioteczne. W 2010 r. zmalała nieznacznie w stosunku do roku 2009 liczba czytelników w bibliotekach, liczba zwiedzających galerie i salony sztuki, a także liczba widzów w ... WIĘCEJ

    Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki
  •  Słuchalność radia w I połowie 2011 r.

    Słuchalność radia w I połowie 2011 r.

    00:05 24.07.2011

    ... 2010 roku było to 80,8 proc. Polaków). Najwyższe zasięgi radio notuje w kategoriach wiekowych najistotniejszych dla reklamodawców wśród osób dorosłych, w wieku 25-39 ... ,8 proc w najstarszym targecie 60-75 lat: 73,1 proc. Pod względem wykształcenia radio notuje najwyższe zasięgi wśród osób najlepiej wykształconych. Dziennie radia w pierwszym półroczu ... WIĘCEJ

    Tematy: radio, rozgłośnia słuchalność, radio Track, Komitet Badań Radiowych

poprzednia  

1 2 3 4 ... 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: