eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › prasa
  • Polscy czytelnicy czasopism 2005

    Polscy czytelnicy czasopism 2005

    00:21 21.02.2006

    Ponad połowa Polaków (54%) zamierza regularniej i dokładniej czytać te czasopisma, które już zna, a 33% planuje zaglądać do większej liczby magazynów, niż obecnie. Co piąty badany (20%) chce w ogóle zrezygnować z czytania i przeglądania czasopism - wynika z monitoringu kupowania i czytania prasy, przeprowadzonego przez TNS OBOP. Na podstawie ... WIĘCEJ

    Tematy: Czasopisma, prasa, magazyny, czytelnictwo czasopism
  • Gazety kontra ogłoszenia online

    Gazety kontra ogłoszenia online

    12:29 17.02.2006

    Gazety nie wykorzystują wszystkich środków, żeby odpierać ataki konkurencji działającej online, odbierającej im dochody z ogłoszeń. Szefowie gazet zdają sobie sprawę z tego, że usługi reklamowe świadczone online zabierają im część dochodów. Ostatnie oświadczenia Google i Microsoft sugerujące ich zainteresowanie działalnością w dziedzinie ogłoszeń, ... WIĘCEJ

    Tematy: gazety, ogłoszenia, rynek ogłoszeń, prasa
  • Prasa w oczach Polaków

    Prasa w oczach Polaków

    00:02 07.02.2006

    Tandeta to rzadkość na rynku czasopism, wynika z monitoringu kupowania i czytania prasy, prowadzonego przez TNS OBOP w 2005 roku. "Niska jakość za małe pieniądze" - zaledwie 3% czytelników i kupujących ocenia tak czasopisma, z którymi najczęściej ma do czynienia. Znacznie więcej z nas (13%) dopatruje się "kanciarstwa" i określa czasopisma, z ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, media, czasopisma, tygodniki
  • Polacy chętnie czytają prasę

    Polacy chętnie czytają prasę

    14:28 26.01.2006

    Według sondażu Estymatora 90 procent Polaków czyta prasę. Najczęściej rodacy sięgają po dzienniki (71 procent) oraz tygodniki (68 procent). Statystyczny Polak czyta jeden dziennik, jeden tygodnik oraz pół miesięcznika. 24 procent osób czyta „Gazetę Wyborczą”, 21 procent sięga po „Fakt”, a 7 procent deklaruje czytelnictwo „Rzeczpospolitej”. Na ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, media, tygodniki, dzienniki
  • Prasa czy Internet?

    Prasa czy Internet?

    11:03 21.01.2006

    Prasa i stacje telewizyjne, aby nie stracić czytelników powinny zabiegać o względy czytelników w wieku ... komunikacji? Internet wytworzył nowe zwyczaje oraz wzorce konsumpcji wiedzy, powodującej migrację czytelników do sieci. Oczywiście prasa ma nadal czytelników w różnych grupach wiekowych. Wiele osób czyta gazety z przyzwyczajenia, czy też dlatego, ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, Internet, media
  • Najpopularniejsze media wg interneutów

    Najpopularniejsze media wg interneutów

    00:01 20.01.2006

    ... także telewizji, radia, czy gazety. Odpowiedzi respondentów wskazały ponadto, że internauci korzystają z mediów inaczej niż ogół Polaków. Telewizja, internet, radio, prasa … Telewizja. Według ostatniego raportu Gemius SA telewizja jest najpopularniejszym medium wśród internautów. W dniu poprzedzającym badanie 72,8 proc. użytkowników sieci spędziło ... WIĘCEJ

    Tematy: media, internauci, internet, telewizja
  • Telewizja do lamusa?

    Telewizja do lamusa?

    00:16 12.12.2004

    ... rynku reklam telewizyjnych – reklamodawcy przesuną większą część nakładów do internetu. Negatywne wpływy odczują zapewne także inne media, jak radio czy prasa.WIĘCEJ

    Tematy: telewizja, Internet, popularność mediów, prasa
  • Po co są dziennikarze?

    Po co są dziennikarze?

    00:06 09.08.2004

    ... wpływowych przedsiębiorców? Czy starczy samozaparcia, aby nie tylko opisywać świat, ale także go zmieniać? Zmieniać na lepsze? Wydaje się, że prasa powinna ściślej łączyć politykę z tym co aktualnie robi rząd i domagać się otwartej debaty nad tym co trapi ludzi. Trudno sobie ... WIĘCEJ

    Tematy: PR, prasa, dziennikarze

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 25 26



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: