eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › preferencje konsumentów
  • E-commerce kontra zakupy tradycyjne

    E-commerce kontra zakupy tradycyjne

    00:21 14.04.2013

    ... proc. badanych, a u listonosza lub na poczcie 44 proc. Z możliwości odbioru osobistego i zapłaty gotówką skorzystało 4 na 10 badanych. Taka sama grupa konsumentów płaci kartą online, np. kartą kredytową za pośrednictwem operatora płatności. PayU zbadało również najważniejsze - z punktu widzenia konsumenta internetowego - elementy związane ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów
  • Zakupy online: ważna jakość produktów i oszczędność czasu

    Zakupy online: ważna jakość produktów i oszczędność czasu

    00:22 14.03.2013

    Choć cena jest wciąż kluczowym czynnikiem towarzyszącym decyzjom zakupowym Polaków, coraz większą rolę odgrywa jakość i oszczędność. Wskazuje na nie już co piąty internauta - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Gemiusa i e-Commerce Polska. W badaniu wzięło udział 1,5 tys. internautów. Wyniki pokazują, że największą wagę do wysokiej ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów
  • Shopper marketing

    Shopper marketing

    13:59 10.10.2012

    ... , specjaliści wciąż poszukują sposobów na to, jak przejąć władzę nad sercami, a może raczej umysłami i portfelami konsumentów. W ostatnich latach pojawiło się co najmniej kilka teorii dotyczących zachowań zakupowych konsumentów i odkodowano dziesiątki czynników mających wpływ na to, co w istotny sposób powoduje, że produkt ląduje ... WIĘCEJ

    Tematy: shopper marketing, działania marketingowe, zaspokajanie potrzeb konsumenckich, preferencje zakupowe
  • Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze

    Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze

    00:15 08.04.2012

    ... udział w badaniu, najbardziej ufa informacjom o produktach przekazywanym przez znajomych i rodzinę. Dla 8 z 10 klientów wiarygodny jest też Internet, czyli opinie innych konsumentów zamieszczane na portalach opinii, forach internetowych, portalach społecznościowych, itp. Oferta i ceny najważniejsze Co składa się na dobrą jakość obsługi? Okazuje ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje zakupowe, preferencje nabywców, preferencje konsumentów, konsumenci
  • Zakup samochodu 2012: intencje Polaków

    Zakup samochodu 2012: intencje Polaków

    13:31 15.03.2012

    7% Polaków w wieku 18 lat i więcej lat planuje zakup samochodu dla siebie lub swojego gospodarstwa domowego. Ponad połowa z nich (55%) ma zamiar zrealizować swoje plany w ciągu najbliższych 12 miesięcy, jeden na trzech (33%) w okresie od roku do 2 lat a pozostali, czyli 12% odkładają swoje motoryzacyjne marzenia na dalszą przyszłość. Z raportu ... WIĘCEJ

    Tematy: posiadanie samochodu, zakup samochodu, preferencje konsumentów, preferencje zakupowe
  • Polacy a rynek energii

    Polacy a rynek energii

    12:59 10.02.2012

    ... elektrycznej dotyczącego, np. wstrzymania dostaw energii czy nieuwzględnienia przez sprzedawcę reklamacji rachunku. Świadomość możliwości odwołania się do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) ma 25 proc. badanych, a do Rzecznika Konsumenta – 22 proc. Urząd Regulacji Energetyki znalazł się na trzecim miejscu pod względem ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek energii, polski rynek energii, rynek energetyczny, preferencje konsumentów
  • Zwyczaje zakupowe: gdzie kupują Polacy?

    Zwyczaje zakupowe: gdzie kupują Polacy?

    09:12 14.09.2011

    Acxiom Polska sp. z o.o. przygotował raport na temat wyników analizy dotyczącej zasięgu wpływu handlowego miast. Miernikiem wpływu handlowego są w analizie zakupy gospodarstw domowych dokonywanych w danym mieście przez osoby, które mieszkają poza nim. Typowy przedstawiciel tej grupy to osoba w wieku ponad 40 lat, chętnie kupująca i/lub ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, zachowania konsumentów, preferencje konsumentów
  • Decyzje zakupowe kobiet

    Decyzje zakupowe kobiet

    12:51 09.06.2011

    Nie jesteśmy tacy sami. Patrzymy często na to samo, ale widzimy co innego. Warto o tym pamiętać, wypełniając w briefie grupę docelową. Czy na pewno do tak różnych istot można mówić to samo i tak samo? Nie tak dawno badaliśmy opakowanie kosmetyków dla kobiet. Respondentkami była najbardziej pożądana grupa – młode (ale nie nastoletnie), piękne, ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, zakupy, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów
  • Polscy konsumenci na zakupach

    Polscy konsumenci na zakupach

    12:30 07.04.2011

    ... na zlecenie Loyalty Partner Polska operatora Programu Bonusowego PAYBACK. Celem projektu było uzyskanie pełnego obrazu polskich konsumentów, ich zwyczajów i zachowań oraz wyodrębnienie grup konsumentów charakteryzujących się wspólnymi cechami dot. zakupów, preferencji i motywacji zakupowych na podstawie analizy stylu życia, upodobań dotyczących ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, zachowania konsumentów, preferencje konsumentów
  • Klasa średnia zmieni preferencje konsumentów

    Klasa średnia zmieni preferencje konsumentów

    13:52 28.02.2011

    ... , które niesie powszechny dostęp do informacji na temat ich produktów. Dodatkową rolą przedsiębiorstw, z racji na rosnącą populację, będzie sterowanie i zachęcanie konsumentów do korzystania z produktów, zapewniających zrównoważony rozwój - oceniają eksperci firmy doradczej Deloitte w raporcie "Consumer 2020. Reading the signs". Z badania Deloitte ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, zachowania konsumentów, preferencje konsumentów

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: