eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › radio
  • Biura podróży a reklama radiowa

    Biura podróży a reklama radiowa

    09:52 17.06.2011

    ... przez klienta” – mówi Haładus cytowany w raporcie AdBranch. Również Exim Tours, które w ub.r. przeprowadziło kilka dużych kampanii reklamowych, w każdej z nich wykorzystywało radio jako istotny element mediamiksu. Z lokalnych rozgłośni korzysta Biuro Podróży Triada. „Bardzo często współpracujemy z radiami lokalnymi, bo zauważyliśmy, że to najlepiej ... WIĘCEJ

    Tematy: media, reklama, radio, reklama radiowa
  • Radio w Internecie - zwyczaje słuchaczy

    Radio w Internecie - zwyczaje słuchaczy

    12:30 15.06.2011

    ... że dwie trzecie respondentów (67 proc.) jako najczęściej wybierany kanał online wskazuje radio nadające również w eterze. Tylko co trzeci badany deklaruje, że stacja, której ... playera – najczęściej jest to WinAmp i Windows Media Player. Mniejszą popularnością niż radio online cieszą się w Polsce podcasty – korzysta z nich 28 proc. badanych, z czego ... WIĘCEJ

    Tematy: media, Internet, radio, radio internetowe
  • Kultura w Polsce w 2009 r.

    Kultura w Polsce w 2009 r.

    14:01 26.07.2010

    Działalność w dziedzinie kultury i ochrony dziedzictwa kulturowego prowadzą w Polsce liczne instytucje i placówki kulturalne. Należą do nich m.in.: muzea, instytucje paramuzealne, teatry i instytucje muzyczne, galerie i salony sztuki, kina oraz biblioteki. Placówki kulturalne: domy i ośrodki kultury, kluby i świetlice w ramach swojej działalności ... WIĘCEJ

    Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki
  • Prasa, radio, Internet: media komplementarne?

    Prasa, radio, Internet: media komplementarne?

    12:28 14.05.2010

    Według ostatniego badania Ipsos, internet - wbrew obiegowym opiniom - nie wpływa negatywnie na korzystanie z innych typów mediów: z prasy drukowanej i radia. Przeciwnie, osoby częściej korzystające z internetu częściej czytują też codzienną prasę, czasopisma, a także słuchają radia. Ipsos przeprowadził w marcu 2010 r. badanie dotyczące korzystania ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa i radio, Internet, media, media tradycyjne
  • Radio internetowe zdobywa popularność

    Radio internetowe zdobywa popularność

    00:32 16.02.2010

    ... Dalej plasuje się Eska, której słucha 17% internetowych słuchaczy, radio Zet (13%), Polskie Radio (7%), RMF Maxx (5%) oraz Trójka (5%). Antyradio, Radio Planet i Radio Złote Przeboje muszą się zadowolić internetową słuchalnością w okolicach 3%. Dla tych ... radiowych to Winamp (43%), Windows Media Player (11%), OpenFM Player (7%) oraz Screamer Radio ... WIĘCEJ

    Tematy: radio internetowe, branża muzyczna, radio online, radio w Internecie
  • Kultura w Polsce w 2008 r.

    Kultura w Polsce w 2008 r.

    07:10 01.09.2009

    ... w 2008 r. dominowały filmy produkcji amerykańskiej (117 tytułów), które obejrzało łącznie 16,5 mln osób, tj. blisko połowa (46,9%) kinowych widzów. RADIO I TELEWIZJA W 2008 r. audycje w programach ogólnopolskich i regionalnych nadawało 17 ośrodków regionalnych radiofonii publicznej oraz 16 oddziałów terenowych telewizji publicznej. Ponadto działały ... WIĘCEJ

    Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki
  • Kultura w Polsce w 2007 r.

    Kultura w Polsce w 2007 r.

    00:05 06.12.2008

    ... zagranicznych nowowprowadzonych do rozpowszechniania w kinach w 2007 r. dominowały filmy produkcji amerykańskiej (124 tytuły), które obejrzało łącznie 19,4 mln osób. RADIO I TELEWIZJA W 2007 r. audycje w programach ogólnopolskich i regionalnych nadawało 17 ośrodków regionalnych radiofonii publicznej oraz 16 oddziałów terenowych telewizji publicznej ... WIĘCEJ

    Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki
  • Stacje radiowe I-III: RMF FM liderem

    Stacje radiowe I-III: RMF FM liderem

    02:46 03.05.2008

    ... kwartale br. najchętniej słuchaną stacją radiową był RMF FM, który umocnił swoją przewagę nad pozostałymi rozgłośniami. Jak wynika z najnowszych badań Radio Track MillwardBrown SMG/KRC, RMF FM miał w pierwszym kwartale 2008 r. 23,3 proc. udziałów w rynku. Dla porównania w analogicznym okresie ubiegłego roku udział ... WIĘCEJ

    Tematy: radio Track, radio, stacje radiowe, RMF FM
  • Stacje radiowe XI 2007-I 2008

    Stacje radiowe XI 2007-I 2008

    01:43 14.02.2008

    ... z porównaniem z falą listopad 2006 r. - styczeń 2007 r. Jak wynika z danych Radio Track Millward Brown SMG/KRC, Radio Eska (33 stacje) miało w okresie listopad 2007 r. - ... 46 proc. (0,58 proc.), a Roxy FM - 0,3 proc. (0,32 proc) Dane pochodzą z badania Radio Track Millward Brown SMG/KRC i przedstawiają udział w rynku (wyrażony w procentach) sieci ... WIĘCEJ

    Tematy: radio Track, radio, stacje radiowe, Eska
  • Radio Track: RMF FM wciąż na czele

    Radio Track: RMF FM wciąż na czele

    00:53 14.08.2007

    RMF FM był najchętniej słuchaną stacją radiową w okresie maj - lipiec 2007 roku - wynika z badania Radio Track realizowanego przez SMG/KRC A Millward Brown Company. RMF FM, lider rankingu słuchalności, miał w okresie maj - lipiec 2007 roku 22,3 proc. ... WIĘCEJ

    Tematy: radio Track, radio, stacje radiowe, RMF FM

poprzednia  

1 ... 3 4 5 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: