-
Materiały prasowe: jak napisać tekst ekspercki?
00:55 30.04.2014
Informacja prasowa to nie wszystko. Dlaczego? Ponieważ powinna być stosowana tylko wtedy gdy mamy newsa. W pozostałych przypadkach warto postawić na inne materiały prasowe takie jak: teksty eksperckie, poradniki, komentarze do konkretnej sytuacji rynkowej, relacje, reportaże etc. Jak przygotować tekst ekspercki? W poprzednim tekście pisałam o tym ...
Tematy: tekst ekspercki, informacja prasowa, public relations, PR -
Jak napisać informację prasową?
13:30 09.04.2014
Informacja prasowa jest jednym z najważniejszych narzędzi w komunikacji z dziennikarzami. Trzeba jednak pamiętać, że dobra informacja prasowa zawiera newsa, a prawdziwy news zdarza się dość rzadko. Warto pisać również teksty eksperckie, poradniki, relacje, reportaże etc. Zacznijmy od informacji prasowej. Jak ją przygotować? Najlepsza sytuacja to ...
Tematy: public relations, PR, informacja prasowa, press release -
Kto porzucił media dla PR?
12:06 27.02.2014
W zeszłym roku portal PRoto.pl 17 razy informował o dziennikarzach, którzy zdecydowali się na przejście do PR-u. Najczęściej porzucali oni prasę. Biorąc jednak pod uwagę poszczególne redakcje, największa liczba dziennikarzy odeszła z TVN24. Gdzie byli już pracownicy mediów kontynuowali karierę? Mariusz Mazur został PR Managerem w PKO Leasing, ...
Tematy: media, prasa, dziennikarstwo, dziennikarze -
10 odsłon PR. Nowa książka o Public Relations
15:58 12.02.2014
... zaplanować działania PR w małej firmie? Gdzie kończy się marketing, a zaczyna PR? Czy Public Relations jest rzeczywiście za darmo? Czy media regionalne mają jakiekolwiek znaczenie? Czy ... ), Zarządzania Informacją i Mediami (WSZ Rzeszów) oraz London School of Public Relations. Od kilku lat prowadzi szkolenia dotyczące PR, jest autorką wielu tekstów ...
Tematy: PR, public relations -
Czy organizacje pozarządowe potrzebują PR?
00:45 02.02.2014
... działania i ich planowanie jest proste oraz dostępne dla każdej organizacji, trzeba uczciwie odpowiedzieć, że nie. Budowa dobrze przygotowanej strategii działań public relations, która obejmuje wszystkie aktywności oraz kanały, jakimi będzie płynął strumień komunikacji, wymaga wiele pracy i profesjonalnej wiedzy. Wiedzy, którą można posiąść ...
Tematy: organizacje pozarządowe, cele organizacji pozarządowej, działania organizacji pozarządowych, organizacje non-profit -
Praca w branży PR 2013
12:11 28.01.2014
... ) stażystów jest bardzo niepokojący. Jeśli dodamy do tego aktywność agencji i spadek aktywności firm na rynku – mamy mało optymistyczny obraz środowiska public relations. To agencje bowiem najczęściej szukają praktykantów, zatrudniają ich na umowy śmieciowe lub wcale, wymagając wiedzy na poziomie nie juniora, ale ...
Tematy: branża PR, oferty pracy, public relations, raport PRoto -
Praca w branży PR VIII 2013
10:26 24.09.2013
Żmudna praca, a potem tylko uścisk dłoni szefa i zaświadczenie o odbyciu praktyk? Już nie! Młodzi PR-owcy na praktykach i stażach mogą liczyć na więcej. Od kwietnia do sierpnia 2013 na rynku pojawiło się łącznie 576 ofert dla PR-owców, z czego 226 dotyczyło praktyk i staży. Najwięcej pojawiło się ich w maju (50), najmniej w sierpniu (38). Jak ...
Tematy: branża PR, oferty pracy, public relations, raport PRoto -
Praca w branży PR 2012
13:36 30.01.2013
... osób, które zajmują się komunikacją. „Spowolnienie gospodarcze zweryfikowało rolę public relations na polskim rynku. Firmy nie szukają strategicznych rozwiązań tylko ... i dużymi kompetencjami. Zapewne dlatego ta branża szuka specjalistów wśród pracowników public relations. Nie dziwi także wysoka pozycja branży finansowej – instytucje finansowe i ...
Tematy: branża PR, oferty pracy, public relations, raport PRoto -
Polskie firmy a wydatki na działania PR 2013
00:16 08.01.2013
... Internecie czy Media Relations. W przypadku obszarów gdzie wydatki zostaną zredukowane w ramach istniejących budżetów to dotyczą one: Corporate Social Responsibility, Investor Relations i Komunikacji wewnętrznej. Natomiast cięcia w budżecie na działania PR głównie odbiją się na następujących narzędziach: Media Relations, Komunikacja wewnętrzna, czy ...
Tematy: public relations, wizerunek firmy, działania PR, kreowanie wizerunku -
Praca w branży PR XI 2012
10:53 19.12.2012
W listopadzie PRoto.pl odnotowało rekordowy spadek zamieszczanych ogłoszeń. Na łamach portalu ukazało się jedynie 98 ofert pracy. Ich liczba stopniała poniżej 100 po raz pierwszy od 3,5 roku (maj 2009). Zmniejszenie popytu na PR-owców to efekt ograniczenia zapotrzebowania ze strony firm. W listopadzie zamieściły one aż o 61 proc. mniej ofert niż w ...
Tematy: branża PR, oferty pracy, public relations, raport PRoto
Podobne tematy:
- rynek pracy
- wynagrodzenia
- tendencje na rynku pracy
- monitoring mediów
- oferty pracy
- media
- koronawirus
- branża motoryzacyjna
- social media
- media społecznościowe
- reklama
- Internet
- reklama internetowa
- spółki giełdowe
- badania pracowników
- spółki notowane na GPW
- prasa
- działania marketingowe
- marketing
- rynek pracy specjalistów